Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 02:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg synes sgu det er sejt at æde planter i andres haver :P (ps. jeg er endnu en gang baldret på vores gode ven ALKOHOL)

-DEER

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Anjin-san skrev:
Bare lige for at få det på det rene: Har du stået og spist valmuer i en andens have?

Og hvis du har hårdt brug for et opiat, er der da andre udveje...He-he-hero*!!!

He! he! he! he! he! ha! hahhhahahahaha!!! Det er for grineren!! Jeg kan tydeligt se det for mig :lol:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: nær randers
Nej nej hør lige her det er et kollektiv jeg bor i, så til dels er det jo i min egen have men jeg har ikke plantet dem, og på spøgsmålet om at jeg har brug for psykolog hælp kan jeg fortælle vedkommende at det få jeg så du skal ikke være bekymret medens afvænning som du skriver synes jeg er absurd når jeg nu gerne vil nyde stoffernes virkning, der er een der skriver der er andre udveje, He-he-hero*!!! Jaa men det er ekstremt dyrt, der hvor jeg bor i Jylland så jeg har tænkt på at købe nogle frø og lade dem vokse pæne store og flotte, jeg ved ik hvorfor jeg næsten altid bliver udstillet som den værste af den værste det er uforståeligt, men jeg bliver nok misforstået hvis jeg ikke har udtrykt mig tydeligt nok. :?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Så må du undskylde, hvis vi har misforstået dig :) . Du fik det bare til at lyde som om du i dine vildeste abstinenser var gået ind i en fremmed have og ædt valmuer!
Jeg tror de fleste af os her, har den indstilling til stoffer, at det skal være en selv som styre stofferne og ikke omvendt. Sagt med andre ord: Vi er en flok glade brugere af stoffer og ikke misbrugere.

Angående dine mange spørgsmål om opiumvalmuer, kan jeg fortælle dig, at du kan dyrke dem ved at så blå eller hvid birkes (ikke de ristede, men dem man køber til at drysse på dejen). De er somregel meget spirevillige, men man skal altå have tålmodighed til at lade dem gro og blomstre. Et par dage efter kronbladene er faldet af, vil kapslen have vokset sig stor. Den snitter du så forsigtigt med et barberblad, nogle ridser (kun overfladesår, ellers løber saften ind i frøkapslen), og lader mælkesaften størkne på sårene. Næste dag kan du så skrabe det størknede, nu sorte mælkesaft af, og trille til en kugle. Dette er råopium.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fanny skrev:
Angående dine mange spørgsmål om opiumvalmuer, kan jeg fortælle dig, at du kan dyrke dem ved at så blå eller hvid birkes (ikke de ristede, men dem man køber til at drysse på dejen).

Og det siger du først nu?! Efter at jeg møjsommeligt at har spredt en thebirkes udover vores bed! Øv :cry:

;)

Mvh. Psyko

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

:lol:

Titel:
Dedikeret medlem

Råopium ryger man bare i en joint, ikke? Og giver det nogen synderlig virkning eller skal det forberedes på en eller anden måde?

-DEER

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Johndeer skrev:
Råopium ryger man bare i en joint, ikke? Og giver det nogen synderlig virkning eller skal det forberedes på en eller anden måde?

Jeg ved ikke om det kan ryges på en joint, men det mest normale vil nok være at ryge det på en vandpibe (højere temperatur) eller på sølvpapir (samme metode som med heroin)

Råopium'en kan raffineres, men jeg har ingen ide om hvordan du gør det eller hvad fordelene/ulemperne er. Du kan sikkert finde mere om det på nettet.

Til sidst en lille advarsel: Opiater er generelt ret afhængighedsskabende, dette gælder også for opium, så lade være med at ryge det for ofte!

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Ja, det kunne jeg forstå. Heller ikke noget jeg har lyst til at lege for meget med. Men så er det jo perfekt jeg lige har købt en stor vandpibe :)
Tror jeg bestiller lidt frø - det er vel forsøget værd!

-DEER

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: kbh...
Ikke for at være en lyseslukker eller noget...
men inde på poppies.org (nærmere bestemt her )
Der skriver de, at de frø man før når man køber en pose birkes har et meget lavt morphin indhold.
Nogen der har nogen andre erfaringer?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Citat:
Ikke for at være en lyseslukker eller noget...
men inde på poppies.org (nærmere bestemt her )
Der skriver de, at de frø man før når man køber en pose birkes har et meget lavt morphin indhold.
Nogen der har nogen andre erfaringer?

Ja, jeg har prøvet at ryge en klumpe råopium engang, som jeg selv havde udvundet fra planter af de blå birkes (jeg ved ikke hvad den vejede). Jeg blandede den i en joint og delte den med en anden. Virkningen var til at få øje på, omend svag. Men det var behageligt, grineflip, aflsappende og så smagte det godt.
Jeg vil tro at det er endnu bedre i en vandpibe :D .

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fanny skrev:
Du fik det bare til at lyde som om du i dine vildeste abstinenser var gået ind i en fremmed have og ædt valmuer!

Haha LOL. :D

Kan lige se det for mig :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Øhhmmmm kom lige i tanker om noget. Eagle: Hvis du ABSOLUT behøver opium, så gå ned i den lokale bix og køb 5 kilo birkes :D

De har lidt indhold af morfin og opiater, men man skal spise RIGTIG mange før man får en effekt. (har ik prøvet det, da jeg ik har en mavesæk på 30 liter :D )

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tror altså ikke ligefrem man skal regne med, at få en rus af at spise masser af birkes. Ihvertfald hvad jeg har læst mig til på diverse udenlandske drug forums.

Man kan dog efter sigende blive testet positiv for opiater hvis man æder voldmange birkes :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
butch skrev:

Hvis man planter dem er det da ligemeget. Planterne henter jo ikke deres opium i frøene?

Ellers kunne det være meget sjovt at lave et ekstrakt på 1 kilo birkes, så ville man stå tilbage med ca 10 gram opium nok med nogle ekstra plante stoffer

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: kbh...
undskyld DD...
det jeg mente var at planter man kan dyrke fra birkes fra den lokale bix, de er ganske vist opiums valmuer, men alkaloid indholdet i dem er ret lavt i forhold til de opiums valmuer de dyrker i f.eks. afganistan.
:(
men det er jo bare hvad poppies.org skriver... jeg håber virkelig at de tager fejl :lol:
jeg er selv gået i gang med en større omplanting af mine potteplanter så jeg kan få plads til at dyrke nogen valmuer :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Så vidt jeg ved er morfin stærkt vandopløseligt, så det ville nok være temmelig dumt at ryge det på en vandpibe. Det bedste ville være at få fat på en rigtig siamesisk opiumspibe med porcelænshoved. Et andet godt bud ville være en langstilket "Gandalf-agtig" pibe.

Mht. indholdet af aktive alkaloider i birkes, så er der ikke nogen uanset hvor meget du ekstraherer. Det er også rigtigt at de danske birkes-valmuer ikke er særligt gode til fremstilling af opium. De er jo fremavlede med det formål at give så stor en høst af frø som muligt. Alkaloidindholdet har været ligegyldigt for bønderne. Tag og få fat på nogle rigtige opiumsfrø. Persian White, eller andre af de potente strains.

/karma!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Okey; med fare for at stille dumme spørgsmål, bare lige for at være heeeeeelt sikker...

Hvis jeg nu havde lavet riller i de valmuer der måske var i min have, og som sandsynligvis var papaver somniferum, og havde ladet den mælkehvide-agtige væske der var løbet ud af rillerne tørre til næste dag og samlet den mørke karamelagtige masse sammen på noget sølvpapir og ladet den tørre noget mere..

Så ville jeg have en hård brunsort klump, der til forveksling kunne minde en smule om hash..

...?

Og hvad ville i så foreslå jeg gjorde med denne klump? Chase the dragon?

Svar som "Gi' klumpen til mig" frabedes:-)

Titel:
Insane psychedelia user!

Prøv at læs posten over din, damnit :P

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har forresten observeret mange steder, at kronbladene er begyndt at falde af papaver somniferum, så det er snart høste tid for mit vedkommende :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]