Vi har skaffet nogen prerullet scones, det bliver en gang i ferien. Men her i går røg vi på en waterfall bong..
Der skete ikke en skid den første gang, så vi ventede 20 minutter og prøvede igen.. Tog mere end før.. Nu skulle jeg fandme være skæv tænkte jeg.. 1. havde fået at vide at en skævert på bong kun varede omkring 15 minutter.. 2. hey, kunne vel højest få det lidt dårligt, big fucking deal.. det var det så..
Efter anden gang skulle jeg frem og tilbage nogen gange, og hver gang over en "stenmur" der var ca 1 meter.. første gang tråtde jeg bare op normalt. anden gang hoppede jeg og landede på maven.. tredje gang kravlede jeg hele vejen fra mit værelse og dertil, men var stadig helt klar i hovedet, og følte ikke at jeg var skæv.
5 minutter efter: Der var sådan en dør.. ligepludselig lyste det voldsomt meget fra den anden side af døren. Jeg sagde 'kom lige' til mine venner.. Jeg gik hurtigt derud og stilte mig i solen. Så sagde ven A til ven B "hent lige noget mere vand".. Der knækkede jeg sammen af grin. Jeg syntes ikke det var sjovt, og det var ikke en latter der føltes godt, men jeg kunne ikke lade være.. fik ondt i maven af grin. så fik jeg en slags 'blackout' hvor jeg så mig selv knække sammen af grin oppefra. og jeg så mig selv som om jeg var malet på et maleri. Bagefter kom jeg tilbage, og grinte videre. Mine venner fattede intet, gjorde jeg sådan set heller ikke. Pludselig gik det op for mig at det her faktisk ikke var en drøm, og jeg var blevet hammer skæv. Det føltes som om jeg sank kugler af luft.
Det var ubehageligt. Mit hjerte bankede rigtig hurtigt, var bange for at mine forældre som først kom hjem om 6 timer ville opdage det. Havde ondt i maven, og det prikkede i hele min krop. Gik i panik og sagde at vi skulle tilbage på mit værelse.. Da vi sad derinde prøvede jeg at sove skæverten af, men kunne ikke. mit hjerte hamrede så meget, og det føltes som om at det det fik hele mit værelse og min krop til at vibrere. Sagde så til min ene ven "skynd dig ud i køkkenet og find alt med sukker i!".. han kom tilbage med en rittersport, som jeg tog et stykke af.. ca 1½ minut senere sad jeg stadig og tyggede på det stykke, var voldsomt tør i kæften.. Kiggede mig selv i spejlet, og jeg lignte en heroin addict. Helt hvid og helt rød om øjnene
Spurgte om vi ikke kunne gå en tur ned i byen, og det gjorde vi så. Jeg gik med lukkede øjne ned af min vej med de to andre (som forresten ikke mærkede nogen speciel virkning).. Jeg kunne høre min stemme som andre hørte den når jeg snakkede. Kunne høre hvor stenet jeg var at høre på.
Da vi kom ned i byen havde jeg voldsom paranoia. Rystede mit hår ned foran øjnene for at ingen skulle se mit ansigt. Overvejde hele tiden om jeg skulle løbe.. Biler og huse var nogengange skæve, slørede osv. gemte mig bag mine venner.. hvergang vi kom til et sted hvor man kunne sidde/ligge, lagde jeg mig ned og prøvede at sove.. Vi gik så op og købte noget slik, og åd det ret hurtig. Bagefter gik vi hjem til min ven og hørte musik, og jeg lagde mig i hans seng og halvsov i ½ time.. da jeg vågnede igen var jeg nogenlunde klar i hovedet, så smuttede hjem ad. Da jeg var hjemme var jeg helt normal igen.
Hele skæverten varede ca 3½ time før jeg blev sober igen.
Det var sgu ikke så godt.. Men er dog ikke skræmt væk, glæder mig stadig til at prøve joints og dosere ordentligt dengang..
Jaja, i behøves ikke fortælle mig det, ved at bong er en dårlig ting at starte med, men havde sgu ikke regnet med det slog så hårdt

Men når jeg tænker tilbage på det kan jeg grine af det, og er glad for at jeg prøvede det alligevel.