Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Hvorfor skal man rakkes ned på fordi man ikke er danmarksmester i retskrivning?
Jeg synes fandme folk lukker meget crap ud når nogen glemmer et bogstav eller to... Er det fordi i er dumme, og ikke fatter pointen af det skrevne? Eller er i bare typen der tæskede de små i folkeskolen?
Fuck jer...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Nu du er i gang med din perfektionistiske idé, er der en del kommaer du har glemt, Perfekte C0ne™.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

flex skrev:
Jeg synes fandme folk lukker meget crap ud når nogen glemmer et bogstav eller to... Er det fordi i er dumme, og ikke fatter pointen af det skrevne? Eller er i bare typen der tæskede de små i folkeskolen?
Fuck jer...

Hey slap af. Jeg mener bare at man måske burde gennemlæse dét man lige har skrevet, og så evt. rette åbenlyse fejl.

Og der er sikkert nogen der er ordblinde og hvad fanden ved jeg. Fred være med det. Men kan i så ikke i det mindste ikke mindske det heftige brug af tegnsæt? Eksempelvis de nogen gange vanvittige mængder af punktummer....................?

Blot en lille appel.

Titel:
Junior medlem

STOOOOOP DET BITCHFIGHT

jeg er 27 og kan li' southpark og jul på vesterbro - slå mig!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
xh0r63 skrev:
Nu du er i gang med din perfektionistiske idé, er der en del kommaer du har glemt, Perfekte C0ne™.

Øhh det har INTET med at jeg skulle være perfekt at gøre! Hvorfor basher du mig?

suicidesamurai bashede R. Girk fordi han ikke stavede rigtigt og fordi han åbenbart kun synes at hans egen mening tæller.

Jeg ville bare hjælpe Girk og sige at suicidesamurai OGSÅ stavede forkert i sin retning af Girk, derved var dobbeltmoralsk.

Prøv at styr dig, jeg hjalp bare en anden. :roll:

Titel:
Junior medlem

¨¨

Senest rettet af Vegtableman 23 aug 2006 13:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
R. Girk skrev:
flex skrev:
Fuck jer...

Hey slap af. Jeg mener bare at man måske burde gennemlæse dét man lige har skrevet, og så evt. rette åbenlyse fejl.

Og der er sikkert nogen der er ordblinde og hvad fanden ved jeg. Fred være med det. Men kan i så ikke i det mindste ikke mindske det heftige brug af tegnsæt? Eksempelvis de nogen gange vanvittige mængder af punktummer....................?

Blot en lille appel.

Nu var den mest rettet mod c0ne... Jeg er fuldt ud enig i at man burde gennemlæse sine postulater en ekstra gang, men medmindre det er fuldtændig umuligt at forstå hvad der bliver skrevet synes jeg ikke man skal rette på folk!!

Citat:
eller slår en tilfældig ned på gaden fordi han taler med udenlandsk accent..
Det forholder sig desværre sådan en gang imellem...

Senest rettet af flex 28 jan 2006 00:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

flex skrev:
Nu var den mest rettet mod c0ne... Jeg er fuldt ud enig i at man burde gennemlæse sine postulater en ekstra gang, men medmindre det er fuldtændig umuligt at forstå hvad der bliver skrevet synes jeg ikke man skal rette på folk!!

flex, I'm totally agree.

Og skal vi så komme tilbage til emnet?

Titel:
Junior medlem

..

Senest rettet af Vegtableman 26 feb 2007 20:58, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

c0ne, suicidesamurai, flex, xh0r63, og ikke mindst mig selv. Og alle jer andre for den sags skyld. Må jeg ikke have lov til at henvise til følgende tråd?

Og så tilbage til det fordømte emne:

Jeg kan anbefale Brazil, som er en meget mærkelig sci-fi far-out historie om en meget almindelig mand.
Robert DeNiro er en meget vild action-blikkenslager, som arbejder sort. Flyver rundt og arbejder meget effektivt. Den er forresten lavet af Terry Gilliam...

Vanvittig (god) film. Se den for helvede da!

Titel:
Dedikeret medlem

R. Girk skrev:
Er jeg den eneste der synes at Simpsons bliver bedre og bedre med tiden?

Ja.

Titel:
Dedikeret medlem

shinsou skrev:
Alien+aliens er helt uundværlige hvis man har lyst til at give sig selv en forskrækkelse! Mage til gyser-mesterværker skal man lede længe efter.

Så længe skal man nu ikke lede :-) Man kunne jo give sig til at se Alien 3, som efter min mening er den bedste af de fire. Simpelthen så ond en film. Men det er jo også David Fincher, og alt hvad han laver, det er sgu ondt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
TheBo skrev:
shinsou skrev:
Alien+aliens er helt uundværlige hvis man har lyst til at give sig selv en forskrækkelse! Mage til gyser-mesterværker skal man lede længe efter.

Så længe skal man nu ikke lede :-) Man kunne jo give sig til at se Alien 3, som efter min mening er den bedste af de fire. Simpelthen så ond en film. Men det er jo også David Fincher, og alt hvad han laver, det er sgu ondt.

Alien 3?! Den største skamplet i filmhistorien? De to sidste alien film ødelagde det der ellers kunne have været verdens bedste quatrologi. Men hver sin smag :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
TheBo skrev:
shinsou skrev:

Helt enig i at 3'eren er den bedste af dem. David Fincher har lavet flere mesterværker især Fight Club og Se7en.. Synes dog filmen Panic Room var en stor skuffelse..

suicidesamurai, helt enig, der er ikke noget der slår south parks geniale humor :D

Titel:
Junior medlem

¨¨

Senest rettet af Vegtableman 23 aug 2006 13:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
I er alle sammen dumme og stupide, da i ikke nævner Futurama.
FUTURAMA FOEVAH MAAAN.
YEAAAARH

hihihihi :P

Jeg synes faktisk det er lidt irriterende at tv3+ sender 4 simpsons-afsnit om dagen. Jeg har set afsnittende alt for mange gange. Og de sidste par sæsoner er ikke sjove. De har skrevet det de kunne til den verden de er i.
Futurama derimod, har meget mere frihed til at skrive mange flere serier, uden at karakterene "dør".
Når det er sagt, så synes jeg ikke som sådan at Simpsons er dårligere end futurama. Grundlaget for at jeg ikke ser simpsons så meget mere, er tv3+'s simpsons fetisch.

Og JA! Jeg er mega SP fan, og mega Family guy/American Dad fan. Jeg synes ingen af de nævnte serier er værre eller bedre end hinanden. Men alle sammen rigtig sjove på hver sin måde.
Nogle gange er jeg i humør til SP, andre gange Futurama... etc... Og når det går rigtig godt, kommer Monthy Python på... AHAHAHAHA

anyway.. den her GHB løber løbsk i mig... jeg holder kæft nu.

:D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Odden skrev:
I er alle sammen dumme og stupide, da i ikke nævner Futurama.
FUTURAMA FOEVAH MAAAN.
YEAAAARH

hihihihi :P

Jeg synes faktisk det er lidt irriterende at tv3+ sender 4 simpsons-afsnit om dagen. Jeg har set afsnittende alt for mange gange. Og de sidste par sæsoner er ikke sjove. De har skrevet det de kunne til den verden de er i.
Futurama derimod, har meget mere frihed til at skrive mange flere serier, uden at karakterene "dør".
Når det er sagt, så synes jeg ikke som sådan at Simpsons er dårligere end futurama. Grundlaget for at jeg ikke ser simpsons så meget mere, er tv3+'s simpsons fetisch.

Og JA! Jeg er mega SP fan, og mega Family guy/American Dad fan. Jeg synes ingen af de nævnte serier er værre eller bedre end hinanden. Men alle sammen rigtig sjove på hver sin måde.
Nogle gange er jeg i humør til SP, andre gange Futurama... etc... Og når det går rigtig godt, kommer Monthy Python på... AHAHAHAHA

anyway.. den her GHB løber løbsk i mig... jeg holder kæft nu.

:D

Jeg hopper med på Futurama og Monty Python vognen :D Alt for geil!

Monty Python and The Holy Grail er AWESOME!

Senest rettet af c0ne 28 jan 2006 21:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

c0ne skrev:
Monthy Python and The Holy Grail er AWESOME!

Hvorfor flyder hekse?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

BECAUSE THEY MADE OF WOOD! :D

Hahahah :lol:

Sidder og ryger en pind og så skriver du sådan en post :D

Ultimativ god stil :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

c0ne skrev:
BECAUSE THEY MADE OF WOOD! :D

Hahahah :lol:

Sidder og ryger en pind og så skriver du sådan en post :D

Ultimativ god stil :D

No! DUCKS!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]