Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 21:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 771 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 39  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
HopIFjordeN skrev:
bryder mig ikke om et-lags joints, det fungerer aldrig særlig godt, er pisse grimt og bare straight up træls

Haha say what! :) jeg synes klart at et-lags er bedst på alle måder. Desuden er der heller aldrig nogen der er blevet synderligt skæve af at ryge overflødigt papir, eller papir i det hele taget :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Der er heller aldrig nogen dre er blevet mindre skæve.. eller jo, for lortet brænder pisse skævt og gir dig nederen på, fordi den er så grim:P
Jeg har hørt alle argumenterne før og også røget min portion et-lags - det er altså hand-on erfaring du er oppe imod hehe=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Smag og behag vel :peace:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
enig med hopiforden,
et-lags var måske meget sjovt engang for det var åååh så svært at rulle og jeg skal komme efter dig.

Siden er jeg blevet mere magelig og ryger helst ikke på en joint der er bare lidt skæv, even if i am.. :)
Det handler ikke om at få kastet så meget røg i lungere på mindst muligt tid, it's all about the feeling!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg foretrækker helt klart en etlags :D
bl.a fordi når man fylder kommer der ikke den ekstra lomme så jointen nærmest er 2 delt.
Men en ting er helt sikkert; Rød rizla burde forbydes.
Føj, de store stykker papir der mest af alt ligner et stykke pap.
For kort på det ene led, for bredt på det andet.

AD! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Så er jeg tilbage :)

Tænkte at det var på tide at droppe de hjemmelavede flaskebonger så har netop bestilt den såkaldte Jet-flash hjem fra en tysk headshop :D Jet-flashen er en "kopi" af den mere kendte Helix, dog var Helixen ikke til at opstøve nogen steder og så ligger den også langt uden for mit budget ;) Lægger nogle flere billeder ind når den kommer hjem :D

Billede

Kunne ikke finde en film med Jet-flashen i, så i får sgu lige en med Helixen istedet! :D

:peace:

//Nikolajsen

Cannabis entusiast

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Købte den her frækkert af en kammerat igår:
Billede
Jeg er allerede ganske tilfreds med den 8)

Mvh.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: her og der
Nof skrev:
Desværre var der fest i lejligheden hvor der var mennesker som ikke kan kende forskel på mit og dit, så den har fået et mindre knæk i hovedet.

har selv købt sådan en af en ven for 50kr :P
men desværre er det det arveste lort hvor flere dele gik i stykker efter ikke så kort tid men nice at ryge på :joint:

Junior medlem
Brugeravatar

Billede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
^synes godt om!

Junior medlem

klart! hvordan??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Der var sgu kommet nyt WeedStar gear hjem i den lokale headshop, og det skal selvfølgelig fejres! :D

WeedStar Player 2.0 :)
Billede Billede

Og så mente jeg også at, det udgjorde en fin fødselsdagsgave til mig selv :peace:

Edit: Nye billeder ;)

Cannabis entusiast

Junior medlem

[img][IMG]http://i.imgur.com/CRqsQ.jpg[/img][/img]

Donna<3

Medlem
Brugeravatar

Bong3t skrev:

awesomeness :gud:

Moderator
Brugeravatar

Billede

Magic Flight Launch Box, genial transportabel vaporizer, i hvert fald bedre end de andre jeg har prøvet, Eagle Bill, Vaporstar (i hvert fald indtil videre, har ikke røget så meget på den endnu) men disse vaporizer er også langt billigere, men imo. er den også bedre end Volcano, jeg dog kun har prøvet Volcano en enkelt gang i Holland, men synes dampen blev for for træls at inhallere efter at lade dampen være så relativt længe i ballonen, så hellere et lille kammer, med frisk damp.

Magic Flight Launch Box'en fyldes den nederste del af kammeret af omkring 0,08-0,1g skunk, og er i den nok til at jeg bliver rimeligt skæv, (selvfølgeligt afhængig af tollerence og hvad man fylder i) så vil mene den er yderst økonomisk at ryge på, damp er sundere end røg og så fylder den ikke meget mere end de små tordenskjolds tændstiksæsker.
Jeg er tilfreds. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Den er godt nok lækker, og har også læst et par gode reviews af den, af brugere på andre fora.

Tror næsten også det må blive min næste investering. Lige til at ha' med overalt.

Fik du også batterilader med til din, Bis?

Moderator
Brugeravatar

Ja, men bestilte den på en engelsk side, så det var en engelsk oplader jeg fik med. :) Var lige et smut forbi silvan og fandt en oplader til en halvtredser med to stks 2300 mAh AA batterier, så det var billigere end de UK til EU omformere, jeg kunne finde, og nok en mere stabil løsning i længden. Ud over hvad der er på billedet, er der et batteri mere, en plastik æske til 2 batterier, 2 gummidutter til at sætte for enden af batteriet som stikker ud, 3 elastikker, en lille kost/pensel til at rense kammeret efter brug og en stofpose hvor det hele kan være i. Jeg fik ikke den metalkasse man ellers ser på nogle reviews eller det længere og bøjede rør til at suge igennem.

Ja, den er nemlig til at have med, og iøvrig nem at fyrer op udendørs, hvor det ellers ville være besværligt at skulle til at riste en smøg, mixe osv. pga. blæst eller lign. Har ikke haft den så længe, men tror den bliver et hit at have med i skoven.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det lyder jo super lækkert!

Er den hurtig nok om at varme op?
Og ved du om det er vigtigt at tage batteriet ud imellem brug? Jeg læste om en som sagde at den ret hurtigt løber tør, og at det tager omkring 8 timer for at lade et batteri op.

Men det er jo bare et spørgsmål om at have et par batterier ekstra med, og så er den skid slået :).

Medlem
Brugeravatar

har suget på sådan før, og der tog det kun to minutter før man kunne begynde at suge. Den varmer hurtigt og er dejlig handy! Kan også anbefales herfra!

Moderator
Brugeravatar

@Halose
Dampede en 3-4 omgange på den igår, det tog ca. en 10-15 sekunder fra kold til damp, som jeg kunne se komme ud igennem rørret. Når først risten var varm så skulle der ikke mere end en 5-6 sekunder til for at producere damp. Jeg dampede det indtil skunken var mørkebrun, og batteriet er i hvert fald ikke brugt op endnu. Opladningstiden afhænger vidst også en del af opladeren man bruger, og selvfølgelig hvor mange mAH batterierne er på. Batteriet kan godt blive lunt hvis man damper flere omgange på den i træk, nok en god ide at tage det ud ved genopfyldning, da varme nedsætter batterilevetiden. Batteriet bruger i øvrigt ikke strøm når det bare sidder almindeligt i, kun når man trykker ind på batteriet varmer den op, og det indikeres ved en lille orange lampe, man kan se både fra oven i kammeret, og igennem rørret. :)

Edit: Æv, den kan ikke bruge almindelige AA batterier.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 771 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 39  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]