Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 20:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

af bærbare har jeg kun en iolite på gas, den har fået en del dårlig omtale meen når man lære den at kende ka man nu godt udnytte urten rimeligt på den, men ikke en vaporizer jeg ville anbefale med mindre man opholder sig dagevis væk fra strøm osv dog er den ikke dårlig som mange anmeldere mener om den, man skal bar lære den at kende, ellers er mine 2 favorit bærbar som skrevet før Arizer solo kun en smule dyrere end iolite, de penge nok givet meget godt ud, eller Mighty, det må være den ultimative bærbare enhed lidt stor men holder strøm længe og levere varen :)

Junior medlem

Jeg har en Crafty fra storz-bickel, jeg ryger ikke smøger så den passer godt til mig, den holder kun strøm i ca 45min så der er til ca 3 wape sessions, det er nok det minus der ved den, men jeg har en powerbank så er man ude kan den holde hele dagen, da man kan bruge den selvom den er sat til strøm. Den koster self lidt mere en de billige.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]