Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
regyr skrev:
Hvad har vi gjort forkert ??

I pjækkede fra skole, som det første - dernæst har i for høje forventninger til rusen, det er oftest der problemet ligger. Man kunne måske også forestille sig at jeres abstraktionsniveau simpelthen bare ikke er ordentlig veludviklet, til at i kan danne jer de forestillinger og fantasier, som cannabis normalt fremprovokere. I har gjort hvad i kunne for at blive beruset, men jeres kroppe siger nej tak - overvej at lytte til den for en stund. Jeg vil desuden vove at påstå, at jo større forståelse man har for sin situation i alle aspekter den første gang, desto sjovere og vildere bliver rusen. Dermed minimeres også risikoen for at man bare ryger i bund for at fremprovokere en effekt - men fortsæt bare rustogtet, du har jo styr på det....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:
regyr skrev:

I pjækkede fra skole, som det første - dernæst har i for høje forventninger til rusen, det er oftest der problemet ligger. Man kunne måske også forestille sig at jeres abstraktionsniveau simpelthen bare ikke er ordentlig veludviklet, til at i kan danne jer de forestillinger og fantasier, som cannabis normalt fremprovokere. I har gjort hvad i kunne for at blive beruset, men jeres kroppe siger nej tak - overvej at lytte til den for en stund. Jeg vil desuden vove at påstå, at jo større forståelse man har for sin situation i alle aspekter den første gang, desto sjovere og vildere bliver rusen. Dermed minimeres også risikoen for at man bare ryger i bund for at fremprovokere en effekt - men fortsæt bare rustogtet, du har jo styr på det....

Muligvis, kan også være i ikke har stampet jointen / piben ordentligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

cake skrev:
Muligvis, kan også være i ikke har stampet jointen / piben ordentligt.

Derfor burde de da stadig blive skæve.
Mit bud er at det enten ikke er ret god pot i har fået fat i, ellers så kan det også være måden i ryger på. Måske har i bare været uheldige, nogle mærker bare ingen effekt første gang..
Får i inhaleret ordenligt? Hvad er jeres blandingsforhold?

Eller som Snoezel skriver, kan det også godt være at i har sat jeres forventninger for højt..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Ja vi inhalere ordentligt. 50% pot og 50% tobak

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
regyr skrev:
TRIP RAPORT:
Mig og Søren havde planlagt at ryge pot. Vi pjækkede fra skole og tog hjem til mig. Vi ristede tobak godt og kom den op i et papir med pot. Vi gik ud og røg den, men det var som om at der kun var tændt for papiret. Når man sugede smagte det ikke af noget og det krassede ikke i halse. D: Vi laver 2-3 joint's og røg men intet skete.
Vi blev ikke skæve så vi lavede en pibe. Ud af en gulerod... Vi prøver at tænde tobaken og den røg da også lidt men da vi sugede for enden af guleroden skete der ikke det store. Fik lidt røg i halsen men det var næsten ingen ting.

Prøv og læg et billed op ad det "pot".

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke ligge et billed op. Har ikke kamera. Desuden har jeg næsten ikke mere D:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
regyr skrev:
Jeg kan ikke ligge et billed op. Har ikke kamera. Desuden har jeg næsten ikke mere D:

Har mine tvivl om det egentlig er pot.
Og btw, fedt nok at du starter med at pjække for skole for at ryge.

Medlem
Brugeravatar

Vi har emneuge, jeg har ingen problemer med skolen men jeg skal køre halvanden time i bus når jeg skal i skole D:
Nogen gange har man sgu da brug for en fridag... Det er jo ikke noget jeg gør hver dag

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Ogrn skrev:
Røg igen igår ;) Er ved at blive hverdags ryger :o

:whogives:

Medlem
Brugeravatar

i do

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
FrederikRLJ skrev:
Ogrn skrev:
Røg igen igår ;) Er ved at blive hverdags ryger :o

Medlem
Brugeravatar

haha XD

Junior medlem

De første mange gange jeg røg fik jeg ikke nogen "rigtig" rus ud af det, mest en forstærket nikotin-skævert..... Så jeg tror ærlig talt bare at I har været uheldige og har oplevet det samme med at det ikke virker så godt endnu, eller så har det pot nok bare ikke været super ;)

Har du så tænkt dig at vente 1-2 år med at ryge igen, som du sagde? Eller vil du prøve igen, siden at du ikke blev skæv?

Medlem
Brugeravatar

Da jeg røg første gang, købte mig og en ven en færdig rullet joint fra staden til en 50 lap, der mærkede vi intet, men det var også klart, vi var u vidne om hvad vi købte, der var garanteret ler i den...
Så ja, efter jeg er begyndt at ryge stærkere ting som orange haze, kashmir, osv... Og ruller dem selv, så kan jeg mærke det meget :)

Eneste råd jeg kunne give er at i prøver at inhalere lidt på nogle smøger ;) Fordi ligemeget om i har rullet den dårligt eller godt, burde i kunne smage det..
Der har højest sandsynligt vær snyd med i spillet med det pot der, måske noget tørret græs ;)?
evt. søg navnet på den pot du købte på google, find billeder, og sammenlign.

Medlem
Brugeravatar

Snoezel said it!
Regyr, prøv nu at læs hvad folk skriver til dig! (nogle få) folk herinde fra forsøger sådan set bare at hjælpe dig til forståelse..

Medlem
Brugeravatar

Ja som frækfyr også siger..

Men lad værre med at pjække, det har fået mig endt i at droppe min folkeskole og begynde på en anden, og lidt til at blive smidt ud af en efterskole.. pjækning er en dårlig vane for mig nu.. Går ikke i skole mere, er 16 år.. Hold dig for pjæk, så hellere ryg efter skolen et eller andet sted?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Du har vel en mobil med et kamera ...
Jeg tvivler nu også ret meget på om det var pot, eller bare tørret oregano du har røget...

Utroligt som selv brødre kan tage røven på hinanden var ?
ja det var da der du fik det fra ikke ? eller misforstod jeg noget. :P

Junior medlem

Efter 3 sekunder er alt THC optaget i lungerne, der efter er det CBD der bliver optaget.. Fra ask dr. Mitch i High Times..
Ps. hvis du begynder at ryge alene som 14 årig er der stor chance for at ende som en tabernar der bare ikke kan vente til undervisningen er slut med at få et hug på piben...Det er set før..Gør det med venner hvis du absolut ikke kan vente og hold dig til pot/skunk i den milde ende..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Motasiempre skrev:
Ps. hvis du begynder at ryge alene som 14 årig er der stor chance for at ende som en tabernar der bare ikke kan vente til undervisningen er slut med at få et hug på piben...Det er set før...

Du lyder næsten som de der skræmmekampanger. :lol:

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem

Marijuana is bad, Mkay?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]