Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 00:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mecka skrev:
godz skrev:
Hmm

Vil gerne have folk lige svare tilbage til mig heh

Når jeg ryger synes jeg at jeg får en underlig følelse af det.. Ikke god ikke dårlig.. føler mig nogengange sån lidt somom jeg er for følsom og at jeg får det lidt skidt.. men så går der ik lang tid før jeg får det godt og at jeg bare er lam.. Det giver sån lidt ubehag og vil ikke sige at jeg synes det er behageligt som sådan at ryge.. virkningen er superb men når jeg skal ryge så er det lidt træls for mig.. må være den fandens homemade plastic bong :D

Det kunne også være pga. for meget nikotin i mixet. Nikotinsuset varer kun et minuts tid, og kan være meget ubehageligt - specielt på bong! Sørg for at riste dit mix ordentligt...

Derudover vil jeg nu ikke betegne det at ryge bong som behageligt generelt. Det er sgu småubehageligt at suge bong!

Ryg det rent og i slipper for nikotin. Er også meget sundere for halsen, men det skal også være noget godt hash før det kan betale sig. Det går imo ikke at ryge 1g udnolret tjald på en rist, mens 0,1-0,3 er en god størrelse alt efter potens

Nåja, de første tegn er summen i hovedet, som så breder sig. De er selvf. tydeligt ved instrumentrygning, alene og stille

Titel:
Medlem

Tak for svarene.. Er også glad nok for min plastic bong da hehe .. men må være enten pga nikotin eller fordi at det bare er bong man ryger så kan det være ubehageligt.. Men når jeg ryger nol som jeg lige har fixet så starter virkningen nede i mine fødder hvor hashen starter i mit hoved sån.. Kan bedst lide når det starter i fødderne og der har jeg intet problem :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Mecka skrev:
godz skrev:
Hmm

Vil gerne have folk lige svare tilbage til mig heh

Når jeg ryger synes jeg at jeg får en underlig følelse af det.. Ikke god ikke dårlig.. føler mig nogengange sån lidt somom jeg er for følsom og at jeg får det lidt skidt.. men så går der ik lang tid før jeg får det godt og at jeg bare er lam.. Det giver sån lidt ubehag og vil ikke sige at jeg synes det er behageligt som sådan at ryge.. virkningen er superb men når jeg skal ryge så er det lidt træls for mig.. må være den fandens homemade plastic bong :D

Det kunne også være pga. for meget nikotin i mixet. Nikotinsuset varer kun et minuts tid, og kan være meget ubehageligt - specielt på bong! Sørg for at riste dit mix ordentligt...

Derudover vil jeg nu ikke betegne det at ryge bong som behageligt generelt. Det er sgu småubehageligt at suge bong!

Sys det er rart der nogen gange er lidt nikotin i. Det overrasker en og så bliver man mere basket. Bare træls hvis man er på vej ud af døren :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
En anden ting jeg lige kan tilføje er, at når jeg ryger strammer mine bukser meget om maven. Jeg kan på ingen måde forklare det, men det forekommer altid når jeg er skæv.

Faktisk ret irriterende! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kender det godt ^^ Derfor jeg altid tager løse bukser på når jeg ryger :P og så fordi sådan noget polyester er pisse dejligt at ha på :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]