Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 153 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Medlem

Ja håber fandme det går godt i dag :)

Medlem

Er der nogen der læst eller hørt noget????

Junior medlem

Har desværre ikke lige set noget, måske kommer der noget frem i morgen :)

Junior medlem
Brugeravatar

Hej igen har lige snakket med en fra Advokaterne ' Foldschack | Forchhammer | Dahlager '. Hun fortalte at sagen var blevet udskudt, fordi de havde en anden sag de gerne ville have på plads, inden de kunne fortsatte med denne THC sag. Men hun sagde der desværre nok ville gå en måneds tid, men at jeg var velkommen til at ringe igen. Damn havde ellers håbet på lidt klarhed.. så må tålmodigheden på prøve igen.

Junior medlem

Øv... Sagde de en præcis dato den ville komme i retten eller var det bare cirka 1 måned ? :)

Junior medlem
Brugeravatar

Nej desværre ikke noget præcist. men vil holde øje med retslisterne inde på domstol.dk ind til den dukker op igen.

Junior medlem

Nogen der har hørt noget nyt omkring den retssag med hash kørsel ?

Junior medlem

Hejsa
har skrevet til knud Foldschack og fik følgende svar..
Jeg kan oplyse at der er berammet møde i sagen den onsdag d. 28. maj kl. 13:15, Kbh. Byret, Retsal 21, 2. sal.
Forsat god dag
Med venlig hilsen

Steven Vildgaard Hansen

Stud.jur.

Junior medlem

spoony134 - tak for info, ved du noget om, det bliver afgjort den dato eller hvordan :) ? Og angående det link som du har skrevet skulle det som du linker til være syntetisk hash som er meget skadeligt alt efter hvad jeg har hørt :)

Insane psychedelia user!

spoony134 skrev:
Men har søgt alternativer til thc og kom i tanke om det her sted på hawaii hvor jeg købte ´alternativ´røg for 3 år siden og tænkte at med den her nye SYGE lov det måske var bedst at lige prøve at få det lidt ud af kroppen (er daglig ryger) så jeg købte deres prøve pakke http://www.DINMOR.dk
kostede ca 360kr med portoen og kom efter 14 dage der er ca 40g af 6 forskellige slags LOVLIG weed og det underlige er sgu at det virker absolut great bliver pænt skæv af det enda lige så længe som med rigtig weed og så kan det IKKE spores i deres nye narkometre da der ikke er det fjerneste thc indhold i nogen af blendsne - så ha ha dumme thorning/trine bramsen gæt hvad jeg viser jer nu, den er aflang og sidder i midten af hånden :) uh for resten har 2 jeg kan gi jer værsgo !!!

Du skal så være opmærksom på at dit 'lovlige weed' nok indeholder syntetiske cannabinoider. Det er research kemikalier, og der vides ikke ret meget om langtidseffekterne. Nogle af dem skule være med heftige bivirkninger.

http://en.wikipedia.org/wiki/Synthetic_cannabis

Junior medlem

Hej
Niks slet ikke, linket du refererer til er om de syntestiske kemikalier der er i det man kalder herbal incense ..det er en ganske anden ting og ikke lovlige i det meste af US hvor det jeg har købt er fra, det jeg fik er de rene naturlige planter som du også ville kunne se hvis du nær læste på deres hjemmeside. .herbal incense, er noget helt andet og giver mange forskellige former for trips, fra normal weed ligende til outer space, visuals osv.
Slet ikke det samme langtfra! !
Herbal incense vil jeg ikke råde nogen til at prøve og har heller ikke selv turdet.

Junior medlem

asfs skrev:
spoony134 - tak for info, ved du noget om, det bliver afgjort den dato eller hvordan :) ? Og angående det link som du har skrevet skulle det som du linker til være syntetisk hash som er meget skadeligt alt efter hvad jeg har hørt :)

Så lidt, nej ved ikke mere end det jeg pastede fra mailen, men vil maile dem igen hvis ikke der dukker noget op i medierne et par dage efter senest, skal nok skrive her hvis det er...og ang. Dit andet Q læs hvad jeg skrev nederst, det er 2 helt forskellige ting, det syntestiske kaldes herbal incense og er slet ikke til at stole på, det jeg købte er en udviklet og special blanding de har brugt år på at sammensætte + kunderne bliver ved med at købe der, så! ! Den er go nok du, sidder nu og skriver pænt skæv af det, muahaha tror sg jeg lige kører en tur i bilen :)

Edit: herbal betyder bare en blanding af planter/ urter

Insane psychedelia user!

Du er godt nok naiv hvis du tror at der ikke er et eller andet shady i dit Herbal smoke.

Junior medlem

ragamuffin skrev:
Du er godt nok naiv hvis du tror at der ikke er et eller andet shady i dit Herbal smoke.

Det med naiv tror jeg du skulle vende mod dig selv, canabis planten er jo laaaangt fra den eneste plante på vores store planet man kan blive skæv af, måske nok den bedste selvfølgelig, men slet ikke den eneste!
Og de her blends et KUN med naturligt voksende planter der bliver dyrket på hawaii udelukkende til salg verden over, som sagt før det er ikke første gang jeg køber hos dem og jeg blev da selv forundret over hvor meget det minder om at ryge thc, men faktum er at det gør det altså , de siger også selv det har taget dem lang tid at sammensætte de rigtige planter/ mængder inden det er som nu, der er NADA syntetisk i det kan snildt selv mærke når man ser og har røget det + US ville lukke dem på no time hvis det var tilfældet det ved alle jo godt. .dem spøger man ikke med (dea) kommer man i spjædet for i lang tid og de her har været online i mere end 10 år så der er ingen ko på isen der og ang. Shady hvad er der så ikke i hash?
Jeg kan igen kun sige prøv det fok's ! Der er intet syntetisk i der her shit, har haft incense i hænderne og det er noget helt andet stiv noget der er dyppet i kemikalier, det her er blødt og fluffy som normal weed.
Og 360kr for ca 40g er jo ikke engang en skid dyrt. .portoen udgør de 20 af 60$ ialt
Der er 6 forskellige slags ialt og har enda kun prøvet de 2 og det er thumps up herfra, sidder her tør i munden af det og skriver, nice nice! ! !
Og bedst af alt jeg kan køre dyt når det passer mig.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hey spoony, gider du ikke lige at gøre resten af DKs befolkning en tjeneste og få hovedet ud af røven i en fandens fart?

Du fremstår (imo) nærmest stolt over at du har fundet et produkt som du kan indtage, blive skæv af i stil med Cannabis og så efterfølgende sætte dig bag rattet, for hey, du kan jo ikke blive bustet af politiets narkometer.

Det her er et harm reduction site. Hvis du vil blære dig med din hjernedøde tilgang til rusmidler så vil jeg anbefale dig scootergalleri.dk i stedet.
Hvis du derimod er i stand til at få gravet hovedet ud så skal du være mere end velkommen på psychedelia.

Insane psychedelia user!

Okay. Så siger vi jeg er naiv.

Men kan du fortælle mig hvilke plante/planter det er som din legal bud består af. Og hvad er den/de psykoaktive stof/stoffer?

Junior medlem

Farmand skrev:
Hey spoony, gider du ikke lige at gøre resten af DKs befolkning en tjeneste og få hovedet ud af røven i en fandens fart?

Du fremstår (imo) nærmest stolt over at du har fundet et produkt som du kan indtage, blive skæv af i stil med Cannabis og så efterfølgende sætte dig bag rattet, for hey, du kan jo ikke blive bustet af politiets narkometer.

Det her er et harm reduction site. Hvis du vil blære dig med din hjernedøde tilgang til rusmidler så vil jeg anbefale dig scootergalleri.dk i stedet.
Hvis du derimod er i stand til at få gravet hovedet ud så skal du være mere end velkommen på psychedelia.

Jo da klart og gu jeg da stolt, over ikke at være nervøs pga. Den lorte åndsvage nye lov som er helt ude at alle proportioner i alle hensender, finder mig fandme ikke i sådan en gang pis fra regeringens side og som er helt uden sidestykke i hele Verden bare fordi de ikke kan få lukket christania ned, jeg opfordrer ikke til at køre skæve rundt i traffikken på nogen måde, men bare stadigvæk at kunne hygge sig lidt inden sengetid om aftenen som vi har gjort i jeg ved ikke hvor længe, uden at risikere at miste kørekort/arbejde/kone/hus og alt man ejer pga. Deres latterlige pis lov. ..det jo ikke hård narko vi snakker om etc. I andre lande er der en grænse på 0.5 thc inden det smækker , det er rimeligt nok da man så næsten lige har røget og således IKKE er i stand til at køre selvfølgelig.

Så det her ER jo præcis harm reduction jeg laver, det fandme ikke mit hoved der sidder fast i røven tværtimod, daddy 0

Tror jeg nu nok de fleste andre vil være enig med mig i, men du er jo mod duden , så du bestemmer over vores indlæg, ban mig bare og slet hvad du vil ..sg da ligeglad prøvede bare at hjælpe andre, typisk mod's så snart noget ikke passer i deres eget kram, vorherre bevares :(

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Men du finder dig vel netop i det når du vælger at erstatte dit foretrukne rusmiddel med et andet for at omgå loven?
Uden side stykke i resten af verden? arh, det er vidst ikke helt korrekt.
I USA er det meget udbredt med urin prøver i forbindelse med nyt arbejde. Nogle steder er Cannabis dyrkning, salg og især indsmugling strafbart med livstid eller døden.

Jeg forstår dog godt at den seneste udvikling på området pisser dig af, for det er selvfølgeligt alt andet end fair og eftersom at deres spyt test ikke tester for aktive cannabinoider men derimod den inaktive THC metabolit, 11-COOH-THC, ja så er deres test sådan set fuldstændig ubrugelig i forbindelse med afsløring af påvirkede trafikanter. Det tager de dog ikke som en hindring.

Følgende er sakseret fra dine egne beskeder og kan næppe kategoriseres som HR:

"Den er go nok du, sidder nu og skriver pænt skæv af det, muahaha tror sg jeg lige kører en tur i bilen :)

“Og bedst af alt jeg kan køre dyt når det passer mig“

Ud fra det lyder det jo helt klart som om at du er kold for at puffe en joint og så køre en tur på tanken efter munchies efterfølgende.
Hvis det ikke er tilfældet men du derimod venter til rusen har lagt sig, jamen så har jeg skam intet problem med det overhovedet.
Men hvis du kører i påvirket tilstand så vil jeg fastholde min opfordring til at du hurtigst muligt skal få hovedet ud af røven.

Jeg er ikke MOD? Ved ikke hvor du får det fra og hvis jeg var, så ville du da hellere ikke blive banned, du har jo "kun" overtrådt reglerne en enkelt gang i denne tråd så vidt jeg kan se, idioti er ikke strafbart her på Psychedelia.

Men hvis du rent faktisk aldrig kører i påvirket tilstand så kan du roligt se bort fra samtlige angreb fra min side, for det er den eneste del af dine indlæg som ikke "passer i mit kram" (så fik jeg også lært et nyt slang udtryk i dag).
Men ud fra de 2 citerede sætninger så lyder det altså helt klart som om at du kører i påvirket tilstand - i hvert fald når jeg læser det ;)

Junior medlem

True nok hvad du skriver med reglerne i andre lande de er meget forskelige, men dog ingen så latterlige som vores nu herhjemme, fortalte det til nogen i UK og de var mega forbløffede selv om de også kører den hårde stil derovre.
Og det med mod må du undskylde var lige for hurtig der :(
Du har ret det kunne snildt udlægges som om jeg var ligeglad med at køre påvirket hvilket slet ikke er tilfældet (det jeg for gammel til at skide på mere, men der var engang!!)
det var ment i sjov i første linie du citerer, men i anden som at nu kan jeg da i det mindste køre dagen efter rygning uden at skulle være paranoid over at blive stoppet og det er fandme da en lettelse der vil noget ;) som jeg meget gerne vil dele med mine fellow smokers så de ikke får smadret deres liv.

Men det er altså muligt at ryge sig .... uden det er med thc!

Senest rettet af spoony134 23 maj 2014 02:33, rettet i alt 2 gange.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

spoony134 skrev:
Du har ret det kunne snildt udlægges som om jeg var ligeglad med at køre påvirket hvilket slet ikke er tilfældet (det jeg for gammel til at skide på mere, men der var engang!!)
det var ment i sjov i første linie du citerer, men i anden som at nu kan jeg da i det mindste køre dagen efter rygning uden at skulle være paranoid over at blive stoppet og det er fandme da en lettelse der vil noget ;) som jeg meget gerne vil dele med mine fellow smokers så de ikke får smadret deres liv.

Ah okay, nu er jeg med.
Jeg trækker hermed mine kritiske udtalelser tilbage igen da de tilsyneladende ikke var berettiget og så skal du desuden have "thumps up" for at forsøge at hjælpe andre ved at dele ud af dine erfaringer.
Ha´det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 153 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]