Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Johndeer skrev:
Bakkenbart: Ved ikke om det var mig der misforstod det, men skal barken fra mimosa hostilis skæres i mindre stykker, eller er det fint nok at koge det som hele stykker?

Det er i hvert fald optimalt at hakke det godt ud eller kværne det. Jeg gjorde det dog, fordi jeg skulle ryge det (havde ingen MAOi).

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Så vil jeg lige finde mit ayahuasca igen, og skære det i mindre stykker.

Maoi-bryggen består af:
Knus frøene grundigt.
Kog dem i en halvtime indtil der er en 3-4 cl væske.
Er det ikke sådan?

Skal de knuste frø også "drikkes"?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det ville nok være en idé at tilsætte (citron)syre til Harmala-bryggen, da Harmalin-base ligesom DMT-base ikke er vandopløseligt.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Third aya (Cope): Kan godt følge din tanke, og den er et eller andet sted fed nok med alt det der med at man skal være psykisk klar før det virker, men... Helt ærligt. Jeg havde dårlig erfaring med HBWR og salvia, som de første psykedeliske stoffer jeg prøvede. Der skete ikke en skid, og vi blev vold skuffet. Så prøvede jeg nogle syntetiske psykedeliske stoffer, hvor der ikke er alt muligt man skal gøre inden man indtager det. Og det virkede første gang!

Johndeer: Så hvis du ikke har prøvet psykedeliske stoffer før, vil jeg klart råde dig til at prøve noget syntetisk først. Du er klar over hvad du indtager(hvis du da har købt det de rigtige steder), og du risikere ikke at ødelægge det ved en fejl i forberedelserne. På den måde kan du få den psykedeliske oplevelse uden at være i tvivl om det nu virker og alt det der man stiller spørgsmålstegn ved første gang.

Efter jeg har prøvet nogle syntetiske psykedelika, føler jeg mig mere klar til at eksperimentere med de naturlige. Jeg fandt faktisk også den ovenfor nævnte, nu 1 år gamle, Salvia frem. Og denne gang :P tror ik jeg behøver at sige mere.

Titel:
Dedikeret medlem

Lyserg: Har prøvet LSD en enkelt gang, og det var en kæme oplevelse - helt klart det fedeste indtil videre! Men er ret sikker på det var et mildt/medium mærke så jeg blev ikke vildt fucked af det. Af andet syntetisk som vel ikke indgår som psykedelisk har jeg prøvet ghb og mdma.

Indtog desuden 50 gr. san pedro kaktus forleden, og det nåede helt klart op på højde med LSD-trippet. Men setting for de to stoffer var meget forskellig, så jeg kan i den forstand ikke sammenligne de to substanser.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Johndeer: Ok, jeg forstod bare på dig at psykedeliske stoffer ikke havde virket på dig før :wink:
Men du kunne jo evt prøve nogle phenetylaminer. 2C-I'en kan jeg varmt anbefale, hvis du var en smule skuffet over LSD. Jeg har hvert fald haft nogle langt federe oplevelser på 2C-I, men nu har jeg heller ikke taget så meget syre.

Titel:
Dedikeret medlem

Ja, jeg kunne jo stjæle de 30 mg. min gubbi gemmer, men så bliver jeg nok nød til at dele med det med en kammerat. Er 15 mg. nok til at blive ramt eller hvad er normal dosis? Lidt højere har jeg på fornemmelsen...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
< Dårlige erfaringer med soma >

ja ... men det er bestillingt mæssigt der har været røv mange problemer nu ... og så ka de ik finde ud af at svare på mails tilbage og ja .. den er hel gal.. da jeg så fik pakken og brev om at den lå på det og det posthus var det til den forkerte pris ! så nu venter jeg igen :X !!

Titel:
Insane psychedelia user!

Johndeer skrev:
Er 15 mg. nok til at blive ramt eller hvad er normal dosis? Lidt højere har jeg på fornemmelsen...

Du skal nok op på 20-30 mg for at få en ordentligt virkning. 30 mg skulle meget gerne give dig et 3+, men det er som bekendt forskelligt fra person til person.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Købte 50 Oliquliu halløj frø fra ethno... Kom 10 i et glas med vand x 5...! Hakkede og det hele! Endte med at jeg åd 30 inden for 5 timer, og uden virkning what so ever... skuffende!

Titel:
Insane psychedelia user!

Køb HWBR og lav et simpelt ekstrak..

Sværere er det ikke.

Titel:
Dedikeret medlem

okay, må se om jeg få skaffet lidt mere, så jeg kan uppe dosen til 20-25 mg.

Daffy: Jeg spiste 10 hbwr frø fra soma og det gav ingen psykedelisk effekt. Eneste effekt var søvnbesvær.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har knust 4 Ololiuhqui frø fra soma i et glas vand og tager det iaften .. da jeg ik har prøvet noget rigtigt blev det anbefalet...

Så ka skrive hvis det giver nogen effekt :)

Titel:
Dedikeret medlem

Zk: Forvent heller for lidt end for meget, for ellers bliver du skuffet. Jeg spiste 10 forleden fra soma uden effekt (som tidligere nævnt)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Johndeer skrev:
Zk: Forvent heller for lidt end for meget, for ellers bliver du skuffet. Jeg spiste 10 forleden fra soma uden effekt (som tidligere nævnt)

ja.. har jeg så erfaret nu .. :shock: men håber på de oli frø der står og venter på mig funker...

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvorfor dropper i så ikke Soma og handler hos Maya eller ethno i stedet?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Hvorfor dropper i så ikke Soma og handler hos Maya eller ethno i stedet?

Det gør vi nok også fremover ... ethno har jeg bare hørt mange dårlige ting om .. og maya ja .. kender jeg ikke men ka prøve at bestille noget ..

azarius har jeg bestilt fra og de funker.. det er bare halv dyrt at få det fragtet jo

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: overalt
.. somashop .. /snip " SomaShop holder en længere ferie pause og er tilbage en gang i sensommeren 2005 " /snip

det var godt nok en lang ferie ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]