Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 03:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Planet 1W33D7
Synes du skal vente til du er noget ældre, ligemeget om de andre siger det.. der jo dit valg. :D

Titel: Re: ENDELIG!
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Mazub skrev:
Så! Nu har jeg endelig prøvet at ryge hash, jeg startede faktisk i starten af sommerferien.. Just so you know :)

Men hvordan var det så?..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jah.. hvordan var det ? o: - du ka' da ikk bare skrive at du har prøvet det.. uden at fortælle hvordan det var :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
fint nok nu har du prøvet :) Men det er stadig en god ide at vente nogle år med at prøve hash igen.

Malkavian og de andre har skrevet nogle rigtig gode indlæg om hvorfor, og jeg kan kun sige at jeg er enig.

Prøvede selv hash første gang i starten af 9. klasse. Det var meget sjovt at prøve de 3-4 gange men jeg kunne godt mærke at jeg burde vente.

Jeg er selv glad for at have ventet med hashen indtil jeg var over 18, og som de andre siger, man får mere ud af det når du har været igennem teenage årene og har lært at håndtere de hårde situationer som det nu engang er at være i den alder.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bøh skrev:
Jeg er selv glad for at have ventet med hashen indtil jeg var over 18, og som de andre siger, man får mere ud af det når du har været igennem teenage årene og har lært at håndtere de hårde situationer som det nu engang er at være i den alder.

Enig.

Jeg prøvede selv første gang sidst i 20'erne (for få måneder siden), og jeg er glad for at jeg sagde nej tak, da jeg engang blev tilbudt hash som 14-15-årig.

Stoffer generalt er efter min mening ikke noget for børn på 13-14-15 år. Man er slet ikke mentalt nok udviklet til at fornemme de forskellige faresignaler, samt grænserne for hvornår det bliver et misbrug.

Jeg syntes mindst man skal være 18, og gerne ældre.

Silver_Bullet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]