Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 19:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 77 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Kiøbenhavn
Jeg mente heller ikke at det skulle være usædvanligt for meditation, blot at de fysiske symptomer og trancens ufravigelighed var usædvanlig. Jeg har før haft mere intense oplevelser under meditation, men denne var kvalitativt anderledes, og iøvrigt nogle usædvanligt klare CEVer. Det jeg foreslår er at det har ændret lidt på den kemiske balance i hjernen evt. stimuleret produktionen af nogle transmittere (det gør de alle stoffer jo egentlig, jvf. melatonins ændring af døgnrytmen, LSA's "tømmermænd", hvem var det der sagde at selv kartofler er bevidsthedsudvidende?). Det behøver jo ikke at være DMT i sig selv der er årsag...
Forøvrigt fik jeg endeligt bekræftet min vaporizer effektivitet i går, da en ven prøvede med en lidt højere dosis end jeg selv havde røget, ca. 2½ frø. Han blev næsten øjeblikkeligt ude af stand til at bevæge sig, og efter et minuts tid var det første han sagde (han er irer) "There's no point... I'm not going to go in there. It's all black there, not like here", idet han pegede på den modsatte væg, ingen tegn på panik eller ubehag. han talte sammenhængende men det var svært at fatte meningen. Det lod til at han kunne opfatte de forskellige farver i rummet som seperate rum. Jeg sagde til ham at han skulle prøve at lukke øjnene og se indad, hvorefter han sad med lukkede øjne i fem minutters tid, med et saligt udtryk.
Idag har han glemt det hele... :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
I går prøvede jeg den metode blue beskriver i starten... og jeg kunne ikke mærke noget som helst!?

Jeg mener ellers at jeg gjorde det 100% efter metoden, og jeg endte med at sniffe alle 4 frø men ingen effekt!

Man kan vil ikke bare spise frøene vel? Det ville ellers være nemt! :wink:

P.S. mit første indlæg! :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det skulle give god effekt at ryge 2-3 frø, men røgen er muligvis lidt harsk.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Kiøbenhavn
Jeg kom pludselig i tanke om en notits i et eller andet dokument om DMT-holdige planter; om at det skulle orstærke effekten hvis man lader de knuste frø stå i alkohol og derefter lader det fordampe. Jeg lavede selv et lille forsøg med de for nogen tid siden og fik en meget "ren" effekt: Næsten ingen fysiske bivirkninger, men kraftigt udvidede pupiller osv. Men det lader stadig til at den største effekt er på mine drømme; jeg har haft DMT-agtige drømme efter hver eneste gang jeg har forsøgt mig med frøende (med mindre at det er normalt at drømme om sfæriske rumskibe som suger en op gennem tuneller beklædt med foranderlige fraktaler...;))

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er det man kalder for et primitivt ekstrakt, der har været nogle diskussioner i Alkyimistens Hjørne vedr. ekstraktion af DMT fra botaniske kilder.

Titel:
Junior medlem

Nu er jeg blevet medlem herinde, og det er faktisk meget på grund af den her tråd... Har fulgt med hele vejen, og nu har jeg selv været i ethnoplanet for at købe disse frø... Og i dag har jeg så fået købt noget borups kaustisk soda.. Så i weekenden skal det prøves.. Skriver en trip rapport hvis det bliver et godt trip...

Håber på det bedste..

Tak for en fed opskrift blue.. Gir det helt sikkert et forsøg.. :D

Titel:
Junior medlem

Hej Alle,

Jeg vil lige kort beskrive min oplevelse med at ryge yopo-frø i mandags, tror jeg nok at det var.

Jeg skrællede 3 frø, knuste dem i en morter, og mixede en lille smule ristet tobak i, for at være sikker på at kunne antænde det. Jeg røg frøene i en hjemmelavet tjubang af en 1½l flaske med et gulerodshoved, hvor hele mixet kunne være i. Jeg fyldte tjubangen med røgen fra hele hovedet, og tog så 1 lunge, og holdte det hele nede i lungerne så længe jeg kunne, og derefter tog den sidste lunge, gjorde på samme måde, og tømte tjubangen..

Hvis jeg skal beskrive 'trippets' forløb tja; man får en varm følelse i hele kroppen, på et tidspunkt fik jeg det meget varmt, nærmest som en brændende fornemmelse, den forsvant dog efter 5 minutter. Altså, man bliver enormt ør i hovedet af det, og føler at det er som om at der er noget som ligger oven på ens krop, man bliver 'tung'. Visuals fik jeg desværre ingen af, bortset fra lidt slørret syn. Og det var sådan set det hele - Jeg havde nok forventet lidt mere, men måske jeg skulle prøve det der 'snus' næste gang.

/Thomas

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Fluesvamp: Det var nogenlunde sammee effekt jeg fik... Tror desværre ikke der er så meget at komme efter dér.

Men inden jeg smutter ud og sejler igen d. 14. jan. får jeg prøvet en ordenlig gang snus og laver en forhåbentlig ordenlig rapport.

God jul folks :D

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: østjylland
Oi .. lige oprettet mig hernde, efter en kammerjusk fortalte mig om lige dette her indlæg. Det lyder meget fristende at prøve og jeg skal gerne indrømme at jeg har mest tiltro til den opskrift "blue" skrev på første side, nr. 2 artikkel.

Men tænkte på blue. Du siger at man skal knuse det til 100% fint og rent snus. Tror du ikke, du kunne f.eks. så vise nogle billeder om hvor fint det egentlig skal se ud sammen med de andre ting som også skal blandes sammen? :-) Så man kunne få et indtryk af hvordan man egentlig skal lave det? Det kunne sq være sprødt gjort.

Tænkte også på. Hvor kan man egentlig få fat i 100% rent NaOH. For...det skal da være 100% rent ik? Og hvor meget ca. koster sådan noget?

Mvh Arrox

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Ja...

og efter blue er forsvundet ?! - Ville høre om der ikke var andre der har prøvet blue's opskrift ... ?

Og, ser jeres også sådan her ud:
http://www.finest.dk/Img-20050119-1311400375.jpg

nogen der evt. har haft succes ?

Titel:
Junior medlem

Har også prøvet blue's opskrift.. vil sige det virkede.. men fik ikke så meget effekt, tror ikke jeg fik tilsat det NaOH ordentligt..

Men må desværre sige at mit overhovedet ikke lignede det på billedet.. mit var helt fint og gult.. har du taget skallen af på det billede??

Vil prøve det igen snarest muligt.. skal lige have lavet noget nyt..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Citat:
Men må desværre sige at mit overhovedet ikke lignede det på billedet.. mit var helt fint og gult.. har du taget skallen af på det billede??

Ud fra det du skriver, så ser mit også sådan ud! Syntes det så ret mystisk ud på det billed...

Men som jeg tidligere har skrevet i dette topic, så får jeg ikke nogen effekt ud af det! Det er virkelig begyndt at irreterer mig...jeg købte 25g i Ethnoplanet!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja skallen blev taget af ... ka godt være det har været lidt for længe i ovnen men det gad ik blive hårdt ... ( det ikke brændt på ) men hele hytten lugtede af underlig nød ... go lugt

fik fat i NaOH i matas... de små kugler :) knuste 2 af dem og smed i en dobbelt potion .. men man ska jo ikke bruge en skid af det...

-MHJ- > har selv dårlig erfaring med at købe fra danske shops ... kan være det var nogle ringe yopo frø du har fået eller hva ved jeg :)

Vores snus skal også snart prøves ..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nu skal i lige tage højde for at DMT freebase fordamper ved under 100 grader.
Nogen mener at kogepunktet er helt nede omkring 46 grader, så hvis i tørrer jeres ekstrakt i en ovn ved mere end 50 grader, så er i fandme også selv ude om det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Nu skal i lige tage højde for at DMT freebase fordamper ved under 100 grader.
Nogen mener at kogepunktet er helt nede omkring 46 grader, så hvis i tørrer jeres ekstrakt i en ovn ved mere end 50 grader, så er i fandme også selv ude om det.

heheh.... ja det skrev blue jo ikke noget om .. men i starten, når man smider dem på panden og de popper ... det skal der jo også godt med varme til eller ?

Så må jeg prøve igen hvis denne omgang ikke virker ... uden ovnen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Citat:
men i starten, når man smider dem på panden og de popper ... det skal der jo også godt med varme til eller ?

Så vidt jeg har forstået på dex's indlæg er det kun dmt på freebase der fordamper der, så ved frøpopningen skulle der ingen problemer være...

Titel:
Junior medlem

Det er nok rigtigt det med at der ikke sker noget under frøpopningen.. Men hvad kan man så evt. gøre når man har mixet alt sammen og det skal i ovnen. Hvad kan man så gøre istedet for at putte det i ovnen så det bliver hårdt og man kan knuse det igen?

mvh Arrox

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Naturlige alkaloider optræder oftest som freebase-form i planterne!

Hold varme ude for det her, hvis i vil have gode resultater.

Titel:
Junior medlem

Dextrose. har du selv prøvet dette her? uden at bruge en ovn eller sådan noget? Kunne være du havde nogle gode ideer om hvad man evt så kunne med freebase DMT :-)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ikke lige den her metode, plejer gerne at gå lidt mere videnskabeligt til værks...

Hvis du bare vil have et hurtigt og simpelt ekstrakt, så pulveriser frøene i en lille håndmixer og lav et acetone-ekstrakt eller to, som du inddamper på en radiator (og god udluftning).

Det burde give et form for produkt der er nogenlunde rygbart, og muligvis tørrer/krystalliserer i løbet af nogle dage, hvis i absolut skal have det i næsen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 77 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]