Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Lige pludselig slog det mig hvad jeg egentlig sidder og laver. kl. er 23:36 og jeg sidder og diskutere om hvorvidt jeg skal prøve at ryge hash. SELVFØLGELIG SKAL JEG DET!!! Når man læser denne her tråd lyder det som om jeg allerede er afhængig eller at jeg fejler et eller andet forfærdeligt! Det er bare en joint jeg vil prøve at ryge! =) Jeg skal sgu nok klare mig
-tak for alle de gode tips og advarsler!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
If it makes you happy, it can't be that bad... haha :P

Junior medlem

Geografisk sted: Paradis city
Første gang jeg røg hash var jeg 12, jeg var også bare nysgerrig :) ( røg stort set ikke da jeg var 13-14 år)

den dag i dag ryger jeg et par gange om måneden og syntes selv at jeg har meget godt styr på mit forbrug,
(jeg er 16 år nu) jeg får fine karakterer i skolen

hvis du beslutter dig for at prøve at ryge, så ville jeg helt klart gøre det med nogle venner de første par gange.
Og syntes også det ville være en god idé hvis du mixer dit pot op med noget godt ristet tobak,
for en der ikke har været "ordentligt" skæv før, ville en troldmand nok være lidt ond ved halsen :D
lad vær' med at begynde at ryge smøger fast, det er mange penge for ingen ting :)

( :offtopic: nogen der ved hvor man kan finde lidt info om Salvia divinorum, har ledt over alt herinde men ka' sgu ikke finde noget :shock: )

ps. det mit første indlæg :rocking: så hvis der er noget der overtræder reglerne beklager jeg :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hvis jeg havde et barn ville jeg være mere tryk ved at BARNET røg
en pind i ny og næ, end det drak sig fuldkommen i hegnet

just saying.... just saying :D
Men altså ja... en lille øl eller 3 ville nok ikke skade
hvis du ikke har prøvet cannabis før, du kunne måske være
meget sundt lige at forberede hjernen på forandring.

Citat:
( :offtopic: nogen der ved hvor man kan finde lidt info om Salvia divinorum, har ledt over alt herinde men ka' sgu ikke finde noget :shock: )

prøv søgemaskinen, sådan en søger man nemlig med,
og finder du intet staver du forkert ;)
Du kan vist finde den lige her http://www.psychedelia.dk/forum/search.php

Ellers prøv google, skriv ( psychedelia.dk salvia ) så skulle der
gerne dukke lidt op, velkommen.

Medlem
Brugeravatar

regyr - Du har jo oprettet en tråd hvor du spørger folk til råds, der er rimelig bred enighed om du minimum skal vente til du er sammen med nogle venner(eller endnu længere).
Det kan godt være det ikke lige var det svar du håbede på at få, men sådan er det sgu' når man spørger andre til råds.

Hvis jeg var dig ville jeg lytte lidt til de svar jeg har fået, de kommer trods alt fra mennesker med en del erfaring på det område og erfaring der har kostet nogle dyrt!

Personligt, så blev cannabisse et problem for mig da jeg begyndte at ryge alene.
Nu ryger jeg i perioder på et par uger af gangen og pauser på ca. samme længde, nogle gange kan jeg holde den et par måneder. Det er ikke det du har lyst til at bøvle med mens du stadig går i skole.

Hvis du absolut skal igang allerede, så ryg den joint med dine kammerater, det er også meget federe end at være basket alene og det er også der du får grineflip.

Medlem
Brugeravatar

Ok. Tak allesammen jeg ryger med en ven i morgen! Bliver sgu nice tror jeg! Og tak til J_J som beviste for mig og for jer at man godt kan lade være med at ryge ud i et misforbrug selvom man prøver at ryge hash!

Medlem
Brugeravatar

PS. mht til alkohol så har jeg prøvet at drikke et par øl, cider og lidt vodka men jeg kunne ikke mærke det D:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Kender det godt regyr, drikker tit, men der skal gerne en flaske vodka til at gør mig væk, derfor jeg elsker vodka-bong og joints ;)

Medlem
Brugeravatar

:joint: x 10 + :cheers: = :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Røg igen igår ;) Er ved at blive hverdags ryger :o

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Lad os da høre hvordan det gik :)
Og en par kolde bajer, med en rææææti' god pot pind mens du overværer solnedgangen, og du lige har indtaget 2 gram svampe..
Ikke en helt dårlig måde at spendere en sensommeraften ;)

Junior medlem

regyr : så lidt da :D
men pas på med det, det er en dyr og dårlig vane at have.. :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Er det her tråden hvor små børn blærer sig med at de ryger hash? Smukt!

Medlem
Brugeravatar

Ja Repu det er fordi jeg er opmærksomheds krævende, jeg har ingen venner, jeg mobber dem fra min klasse, jeg går med kniv og spiller smart med hash. :shock: :roll: :shock: :roll:
Du behøver ikke læse tråden hvis du ikke vil ? :roll:

Medlem
Brugeravatar

Egentlig så tror jeg sgu ikke rigtig på at jeg bliver skæv... kan kun håbe men det har jo ikke virket endnu så hvorfor skulle det gøre denne gang? Håber bare heldet er med mig

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
regyr skrev:
Og tak til J_J som beviste for mig og for jer at man godt kan lade være med at ryge ud i et misforbrug selvom man prøver at ryge hash!

Ja det var fantastisk, nu MÅ det jo også gælde for dig :roll:

Husk, oplevelser er unikke, og specielt oplevelser med rusmidler - man kan generalisere nok så meget, men der vil altid være afvigere. I'm out!

Dedikeret medlem

Ryg en pind, sten forums, hør musik, tag en spiller, sov. Det kan næsten ikke gå galt ;)

Junior medlem

specielle oplevelser er specielle fordi de ikke sker så tit 8) gør at ryge til en af de oplevelser :D

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg er 16 år og er snart færdig med folkeskole. Jeg har været til nogen fester de seneste 2 år og drukket meget eller lidt alkohol :shock: . Men jeg føler mig aldrig fuld.
Så jeg er begyndt på at ryge noget Skunk fra de venlige folk ude fra staden og har en ven jeg prøver at ryge lidt med. Jeg syntes det er fantastisk istedet for at blive dårlig af alkohol uden at have nogen Effekt så er det sku bedre at ryge en lille smulle og få et godt griner :peace:. jeg kan ikke se noget dårligt i hash pot eller lign. Og syntes faktisk at det har et dårligt ry hos de unge. Vi er blevet fortalt mange skræmme historier, og blevet fortalt at "hash og lign." er FARLIGT og burde aldrig tages. Men jeg syntes at alkohol er endu værre når jeg har set noget af det mine fulde venner de har gjort
:| :| . Når men nok om mig, og nu til dig :) Syntes du skulle vente lidt. Men du har bestemt dig :D så jeg håber at du får en god ryger men ikke bliver afhængig hvilket der er meget lille chance for du gør :)

Medlem
Brugeravatar

TRIP RAPORT:
Mig og Søren havde planlagt at ryge pot. Vi pjækkede fra skole og tog hjem til mig. Vi ristede tobak godt og kom den op i et papir med pot. Vi gik ud og røg den, men det var som om at der kun var tændt for papiret. Når man sugede smagte det ikke af noget og det krassede ikke i halse. D: Vi laver 2-3 joint's og røg men intet skete.
Vi blev ikke skæve så vi lavede en pibe. Ud af en gulerod... Vi prøver at tænde tobaken og den røg da også lidt men da vi sugede for enden af guleroden skete der ikke det store. Fik lidt røg i halsen men det var næsten ingen ting.
Hvad har vi gjort forkert ??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]