Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 02:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem

Nørskov skrev:
Ville lige puste noget luft gang i tråden igen, efter et godt stykke tid.

Hvad med at gemme det nede i skoen, er det en smart ide. Hvis man nu bliver taget kan de så godt finde på at sige at man skal tage ens sko af?

Medlem
Brugeravatar

Okay det fik jeg så svar på. Så hvis man skal være helt sikker så må det være op i røven med det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg håber panserne har nogle spritdispensere i vognene, de kan bruge, efter de har rørt en fremmed mand ved løgposen.

Medlem
Brugeravatar

De begynder nok at nyde oplevelsen.

Medlem

De gange jeg er blevet stoppet har de tjekket mine sko grundigt hver gang. Blev engang visiteret til en koncert, hvor jeg fik fisket det op fra min lomme, og stod med det i hænderne i al den tid visitationen varede, så hænderne kan også gå i nogle tilfælde!

Smid det ned mellem dine baller eller under dine løg. Hvis de for dig til at strippe fuldstændig er der jo ikke meget at gøre, men tit vil de bare have dig til at hive ud i underbukserne så de kan se om der ligger noget dernede.

Men det handler jo bare om at benægte så hårdnakket i kan, og stå ved at i ikke ryger hash. Skulle en narkohund markere på jer kan i altid sige i røg for nogle dage siden.

Mht metro stationen, kan det nogle gange anbefales at tage elevatoren ned, da de står 10-15 mand på "første sal" af metroen nogle gange!

Men benægt alt i kan. En kammerat blev engang stoppet i en HELT tilrøget bil, hvor de alle havde røget, og et salatfad stormede dem, men føreren blev ikke taget da han hårdnakket benægtede at have røget. De lavede så en masse test på ham, ( som han bestod ) og han fik lov at køre videre selvom de til at starte med ville have ham med til blodprøve!

Medlem
Brugeravatar

Tak for kommentaren basssher, tror jeg gør som du siger og tager den ned til røven. Efter forskellige videoer jeg har set med folk der bliver visiteret så synes jeg altid der bliver søgt nede ved løgne, så tror hvis man skal være helt sikker så må det være ned til ballerne med det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg skulle engang strippe fuldstændigt, midt ude på en trafikkeret landevej.
Jeg havde 7 stk 80mg OxyContiner på mig i en zipbag. Jeg nåede da forsigt at tage posen op ad lommen og bevæge den ned bag under bukserne, så den sad godt og grundigt i spænd mellem mine røvballer.
Hele bilen blev visiteret, hvor de fandt en plade med noget pulver på, også 2 skeer. Min makker som kørte bilen, blev også visiteret, de fandt så en masse på ham, og han blev anholdt, men jeg måtte tage hans bil bagefter jeg havde pustet. Jeg hentede ham så efterfølgende på station 2 timer efter ca.

Medlem

Nørskov skrev:
Tak for kommentaren basssher, tror jeg gør som du siger og tager den ned til røven. Efter forskellige videoer jeg har set med folk der bliver visiteret så synes jeg altid der bliver søgt nede ved løgne, så tror hvis man skal være helt sikker så må det være ned til ballerne med det.

Ellers kan du også altid lave tricket med at hvis du har dobbelt forret underbukser ( er der f.eks. i bjørn borg ), og klippe et hul i dem, også er der jo en slags "lomme" i dine underbukser, hvor du kan ligge dit tjald ned. Det er faktisk nok endnu bedre sted vil jeg mene!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det bedste sted er helt klart kebab eller brev tricket! Kebab tricket er hvor at du putter hashen ned mellem kødet. Self i jeres pølsemandsposer.. Brev tricket er hvor du putter gå væk hund rundt om brevet samt inden i. Derefter tager du en cd holder tager cden ud putter hashen ned istedet, lukker skriver retur til afsender.. Så ligner det bare det er en dvd der skal på posthuset imens du måske har 20 gram hash hehe.. Disse 2 ting har hjulpet mig meget ved Christiania osv.. Selvom de har haft hund.

Medlem

Lyder så rimelig besværligt at skulle løbe en kebab når du er derinde, + du skal bruge tid på at åbne den og fedte rundt med det.

og hvad for et produkt mener du med "gå væk hund" ? :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
20 meter fra staden kan du købe en kebab.. tag kødet op lig hash derned? lol

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]