Fso skrev:
Spoony nu skal jeg prøve at omformulere acdc

Det han mener er at han ikke tror på at skæverten kommer fra urterne men fra syntetiske cannabinoder et RC som man ikke rigtig ved så meget om hvilke lang tids virkning giver.
Har set en udsendelse om folk som røg det i stor stil og det gav en masse bivirkninger - prøv og søg lidt på det.
Alt hvad jeg har prøvet at af diveser urter heriblandt et par du nævner for at få virkning Ala thc har ikke virket, men jeg har prøvet at ryge tobak som var sprayet med syntetisk cannabinoder og det virkede temligt som hash blev lidt anderledes skæv og rent faktisk mere skæv (og anderledes) end jeg har været af hash da vi overdoserede lidt.
Som jeg ser det tror du at du har fundet de vise sten, men du er nok nærmere blevet manipuleret med og der er ingen grund til at udbrede misinformationen.
Mvh
Del 1
Fso skrev:
Spoony nu skal jeg prøve at omformulere acdc

Det han mener er at han ikke tror på at skæverten kommer fra urterne men fra syntetiske cannabinoder et RC som man ikke rigtig ved så meget om hvilke lang tids virkning giver.
Har set en udsendelse om folk som røg det i stor stil og det gav en masse bivirkninger - prøv og søg lidt på det.
Alt hvad jeg har prøvet at af diveser urter heriblandt et par du nævner for at få virkning Ala thc har ikke virket, men jeg har prøvet at ryge tobak som var sprayet med syntetisk cannabinoder og det virkede temligt som hash blev lidt anderledes skæv og rent faktisk mere skæv (og anderledes) end jeg har været af hash da vi overdoserede lidt.
Som jeg ser det tror du at du har fundet de vise sten, men du er nok nærmere blevet manipuleret med og der er ingen grund til at udbrede misinformationen.
Mvh
Hej
Jo tak, men er udemærket godt klar over forskellen på RC (research chemical´s) og er godt klar over udviklernens forsøg på at efterligne måden receptorerne virker på og at det på ingen måde ligner de efterlignedes stoffers receptorer, slet ikke, det er på ingen måde afprøvet og er aldeles farligt netop også som du nævner meget nemt kan overdoseres så en helt anden virkning opnås (udpræget dødsangst, sindsyg hjertebanken, osv) meget ubehagelige ting ingen ønsker helt sikkert! Alt hvad jeg værst har oplevet på thc er lidt hjertebanken og måske lidt svedetur, men det har altid kun været iblandet alkohol i store mængder, alle efrarne rygere kender det ?
Men der er IKKE på nogen måde RC i det jeg snakker om fordi >
Sitet/firmaet har været samme sted online siden 1999 og opstod i første omgang egentlig af samme grund som vi sidder her nu og det er alt ´besværet´der er med marihuana de fleste steder i verden - besiddelse/blive taget i trafikken/køb - så et naturligt behov opstod som herhjemme nu...der må da være andet man kan blive lidt ´high´af uden man risikerer alt det lort regeringerne putter os i ! og ja sørme ja der er adskillige andre planter rundt om i verden der har en effekt der minder om thc recptorene vi har fra naturens side i kroppen (burde indikere for folk at det ingenlunde kan være skadeligt at indtage, men tværtimod en gave fra naturen til os) og det er netop ved af eksperimentere med disse planter at deres produkter er fremkommet - helt og aldeles naturlige som vores elskede cannabis plante.
Men disse er aldrig blevet kendt/udbredt fordi alle selvfølgelig foretrækker cannabis. har pastet indholdet fra en af pakkerne længere oppe...
Er godkendt af us DEA som ikke ulovlige stoffer....hvis der var den mindste smule thc i var det jo aldrig blevet blåstermplet vel?
Det samme gælder næsten alle RC kemikalier de er ligeledes forbudte...bliver det en efter en de dukker op!
RC eller solgt som og kaldet herbal incense, bliver altid opbevaret i lystætte poser og når du nær studere det har det en tydlig ´cotning´rundt om sig og lugter kemisk og som regel rimelig fælt.
De planter jeg snakker om er helt og aldeles naturlige at se på (ville i heller ikke være i tvivl om hvis i havde det i hånden+kunne lugte det)
kan oppe et par billeder mere hvor det ligger på bordet osv hvis det er!
Jeg kan ryge 3-5-8 bon hovder af dette her og der sker ikke en skid andet end med thc du blir en lille smule mere skæv, men egentlig ikke andet end till den øvre grænse vi alle kender fra thc af!
hvis der var rc i kan i jo sige jer selv hvad der så ville ske ikke???
Dette her virker som en lidt mildere udgave af thc, nok mest om en skunk med sativa eller ligende, da det mest er en high man får!
Så jeg deler disse erfaringer med jer, fordi jeg er et godt menneske og forstår udemærket godt alles skepsis, men den er aldeles ubegrundet kan jeg garantere.
Dette er sådan en løsning som alle der ryger leder efter lige nu herhjemme (indtil der engang kommer en fornuftig regering, loool)
Hvis nogen stadig er i tvivl ang. thc indhold i det jeg mener så køb en urintest for 50.- på nettet bliv clean, ta en test der viser clean, ryg det her og den vil så stadig vise clean... så er alt sikkert da en urintest/blodprøve altid følger i kølvandet på en spyttest.
I min verden er problemet løst og har tænkt mig at leve sådan som beskrevet her i tråden, indtil tingene (måske) ændrer sig!
man skulle ifølge skemaerne kunne ryge en bette pind og være uden for målevidde efter 48t,! ellers ryg det andet hvis der snart skal køres.
Det må blive reglerne indtil videre!!!
Har røget mere eller mindre altid i 30år så har da lidt erfaring.
Husk verden er ikke sort/hvid, det mest spændende ligger tit imellem - kan kun sige, prøv det og du vil vide istedet for at tro!
Typisk billede af RC >