Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nord Sjælland
Prøv evt. med kaffe om morgenen og en god Yoga Nidra om aftenen lige før du skal i seng.

Titel:
Junior medlem

vestyjr skrev:
Prøv evt. med kaffe om morgenen og en god Yoga Nidra om aftenen lige før du skal i seng.

hvad er Yoga Nidra? :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Razz skrev:
Min far en dag vi var oppe og skændes: "den eneste fejl jeg har lavet i mit liv, var at føde dig"! det siger man bare ikke :!: selvom han måske ikke mener det, kan han ikke tillade sig at sige sådan noget til sit barn (mig)!

Din far fødte dig simpelthen? Og han er læge? Han burde vide at han besidder ikke organer til det. Han har måske set den her for tit?

Billede

Titel:
Junior medlem

Dr. Phibes skrev:
Razz skrev:
Min far en dag vi var oppe og skændes: "den eneste fejl jeg har lavet i mit liv, var at føde dig"! det siger man bare ikke :!: selvom han måske ikke mener det, kan han ikke tillade sig at sige sådan noget til sit barn (mig)!

Din far fødte dig simpelthen? Og han er læge? Han burde vide at han besidder ikke organer til det. Han har måske set den her for tit?

Billede

haha, undskyld, der skulle stå "den eneste fejl jeg har lavet i mit liv, var at få dig"

føde = Få :P

Junior medlem

er der nogen af jer som ved hvor man kan skaffe kolanød i DK

Medlem
Brugeravatar

Hvis jeg er træt om morgenen før arbejde, så tager jeg 200 mg Caffeine før arbejde, det synes jeg virker helt fint :)

Medlem

Jeg tager oftet noget guarana jeg har købt der er standardiseret, så det indeholder ca. 22% koffein.

Guaranaen har jeg så smidt i gelantinekapsler i hhv. 400mg og 600mg, svarende til 88mg og 132mg koffein.

Jeg føler virkelig det har en meget mere jævn og mild virkning. Det vil sige, jeg oplever en mere jævn stimulering i forhold til tilsvarende mængde koffein i form af kaffe eller ren koffein i pilleform.

Om det er gelantine kapslen eller at guarane skulle blive optaget langsommere ved jeg ikke, men der er vist noget om begge dele. :-)

Det skal lige siges at de her mængder bliver brugt i studieøjemed. Dvs. jeg skal kunne studere, læse, lytte, forstå osv.. Derfor er det for mig vigtigt, ikke at blive overstimuleret. :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]