Ja kan godt se regnestykket ikke helt er rigtigt! Men er også i tvivl om jeg skal starte fra bunden med kørekort (altså betale nypris for kørekort) uanset hvad så mister de betydelige mange penge på det her!!
Jo min retssikkerhed er krænket, idet jeg ikke var påvirket af hash den dag jeg blev stoppet af politiet, havde slet ikke røget røget den pågældende dag! Krænkende er det, det er der ingen tvivl om det!!!
Da man ikke påvise om man var påvirket og hvilken grad på det pågældende tidspunkt for blodprøven er loven jo retssikkerhedskrænkende for dem som bliver udsat for den lov
FurySmoker du må da indrømme loven er unfair og krænkende, og du kan på ingen måder samligne dit haveaffald med det her, du får kun en bøde for det,
Ved Hash kørsel mister man kørekortet 3 år i nogle tilfælde jobbet samtidig, mener du det er fair eller hvad?
Dette er direkte svineri fra politikers side!!!
Man skal have noget tilsvarende ala alkoholtester, så man teste om folk nu også er påvirket af hash!!!
Det er den mest Borgerfjendske regering jeg nogensinde har oplevet i mit liv, er ked af jeg stemte som jeg gjorde ved det sidste valg, prøv at se hvor vi er på vej hen, Danmark har virkelig ændret så meget de senere år, kløften mellem politi/politiker er så stor. Lorte samfund vi er på vej i,
De politiker som har været med til at fratage vores kørekort, er de selvsamme politiker som ikke engang selv følger dansk lovgivning men derimod EU Lov
Danmark er et yndigt land!!!
LAD DET FORBLIVE SÅDAN