Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man har vel fast indtægt og ingen udgifter... :D Men det er egentlig ikke så dyrt, 180 kr. for tre sæt + 45 kr. i forsendelse.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Fandt lige dette ang. Virola/ Epena på http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dm ... nfo2.shtml

Citat:
A Brazilian epena snuff prepared from Virola theiodora was found to contain principally 5-MeO-DMT, with lesser amounts of DMT, MMT, 2-methyl-tetrahydro-beta-carboline (MTHC) as well as its 6-methoxy derivative. A Brazilian nyakwana snuff prepared from the same species likewise contained principally 5-MeO-DMT, with lesser amounts of DMT, MMT, 5-MeO-MMT and 6-MeO-MTHC, a total of 11% alkaloids. It would appear that in general 5-MeO-DMT and DMT are the principal entheogenic constituents of epena and related snuffs. These compounds together with the inactive MMT, were recently found in several samples of Yanamamo snuffs from Venezuela (McKenna et al. 1984b).

Nogen der kender til brugen af Virola som snuff eller Ayahausca supliment? Eller nogen der kender til en ekstraktionsmetode af Virola?

/Cope

Titel:
Medlem

daffy duck skrev:
Kemisk kan jeg ikke se forskellen?

Btw maya sælger det noget billigere..

psychedelia.dk skrev:
det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Tag det nu roligt, Troels, der angives jo hverken telefonnummer, adresse eller hjemmeside på forretningen.

-Psyko

Titel:
Medlem

Psyko skrev:
Tag det nu roligt, Troels, der angives jo hverken telefonnummer, adresse eller hjemmeside på forretningen.

-Psyko

Hehe. Jeg er da helt rolig. Der plejer bare at være en masse der råber op når man nævner navne på forretninger.. Kan i hvert fald huske da jeg lavede et indlæg om svampe hvor jeg nævnte herbalin.. Det var fy-fy!

Men jeg er da ligeglad om der står forretningers navne... Ville bare gøre en mod. opmærksom på det.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ifølge forskellige pålidelige kilder (beklager, gider ikke lige lede efter et link nu), skulle Mimosa hostilis være omtrent den reneste naturlige kilde til N,N-DMT. De andre DMT-holdige planter (også den i DK ret udbredte Phalaris arundicae, en slags tag-græs) indeholder forskellige andre tryptaminer / indolalkaloider, oftest 5-MeO-DMT, som vanskeligt adskilles fra N,N-DMT, og i mange anvendte planter forekommer i mængder der må formodes at påvirke effekten ganske betragteligt. Jeg skal ikke kunne sige om blandingen af de to eller N,N-DMT rent giver den mest behagelige effekt, da jeg i ayahuasca-sammenhæng kun har prøvet M. hostilis.
Jeg købte for en del år siden noget "yopo"-snus i Soma. Det er pulveriseret Anadenanthera colubrina-frø, blandet med en smule af et basisk calcium-salt som gør optagelsen over mucus-membranen meget mere effektiv. Så vidt jeg husker var anbefalet dosis omkring 2 g - og det var noget sort, snasket pulver, ikke helt ulig ephedra-ekstrakt. Ved traditionel anvendelse af yopo, indgives det ved at en anden person puster det ret hårdt op i næsen gennem et langt rør. :D Efter hvad jeg har set i diverse dokumentarer, ser det ud til at gøre PÆNT nas! Vi ville dog ikke gå så voldsomt til værks; en kammerat og jeg sniffede istedet hver 1,5 g HÅRDT op i næsen. :P Det var absolut ubehageligt nok for næsen! For det første er det noget af en dynge pulver at sniffe på én gang, og for det andet var det ikke helt opløseligt, så det gjorde RET ondt et godt stykke tid - og næsen ville samtidig gerne udskille det i form af sort snot - hvilket mildt sagt ikke ser specielt charmerende ud! Alt i alt var oplevelsen ikke lidelsen værd; efter ca. 20 minutter er vi begge uden tvivl lettere påvirkede, men det bliver aldrig til mere end meget lette visuelle effekter, og en lille snert af DMT-følelsen. Allerede efter lidt over en time er vi enige om at vi er ved at være helt tilbage på baseline igen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Prom > Tagrør hedder Phragmites Australis.
Jeg mener kun der er alkaloider i rhimozet. De vokser kun i (lavt) vand, så det er noget om at have waders på, hvis man skal gøre sig håb om at grave jordstænglen op.

Phalaris bruger man i hvertfald ikke til tagbelægning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Citat:
Jeg skal ikke kunne sige om blandingen af de to eller N,N-DMT rent giver den mest behagelige effekt, da jeg i ayahuasca-sammenhæng kun har prøvet M. hostilis.

Jeg har også kun prøvet Mimosa og synes det var UTROLIGT nice!
Jeg har hørt at 5-MeO-DMT skulle være lidt som et DMT trip, bare med den kraftige "love" følelse som MDMA i kroppen.
Derfor også færere dårlige trips på 5-MeO-DMT end f.eks. ved DMT... Kun noget jeg har fået at vide. Det er jo ikke ens for alle hvordan de oplever trippene.

Jeg har også prøvet ½ gram Yopo+kalk pulver, og det gjorde sindsygt nas i næsen, og uden bemærkelsesværdig effekt. Men så hjælper en halv flaske fisher altså voldsomt meget på den milde effekt! Jeg tog i byen efter det, og det var den mest "psykoanalytiske" bytur jeg nogensinde har været på :D Ved ikke om det skyltedes fischeren, at Yopo'en pludseligt virkede, men en ting er sikkert! Jeg rør ikke yopo+kalk igen. Der skal være tilsat nogen der er mere basisk end kalk ihvertfald.

/Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]