Men du finder dig vel netop i det når du vælger at erstatte dit foretrukne rusmiddel med et andet for at omgå loven?
Uden side stykke i resten af verden? arh, det er vidst ikke helt korrekt.
I USA er det meget udbredt med urin prøver i forbindelse med nyt arbejde. Nogle steder er Cannabis dyrkning, salg og især indsmugling strafbart med livstid eller døden.
Jeg forstår dog godt at den seneste udvikling på området pisser dig af, for det er selvfølgeligt alt andet end fair og eftersom at deres spyt test ikke tester for aktive cannabinoider men derimod den inaktive THC metabolit, 11-COOH-THC, ja så er deres test sådan set fuldstændig ubrugelig i forbindelse med afsløring af påvirkede trafikanter. Det tager de dog ikke som en hindring.
Følgende er sakseret fra dine egne beskeder og kan næppe kategoriseres som HR:
"Den er go nok du, sidder nu og skriver pænt skæv af det, muahaha tror sg jeg lige kører en tur i bilen

“
“Og bedst af alt jeg kan køre dyt når det passer mig“
Ud fra det lyder det jo helt klart som om at du er kold for at puffe en joint og så køre en tur på tanken efter munchies efterfølgende.
Hvis det ikke er tilfældet men du derimod venter til rusen har lagt sig, jamen så har jeg skam intet problem med det overhovedet.
Men hvis du kører i påvirket tilstand så vil jeg fastholde min opfordring til at du hurtigst muligt skal få hovedet ud af røven.
Jeg er ikke MOD? Ved ikke hvor du får det fra og hvis jeg var, så ville du da hellere ikke blive banned, du har jo "kun" overtrådt reglerne en enkelt gang i denne tråd så vidt jeg kan se, idioti er ikke strafbart her på Psychedelia.
Men hvis du rent faktisk aldrig kører i påvirket tilstand så kan du roligt se bort fra samtlige angreb fra min side, for det er den eneste del af dine indlæg som ikke "passer i mit kram" (så fik jeg også lært et nyt slang udtryk i dag).
Men ud fra de 2 citerede sætninger så lyder det altså helt klart som om at du kører i påvirket tilstand - i hvert fald når jeg læser det