Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 16:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hvad bestemte i jer så for? :)

Junior medlem

Bruger lige denne tråd til at stille et spørgsmål:

Jeg har modtaget 1 gram 10x ekstrakt (til dem, der læste min tråd, var der ingen problemer, forsendelsen gik sikkert igennem), og da doseringen ligger omkring 80-100 mg, vil jeg lige være sikker på, om det virkelig er muligt at ryge de der helt små mængder i en normal pipe - det er jo ikke andet end en bundslat. I produktbeskrivelsen er det foreslået, at det indtages ved at anbringe produktet på tungen i 10 min, men jeg går da ud fra, at det er samme slags ekstrakt, som folk normalt bruger til at ryge. Er det bare at holde flammen hen over og så suge?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Gangofgin skrev:
Bruger lige denne tråd til at stille et spørgsmål:

Jeg har modtaget 1 gram 10x ekstrakt (til dem, der læste min tråd, var der ingen problemer, forsendelsen gik sikkert igennem), og da doseringen ligger omkring 80-100 mg, vil jeg lige være sikker på, om det virkelig er muligt at ryge de der helt små mængder i en normal pipe - det er jo ikke andet end en bundslat. I produktbeskrivelsen er det foreslået, at det indtages ved at anbringe produktet på tungen i 10 min, men jeg går da ud fra, at det er samme slags ekstrakt, som folk normalt bruger til at ryge. Er det bare at holde flammen hen over og så suge?

80-100 mg er mere end du regner med tror jeg. :) Nu ved jeg ikke hvor stor din pibe er ;)

Men ja.. det bare at smide det i piben, tage et ordentlig hit og så holde det inde så længe du kan :)

Junior medlem

de oplevelser man får med salvia hænger også meget sammen med hvor kraftigt et ekstrakt man ryger (fx. 5x 10x ...100x) i historien med det skræmmende trip ryger de 50x hvilket er ret kraftigt! især første gang!! jeg har kun haft fede (og få) oplevelser med salvia.. (heeeeest os for den sags skyld (keta)) start med en 5x og lad vær med at overdrive.. så skal det nok gå :)

Junior medlem

Har et par venner der fik samme ide som jer, de fik fat i noget og gik igang med at ryge det, min ene kammerat besvimede i 10 min, og fattede hat længe efter, min anden kammerat sad så stille på stolen i langt tid at det så ud som om han havde været død længe, men da de kom til sig selv var det eneste de kunne sige, FUUUUCK det var vildt, de sagde begge at det var det vildeste kick de nogensinde har haft og de 2 har været max brændt af på rigtig meget andet, så de ved hvad de snakker om. Da de så kunne tale ordentligt igen, var de helt oppe at køre over det var så vildt et kick de havde fået at de ikke kunne snakke om andet resten af aftenen :)

Så go for it, men husk nu at passe på jer selv, har hørt om en der blev hjerneskadet for livet, fordi han tog alt for meget første gang og han havde nok ikke respect for det, for det er altså voldsomme sager at gå i krig med, men kan forstå på det du skriver at i under søger det rigtig grundigt inden i kaster jer ud i det, det os det klogeste man kan gøre, når man vil prøve noget nyt, for så er chancen for det går galt minimal. Skal nok lige høre mine venner om de kan komme med nogle råd ang det her, så skal jeg nok skrive det til jer. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hvis ikke i kan tåle at få opløst hele jeres begrebsverden, og få jeres krop flået op og ind i en anden dimension, kan det være farligt. Skræmmende men enormt fedt.
Jeg ville nok ikke prøve Salvia Devinorum som det første.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Behageligt Svævende
Hej allesammen, er helt ny .. Er selv meget betaget af planten .. Tror jeg er en smule ældrer, men stadig ret uerfaren når det kommer til de vildere sager . Men har længe været betaget af hele oplevelsen, da jeg er gået igang med en ordenligt gang selvgenkendelse med meditation og indvendige rengøringer. Og ja, der kommer samtalen og tankerne tit ind på ting som svampe, den der kaktus. Og så salvia ..
Har set det på youtube og ja, der er jo både gode og dårlige. Men rent virklighedsmæssigt tror jeg godt jeg kan tage det, dog vil jeg gøre det med respekt .. Har dog mit nuvære liv kært (:
Men det største problem jeg har er at få anskaffet det. Kan se at visse lande tillader det og vi så i Danmark som meget andet har ulovliggjort dette.

Men en reel side som sender til Danmark eller små butikker man kan finde noget, ellers se mig som trådstarteren. Er grønnere end en sommer eng angående de sager her, men er virkelig interesseret og ivrig efter at prøve det.

Regards

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Behageligt Svævende
Men var salvia divinorum ikke også først brugt af sydamerikanske præster og lignende? Til netop at komme i kontakt med den dimensionelle verden eller hvad man skal kalde det?
Dets historie har vel noget og gøre med at det rent faktisk gør noget ved din sjæl når du anvender det ? Omend du så er negativ eller positiv af menneske ?
Blot hvad jeg har hørt og tænkte det kunne føre til lidt snak (:

Medlem

@Sejvind: Vedrørende anskaffelse, så er Google og Holland/USA din ven og Posten/Told og skat skanner langtfra al international post :)
Ellers brug søgemaskinen herinde, der er mange der har spurgt om det før ..

Junior medlem

er forvirret med hensyn til salvie/salvia, når jeg søger på google står det som et madlavningskrydderi, er det osse brugt i mad?? o_O?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ja, men der findes andre forskellige former for Salvia. Du skal finde "Salvia Divinorum" planten.

Selv i typisk dansk madlavning kan du finde salvia. Det hedder bare salvie på dansk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Ja, men der findes andre forskellige former for Salvia. Du skal finde "Salvia Divinorum" planten.

Selv i typisk dansk madlavning kan du finde salvia. Det hedder bare salvie på dansk.

Skal lige siges at Krydder-Salvie smager ikke godt at ryge og giver nada virkning :D

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission

Skal lige siges at Krydder-Salvie smager ikke godt at ryge og giver nada virkning :D

Der lyder som personlig erfaring ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Nu har jeg ikke læst det hele, og hvis der allerede er blevet spurgt - ja så undskyld...
Men hvorfor tror i, at jeres forældre har en mindre chance for at opdage at i indtager salvia i forhold til hash?

Medlem

Hmm godt spørgsål... Måske fordi man skal ryge langt mindre, og fordi det ikke lugter som hash? Jeg ved det sgu ikke.
Men de bliver vel måske stadig bekymrede over den smule lugt salviarøgen giver.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Ja når de kommer ind på jeres værelse og ser i ligger og spasser helt ud på salvia tror jeg hellere de vil ha i ryger weed.

Ja det er personlig erfaring med at ryge salvie [Krydder] men en kammi kom hjem og sagde at jeg skulle prøve og se om der var virkning i :D

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]