Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 76 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Man starter som regel med at "drikke / gylpe i sig" sin caapi. så venter man 3 kvarter til en timer og gør det samme med viridisen. og tro mig du har ikke den store lyst til at indtage mere af det resten af aftenen.. hvis du er ekstremt hardcore og har en meget høj bræktærskel, kan du lave lidt mere viridis, og indtage det senere på aftenen.. selve trippet har et onset på ca. 15-45 minutter, og virker ca. 3 timer. nogen gange mere og nogen gange mindre. men nej, det er ikke et langvarigt trip som på f.eks. LSD...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du tænker for meget over dosen, A.MUS... Når de ca. 25 g Viridis, du har drukket, begynder at virke, finder du ud af, at du slet ikke går op i dosen, for dit trip er perfekt! Du ønsker dig hverken mere eller mindre. Du tænker for meget i kexeklapperbaner lige nu. :lol: Jeg drak ikke engang det hele, måske 20 gram eller en pint over... plus jeg vejer 75 kg, hvis du skulle tænke i de baner igen. :P

Dem, der kalder det et mildt trip, det er jo de samme lamfigthere, som æder overdrevede mængder af syre og sådan nogle ting ligesom Ali, og dét bygger de så deres vurdering på... :lol: Trust me, din opfattelse vil være helt anderledes.

Men drik det hele, ikke 10 gram... :lol: Du kommer helt sikkert ikke til at indtage DMT mere end én gang, og hele oplevelsen går i vasken.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Minimal Animal skrev:
Men drik det hele, ikke 10 gram... :lol: Du kommer helt sikkert ikke til at indtage DMT mere end én gang, og hele oplevelsen går i vasken.

:?: :?: :?: :?: :?: :arrow: øhh hvorfor tror du ikke det.. Er det hvis jeg indtager mere end 10 gram.. Hele oplevelsen går i vasken :?: :?: :?: :?: det er nu godt nok ikke det jeg ønsker.. forventer et hårdt trip, men ikke at det går i vasken uanset hvad du bilder mig ind... 8) :arrow: Out

Titel:
Medlem

fårk man, jeg har forvekslet nogle doser i mit hovede i min brændert... 8-10 g caapi og viridis er nok lige i underkanten af hvad der er fedt... det jeg tænkte på var nogle andre ayahuasca-urter som er noget mere potente og knap så behagelige... men en 20-25 g pr. person er nok en meget passende dosis første gang... hvis du vil have meget knald på, kan du bare æde noget mere viridis... men hellere tage lidt for lidt, end lidt for meget, for det kan nemt blive meget intenst :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
40 gram viridis og 50 gram caapi er hvad jeg ville starte med.

Aya er en oplevelse og skal ikke fortyndes. kan man ikke tage mosten skal man starte med noget andet.

just my 2 cent :!:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
A.MUS skrev:
Minimal Animal skrev:

:?: :?: :?: :?: :?: :arrow: øhh hvorfor tror du ikke det.. Er det hvis jeg indtager mere end 10 gram.. Hele oplevelsen går i vasken :?: :?: :?: :?: det er nu godt nok ikke det jeg ønsker.. forventer et hårdt trip, men ikke at det går i vasken uanset hvad du bilder mig ind... 8) :arrow: Out

Som der også er blevet skrevet nu, så er det ikke meningen, at du kun skal tage 10 gram...

Har DR-D prøvet "kun" at tage 25 gram?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

nej jeg har aldrig specifikt taget 25 gram?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det betyder altså at jeg har fuldstændig ret i at for en erfaren bruger af psykedeliske stoffer, så er 25 gram viridis altså et mildt trip...

Jeg beslutter mig hermed for at koge 50 gram af hver til 2 mennesker... så ser vihvad der sker.. er trippet for mildt , må vi se om vi kan få lidt mere Viridis i os selv... men 25 gram Caapi til X antal gram Viridis er vel nok..

Nyt spørgsmål:: har købt bladene og barken tørret.. skal hver gryde koge ca. en halv time eller 3 gange 3 timer.???

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg plejer at lave 3 halvtimes afkog af begge engredienser og så koge afkogene sammen tilsidst til den ønskede mængde.

Titel:
Medlem

Jeg mener at det skal koge i froholdsvis lang tid. Plejer selv at sætte caapi'
en over først og viridisen 1 time efter. Når caapien har kogt 3 timer, frådes det. Viridisen koger videre og tages en time efter. Husk at komme en eller anden form for sur væske i, da det er nødventidg for at dmt'en kan trækkes ud i vandet. Citronsyre eller appelsinjuice gør tricket. Kan ikke huske om det samme er nødvendigt mht. MAOi, men mener det ikke.

Og ja 25 g caapi til x g viridis burde være nok.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay og det her site er genialt. hvad sku jeg dog gøre uden jer... :wink:

Ved godt at man skal bruge citrus.. Har køb 3 stk citroner.. Har tænk mig at putte citron skiver i vandet... Gør det både i MAOi og DMT. men hvor meget.. 1½ hele citroner i hver må da være nok??

Har hørt man skal koge det 3 gange for at få mest ud af DMTen. men skal man os koge maoi 3 gange...

Kunne rigtig godt tænke mig hvis en ville skrive en hurtig kogeprocess jeg kan følge.. gå gerne i detaljer og brug ikke alt for svære ord.. forstar ikke ordet Afkog eksempelvis.. skal man koge bladene i noget vand og hæld det over i en skål o.lign. Derefter koge nyt vand på det samme viridis, og så gøre det i alt 3 gange, og så koge det sammen til sidst eller hva?? en ´lav en beskrivelse.. kun hvis i gider selvfølgelig.. det ville være en stor hjælp.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
jeg mener jeg har en "kogebog" liggende men det er til Mimosa Hostilis (Jurema). Du kan jo bare indsætte Viridis der hvor der står Jurema eller Mimosa eller Hostilis...

Jeg PM'er dig lige min MSN..

/Cope

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
UTFSE! :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Added... :D

Men tror jeg nu har fået de sidste oplysninger...

Kogning::Jeg koger 3 gange vand på samme produkt.. koger det til sidst sammen og ned til passende mængde.. citron skiver i alt jeg koger..

Spisning::Spiser ikke rødt kødt 24 timer inden og efter indtagelse af MAOi
Følger kuren helt 12 timer inden.. (spiser kun evt et æble eller en skive toastbrød) og 12 timer efter..
Stopper indtagelsen af alkohol 48 timer inden MAOi indtagelsen. :lol:

Under trippet:: Regner med at indtage ca 0,75 l Appelsinsodavand per person samt evt æbler, blommer, vindruer og pærer.. dog kun hvis vi er sultne.. Når sodavanden er tom har vi tænkt os bare at indtage vande...
Store mængder Cannabis vil blive indtaget i største stil før, under og efter trippet...Vi vil Høre Chillout psy/goa, se film, snakke og til sidstregner vi med at gå en tur i parken. Evt bad trip er forberedt, med stor reserve mix så man kan ryge sig ned, samt behageligt sovested med dyne osv. Derudover er vi klar over følgende "regler" som man bør overholde som den anden person...

Dosis: Ca. 50 gram af hver.. (50 g viridis og 50 g caapi) måske 60 g af hver.

Tid: Vi har tænkt os at ta det højlys dag.. Derudover har vi afsat dagen efter til evt. "after trip". det burde være nok, da jeg har hørt det ikke gir voldsomme mærkninger dagen efter, i forhold til hhv. 2CB

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
A.MUS skrev:
Store mængder Cannabis vil blive indtaget i største stil før, under og efter trippet...

Det vil jeg fraråde dig noget så kraftigt! Jeg vil personligt sige at hvis jeg røg hash under mine DMT trips, så ville min adresse blive flyttet til galeanstalten ret kort efter trippet...!
En personlig mening.
Trippet varer højest 2½-3 timer og hvis trippet er for kraftfuld så gå ud i naturen og tag et ur med, så du hele tiden kan overbevise dig selv om at det snart er ovre.. Sådan gør jeg.. Det får man altså ikke bad trip af.
Desuden tror jeg ikke på bad trips, men det kan vi snakke om i en anden tråd hvis det skulle blive aktuelt :wink:

Citat:
Tid: Vi har tænkt os at ta det højlys dag..

Vil jeg også fraråde på det groveste!
Jeg var 200% taknemlig for at jeg tog det efter solen var gået ned første gang.. Jeg kan bare ikke lide lys på DMT.. dunno why :?
et til to stearinlys i et totalt mørkt værelse er at foretrække!
Så er farverne også HELT tydelige :P

Citat:
Derudover har vi afsat dagen efter til evt. "after trip". det burde være nok, da jeg har hørt det ikke gir voldsomme mærkninger dagen efter, i forhold til hhv. 2CB

Det tror jeg tilgengæld er en god ide :wink:

/Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Store mængder Cannabis vil blive indtaget i største stil før, under og efter trippet...Vi vil Høre Chillout psy/goa, se film, snakke og til sidstregner vi med at gå en tur i parken. Evt bad trip er forberedt, med stor reserve mix så man kan ryge sig ned, samt behageligt sovested med dyne osv. Derudover er vi klar over følgende "regler" som man bør overholde som den anden person...

Tror i skal være glade hvis i overhovedet kan rejse jer op! :wink:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
DR-D skrev:
Citat:

Tror i skal være glade hvis i overhovedet kan rejse jer op! :wink:

Hehe, lige mine ord :P Jeg troede du havde læst min rapport, A.MUS?

Min oplevelse med axia var noget speciel - jeg kunne ikke rejse mig op, og hver gang jeg prøvede, blev kroppen lammet af den største orgasme, som gjorde at benene bare ikke eksisterede. Det resulterede i, efter flere forsøg på at stå op, at jeg havde godt og grundigt ondt i min røv dagen efter, da jeg landede hårdt på den adskillige gange.

Drop alle jeres planer, have nogle joints klar, smid musik på og nogle madrasser ud - alt andet er overflødigt.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Nå ja Ali, nu gælder din rapport vel ikke som den eneste gyldige beretning om en Ayawasca oplevelse.
Har da læst en del rapporter hvor folk er istand til at bevæge sig efter ønske.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Odden skrev:
Nå ja Ali, nu gælder din rapport vel ikke som den eneste gyldige beretning om en Ayawasca oplevelse.
Har da læst en del rapporter hvor folk er istand til at bevæge sig efter ønske.

meget muligt, men jeg ved da hvordan jeg selv har det + alle de andre jeg har trippet med ville også nikke genkendene til den totale mursten i hovedet effekt.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Citat:
Regner med at indtage ca 0,75 l Appelsinsodavand per person samt evt æbler, blommer, vindruer og pærer.. dog kun hvis vi er sultne.. Når sodavanden er tom har vi tænkt os bare at indtage vande...

Det er nok heller ikke så god en idé at drikke noget..
For at mindske mave besværet, bør du ikke drikke noget som helst (heller ikke vand), 3-4 timer inden du drikker bryggen... Og så vente 3-4 timer derefter igen...
Og du bør iøvrigt hellre ikke spise noget under trippet, hvad du nok heller ikke kan :D
Prøv at læse: http://forums.ayahuasca.com/phpbb/viewtopic.php?t=1119
Det er godt nok på engelsk, men der er virkeligt noget godt information synes jeg...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 76 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]