Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 15:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 771 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 39  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jamen så snakker vi jo samme sprog :) Jeg tror godt jeg kan se hvad du mener, og egentlig er det jo det samme vi siger på bundlinjen ( stav? ). Men jo det er den RooR jeg snakker om og har det faktisk ligesom dig når det kommer til rasta farver på bonger, det kan meget hurtigt komme til at se for "billigt" agtigt ud syns jeg...men lige i forhold til lion of judah vil jeg sige det ikke gør noget. hvad er det for en RooR du har kigget på? nå ja foresten den video du har lavet i en anden post, har du lagt den på youtube? for den er ret fedt lavet i forhold til den første jeg så. især med planterne i bagrunden osv. Ihh jeg skal også ha taget mig sammen til at ha lavet nogen lidt mer prof lavet optagelser af alle bongerne jeg har...tror jeg laver nogen med alle terraierne i baggrunden, ku det ik være meget cool med edderkopper osv i baggrunden? jeg smider nok nogen foder scener på youtube i morgen, hvis det er smider jeg lige et link hvis du sku ha interesse i såen nogen dyr ;)

Nicolai

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har smidt dig en PM så vi ikke fortsætter ud i en masse off topic-snak.

Over and out!

Medlem
Brugeravatar

hehe sry...det er typisk mig bare at ævle løs.

Medlem
Brugeravatar

DrGreenThump skrev:
Ariaji skrev:
DrGreenThump skrev:
har du prøvet en origanal hurricane?

Ja det har jeg da.
Hvorfor ?

Hvad angår Weed Star vs. Hurricane, så synes jeg det er lidt unfair at sammenligne de to. Weed Stars Hurricane-kopi koster jo en brøkdel af hvad en original Hurricane gør, så selvfølgelig er kvaliteten ikke den samme.
Til gengæld er den et godt bevis på, at man kan få en bong der benytter sig af Hurricanes filtreringssystem, uden at skulle sælge sin førstefødte for at få råd.
Så som et billigt alternativ er den jo helt perfekt.

alså syns godt man kan sammenligne dem...den ene er jo en "kopi" af den anden. for det første er den fra weedstar kun 3.2mm glas ( og så er det ikke engang borosilicate glas ). For det andet kan du kun få den i én lille størresle og der er ingen mulighed for at få en custom udgave af nogen art. Så er der det der hul i midten...det da meget fedt på en hvilken som helst anden bong ( altså bonger med ice af den ene eller anden form ) men i lige præcis en "hurricane" skal man da ku se røgen snure rundt ordenligt. Jeg vil sige den eneste Hurricane jeg syns de har været uheldige med er "basix" modellen, men hvis du kommer op i noget DTI/TDE 1000 så er det altså stadig et godt køb at gi 2000kr for den frem for at gi de 400kr en weedstar "hurricane" koster. den er simpelthen ik pengene værd syns jeg.

Hvad er der i vejen med Basix ift. den normale huricane? Jeg har købte mig en Basix og kan kun se mig tilfreds! Den største forskel ligger i at Basix er lavet i Kina hvor den normale huricane er lavet i Tyskland? Er der andre ting? Har kun prøvet Basix btw, så har ikke rigtig nogen reference.

Ville lige tage et nyt billede bare for spas:
Billede

Kan desuden kun give Ariaji ret i at det virker overdrevet af smide 4000 kr. efter en Lion of Judah bong. Men det er dit hobby, så selvfølgelig forstålig når man ser det fra din side :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ah, det var ikke helt det jeg skrev.
Jeg skrev at jeg ikke bryder mig om den.
Men jeg har da selv en masse andre bonger jeg ønsker mig, som koster mellem 3-5k. Det er ikke fordi jeg ikke gider ofre pengene, jeg synes bare ikke lige den bong er 4k værd.

Medlem

Geografisk sted: K-hole
I slynger om jer med store priser :D
- Hvad er der galt med en god gammeldaws flaskebong? :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan du egentlig læse i min og DrGreenThumps lille diskussion...
Desuden er en god, gammeldaws flaskbong klam. Jeg ryger udelukkende på glas, af hygiejnemæssige årsager.

Medlem
Brugeravatar

Nof skrev:
DrGreenThump skrev:
Ariaji skrev:
DrGreenThump skrev:
har du prøvet en origanal hurricane?

Ja det har jeg da.
Hvorfor ?

Hvad angår Weed Star vs. Hurricane, så synes jeg det er lidt unfair at sammenligne de to. Weed Stars Hurricane-kopi koster jo en brøkdel af hvad en original Hurricane gør, så selvfølgelig er kvaliteten ikke den samme.
Til gengæld er den et godt bevis på, at man kan få en bong der benytter sig af Hurricanes filtreringssystem, uden at skulle sælge sin førstefødte for at få råd.
Så som et billigt alternativ er den jo helt perfekt.

alså syns godt man kan sammenligne dem...den ene er jo en "kopi" af den anden. for det første er den fra weedstar kun 3.2mm glas ( og så er det ikke engang borosilicate glas ). For det andet kan du kun få den i én lille størresle og der er ingen mulighed for at få en custom udgave af nogen art. Så er der det der hul i midten...det da meget fedt på en hvilken som helst anden bong ( altså bonger med ice af den ene eller anden form ) men i lige præcis en "hurricane" skal man da ku se røgen snure rundt ordenligt. Jeg vil sige den eneste Hurricane jeg syns de har været uheldige med er "basix" modellen, men hvis du kommer op i noget DTI/TDE 1000 så er det altså stadig et godt køb at gi 2000kr for den frem for at gi de 400kr en weedstar "hurricane" koster. den er simpelthen ik pengene værd syns jeg.

Hvad er der i vejen med Basix ift. den normale huricane? Jeg har købte mig en Basix og kan kun se mig tilfreds! Den største forskel ligger i at Basix er lavet i Kina hvor den normale huricane er lavet i Tyskland? Er der andre ting? Har kun prøvet Basix btw, så har ikke rigtig nogen reference.

Ville lige tage et nyt billede bare for spas:
Billede

Kan desuden kun give Ariaji ret i at det virker overdrevet af smide 4000 kr. efter en Lion of Judah bong. Men det er dit hobby, så selvfølgelig forstålig når man ser det fra din side :)

Hvis du kigger på min Hurricane vil du ku se at mine joints er meget rykkere og robuste. ved heller ikke lige hva der sker for at ashcatcheren på basix sider så langt ude på downtuben :shock: den er også lavet af tyndere glas end alle de andre ( er ik helt sikker med de andre 600 modeller ). Jeg vidste faktisk ikke de var lavet i kina, altså basix modellen. Downtuben er også lavet på en anden måde i toppen end den er på de andre. Den er i det hele taget ikke så robust som de andre syns jeg. Nå ja foresten ligger 3 af mine andre weedstar bonger på youtube her om 5min. der er også et par syrede ashcatchere og en ny bowl :rocking:

Medlem
Brugeravatar

SimonSkunk skrev:
I slynger om jer med store priser :D
- Hvad er der galt med en god gammeldaws flaskebong? :roll:

Hehe en fængselsbong...det er fandme lang tid siden jeg har prøvet såen en :hm: de er simpelthen så klamme at suge af ( sry jeg ved man kan holde dem rene osv og måske er du en af dem der rent faktisk skifter vand i bongen osv, men helt ærlig, folk der ryger fængselsbong vil som regel skide på dét ) :whogives:

Medlem
Brugeravatar

Et par nye demonstrationer af 3 forskellige fra weedstar. Ligger snart en ny Video ud med en cool custom RooR jeg gerne sku få i starten af næste uge. Hehe og ja, jeg ved godt jeg lyder som en nørd, men det er jeg nok også ...og kan sleeeet ik det der med engelsk. well enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=3zAUMOSLFDY

http://www.youtube.com/watch?v=_81J4aditm8

http://www.youtube.com/watch?v=3bJ7KH8skv0

Medlem

Jeg bruger rene vandflasker - ONLY!:)
- medmindre jeg er fuld, så hænder svipsere.
Men i dagens anledning vil jeg lige formulere et spørgsmål: Giver det bedre "rus/effekt" at ryge af fancy glasbonger, end fx en flaskebong med en joint stukket ned i? De gange jeg selv har røget glasbong, har jeg ikke kunne mærke den store forskel, udover at selve det "at ryge" bliver noget mere behageligt med glasbong..

- Peace

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der står præcis det svar du efterspørger i den lille diskussion ovenfor: Rusen bliver ikke anderledes, bortset fra at du selvfølgelig kan ta' en større lungefuld og dermed intensivere rusen.
Det er jo heller ikke fordi en funktionel glasbong er dyr... 150-300 kroner og så har man en ganske udmærket glasbong.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Overvejer denne: http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forb ... 836783.ece

(Baudelaire 1860).

Moderator
Brugeravatar

@Pivo
Du kan formegentlig få en meget bedre grinder, til de 150 kroner dér, jeg gav i hvert fald under dét for min 4-dels metalgrinder, dog uden porto. Plastik grindere virker udemærket i starten, men er svær at rense, og så snart den er klistret er den også svær at bruge.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

BisMann tror du ikke bare det var en joke?

Jeg synes i hvert fald det er meget sjovt, at den hvidløgshakker til forveksling ligner en grinder :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hov ja det troede jeg skinnede klart igennem hehe... det var en joke, har selv en dejlig træ grinder købt for 40 kr...

(Baudelaire 1860).

Medlem

Ariaji skrev:
Rusen bliver ikke anderledes med glasbong, bortset fra at du selvfølgelig kan ta' en større lungefuld og dermed intensivere rusen.

- Iskold vand i en god flaskebong gør røgen mild og lækker, så det er ikke nødvendigvis sådan. Desuden handler det vel også om, hvor "ødelagte" lunger man har. Hvis man har røget i lang tid, er problemet mindre, end hvis man aldrig har rørt de grå skyer, som vi alle elsker så højt..

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej - jeg snakker om kammerstørrelse. Der kan være mere røg i en glasbong med dertil indrettet kammer i forhold til en halvliters flaskebong :)

Medlem
Brugeravatar

Altså en flaske bong er bare nederen på alle måder...og du behøver jo ikke købe en eller anden vildt dyr glas bong. Weedstar og Ehle f.eks har massere af billige bonger. Jeg tror altså du ville blive rigtig glad for en glas bong ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Medmindre man gror sit eget tjald, sælger størstedelen af det og bruger fortjenesten til at købe dyre bonger med!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 771 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 39  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]