Infected Cope, klart jeg laver en step-by-step
I mangel af en vægt har jeg lige lavet en experiment (Det er ok hvis i syntes jeg er et fjols

men har lavet ting som var meget værre)
Nå men med baggrund til noname's kommentar om at jeg ikke havde fjernet NaOH igen, begyndte jeg tænke lidt over tingende.
at fjerne NaOH var ikke noget som jeg på stående fod var istand til, men så faldt tanken på nogle tidligere experimenter omkring at lave fribase af diverse aktiver, hvor der ved nogle tidligere forsøg har vist at man kan holde den aktive tilstand ved at fælde det som salt.
Som i nok ved er den 5-MeO-DMT man køber på diverse obskure websites som fribase...
Workflow var:
Jeg fulgte min egen opskrift på nær af at jeg ikke lavede en pasta men en suppe istedet.
Suppen blev pH justeret til 12, med natriumhydroxid, hvor jeg lod den blive i ca. 5 minutter
Efter en filtering for fjernelse af organisk matriale, blev den nedjusterede jeg til pH 7, ved hjælp af citronsyre.
Da der var rimeligt meget vand, opstod der næsten ingen salte - dette klarede 45 minutter i ovnen ved lad temp. <60 grader.
Jeg sad nu med en minimal mængde fast stof, der helt tydeligt var krystaller - dog var den en lille kontaminering af organisk stof.
Først, delte jeg disse krystaller i 2 små bunker...da jeg kun kunne beregne hvilke stoffer der var tilbage på det erkendte valgte jeg lave en minimal bane (Desuden havde jeg cellers reaktion på salte i tankerne

)
Nå men "snoOOOrt"

og jeg fik promte en lektion på osmosisk tryk!
Hvor vidt det var smerten eller en lille effekt kan jeg ikke bedømme - men det var på tide at ændre strategi
Først en lille smagsprøve, det smagte af salt med et swist af citron
tog jeg 1/5 af bunke og kørte på tungen.
Smagen er ikke særligt fedt, men ikke helt værst - igen reaktion??
Der gik ca. 5-10 minutter før jeg begyndte at føle noget.
Svagt ændring af syn (som små fuld eller skæv)
Chills (Lidt amf-agtigt)
Skide godt humør
Et lille stykke tid efter begyndte jeg at miste balancen
Jeg vil skyde det til at var en 2+
Senere (Skal lige have lidt mad) så forsøger jeg mig med en større dosis.
Status lige nu, ændring af syn forbliver det samme og balancen er ikke helt tilbage.
Jeg skriver om 1 time or so.