Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH - the brix
Jeg har tænkt mig at tage ned til nogle venner i frankrigs alper. De har bedt mig om at tage med så jeg kan forsyne de tørstende boardere med cannabis. Så ville jeg bare lige høre om der er nogen der ved hvor meget kontrol der er når man flyver fra danmark til frankrig...?

Håber der er nogen der kan komme med et præcist svar hurtigt... tager måske afsted i aften...

Og desuden, er dommene meget høje for indsmugling af ca 50 g hash?

mvh. Bowphus! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Altså risikoen for at blive nuppet i tolden ved fly er ret så stor, så det ville jeg under ingen omstændigheder gøre. Jeg har prøvet med bus, og der er ingen problemer (ved flere lande)

50g er også en stor mængde, og det vil helt sikkert blive klassificeret som besiddelse med henblik på videresalg, og giver en meget hårdere straf. Kender ikke den franske lov, men er sikker på at de ikke er særlig tolerante overfor det.

Send de 50g med posten og håb at det ikke bliver opdaget. Det er vel ikke særlig tit at der er narkohunde til at teste post. Men ved heller ikke hvordan den franske lovgivning er på det område, og om modtageren kan blive sigtet for at modtage pakken. Ellers skal han jo bare nægte hvis der er nogen der spø'r...

Og sørg for ikke at sende på posthuset, så de kan spore dig via. cam...

Skal lige siges at jeg under ingen omstændigheder opfordrer nogen til at følge nogen af disse forslag. Dette er kun teoretisk, og fratager mig et hvert ansvar for andre personers valg. :)

God fornøjelse... Og god ferie

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Eller koeb det dernede_ Jeg havde ingen problemer med koeb af hash da jeg var i frankrig i 7.

Nemt at faa paa gaden

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er relativt svært, at finde noget om seneste ændringer i loven. Jeg har dog fundet noget materiale fra 99, hvori der står følgende:
Citat:
The penalties for cannabis use are a sentence from two months up to a year and/or a fine from 500 Francs to 25,000 Francs. The more serious criminal offences like possession, cultivation or trafficking of drug (cannabis) can be punished much more severely, up to ten years sentence (and from 500.000 to 50 million French Francs).

Læs hele artiklen her: http://www.cedro-uva.org/lib/boekhout.france.html

Den her ser heller ikke helt tosset ud: http://www.rism.org/isg/dlp/ganja/backg ... cProc.html

Her står lidt omkring Frankrig's forhold til cannabis: http://www.marijuananews.com/pressure_g ... or_med.htm

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg ved ikke hvor skarp kontrollen er, når du flyver fra Danmark til Frankrig. Men der er vel altid et par stykker, fra hvert fly som får rodet bagagen igennem. Hvis du tager noget med, så medbring så lille en mængde at du kan gemme det på kroppen.

Mens jeg boede i skotland, lykkedes det min veninde at få noget med over et par gange, på trods af at hun blev stoppet i tolden en af gangene.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Overvejer at lave en konstruktion hvor jeg lukker nalden inde i en ballon.
og hvor jeg derefter lukker denne ballon inde i en ballon med sprit, eller en væske der kan forvirre hunde og dumme toldere...
Virkede da jeg skule til prag, men der var ikke hunde... Nogen der ved noget om lugte der kan forstyrre deres lugtesans... den med kaffe behøves i ikke skrive, holder alligevel ik.

Derudover overvejer jeg også at lægge en lille nald i toppen af tasken og så en STOR i bunden... :) gimme some feedback - tror i det virker eller skal eg lade vær?

Tak til jer der har skrevet - appreciate it!

Mvh. Bowphus

Titel:
Dedikeret medlem

zipbag, der forsejles i voks/stearin.. dette er lufttæt i noen tid.

Hunde er ikke glade for hjortetakts salt overhovedet!

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg synes du skal se på risici / fordele, og så overveje om du stadig ønsker at risikere en form for straf, fordi du absolut skulle ryge på din skiferie. Jeg ville personligt ikke tage chancen.

Titel:
Junior medlem

hvis muligheden er der, så vacuum pak dit hash, det er luft tæt i laaaang tid...

Det skal dog lige nævnes at jeg aldrig selv har prøvet dette, men at jeg har tænkt mig selv at gøre sådan til sommer når jeg skal ud at rejse.

Og jeg anbefaler selvfølgelig ikke at nogen gør dette.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg, DK
Skær ud i klumper på ca. 1 g, rul dem runde, pak tæt i 2 kondomer (u. glidecreme) udenpå hinanden, og slug det. Efter ca. 12-24 timer kommer det ud i den anden ende. Sørg desuden for at hverden du selv, dit tøj, eller din bagage lugter af tjald. Vær ædru og lad vær med at se for flippet eller nervøs ud. Lidt omstændeligt og desuden ulækkert, men det sikreste hvis man absolut skal tage den slags chancer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og man slap for alt det bøvl hvis hash bare var lovligt.. :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
I stedet for at sluge det kunne man også bare proppe det op i røven, der kan sku være mange gr. man skal bare ikke skide efter at man har puttet hele sit stash derop. :S

Hvilke love er der omkring undersøgelse af rektum ?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Så er det efterhånden et par dage siden den kære BowphuS skulle være vendt hjem...
ER DU DER M8? Eller sidder du i tolden med en fransk hånd i rectum? :lol: :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hehe LeSeiD, jeg er skam kommet hjem. Skrev et post om hvordan det var gået, men der er åbenbart gået et eller andet galt :\ ...

Anyways, det endte med at jeg klippede en frysepose 'kortere', puttede nolden deri og rullede tape omkring. Så tømte jeg min hårvoks, lagde nolde i bunden og så et godt lag voks ovenpå - lufttæt... derefter lagde jeg voksdåsen i to fryseposer med to knuder på hver, og så ned i min toilettaske og så i kufferten.

Det hele gik 100% problemløst - udover mine egne nerver selvfølgelig - dog ved jeg ikke om det var fordi kontrollen i Lyon - Saint Exupery den dag var nedsat, for jeg så stort set ikke skyggen af den, udover nogle folk på vej ind bag envejs-spejle.

Derfor ved jeg heller ikke om jeg ligefrem vil foreslå andre at bruge min metode, men det virkede. Desuden blev mine skibumsevenner meget glad for den 90'er-slasker jeg havde medbragt :D. Ikke noget bedre i verden end at være skæv og stå på snowboard...! (Og til alle jer der har prøvet alle mulige stoffer og synes at det er the bomb shit kan jeg kun sige at hash er alt jeg har prøvet og vil prøve :) :roll: !!)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Og til alle jer der har prøvet alle mulige stoffer og synes at det er the bomb shit kan jeg kun sige at hash er alt jeg har prøvet og vil prøve!!! :roll: :lol:

Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sejt, DR-D...

Titel:
Medlem

... tag bussen, så er det ikke svært. en af mine venner havde 200g hash og 300g pot med under et sæde....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]