Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Hvad er 80èr
Junior medlem

Ja som overskriften siger er mit spørgsmål hvad 80èr er,, og sågar også hvad 90èr er..................................

Titel:
Medlem

80'er og 90'er er bare hvad det koster grammet på gaden.
Det vel bare noget pusherne har fundet på for at sælge.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
Nu skal jeg ikke gøre alt for klog på det emne... men så vidt jeg ved er det så simpelt at når du køber noget hash af din pusher til 80 kr pr. gram, så har du 80'er! og hvis du har giver 90 kr pr. gram er det jo så 90'er ...
jeg synes selv det er et lamt udtryk, for hvis jeg går ud og køber et enkelt gram god ryger kan det sagtens være dyrere pr. gram end hvis jeg købte 50 gram superryger (man plejer at kunne få rabbat ved storkøb)...
eksempel:
god ryger, pris pr. gram: 50 kr
super ryger, pris pr. gram: 60 kr
super ryger, pris pr. gram ved køb af 50 gram: 35 kr

og på den måde er 35'eren blevet bedre end 50'eren ;)
der er så nogle der går ind og siger; du køber 50 gram til 35 pr. gram men det er stadig 60'er ...

hmm... håber jeg har lidt ret i det jeg skriver :D men det er i alt fald min opfattelse

mvh
Foger

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil nu mene, at det er en måde at nogenlunde præcisere styrken af tjalden på... Ofte snakker folk jo også om fx 90'er-hash, som de giver 50 kr. for osv. Jo dyrere det hedder sig, desto stærkere hævder folk, at det er. Men mange folk er fulde af lort, så man kan aldrig vide sig sikker på noget.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Minimal skrev:
Jeg vil nu mene, at det er en måde at nogenlunde præcisere styrken af tjalden på... Ofte snakker folk jo også om fx 90'er-hash, som de giver 50 kr. for osv. Jo dyrere det hedder sig, desto stærkere hævder folk, at det er. Men mange folk er fulde af lort, så man kan aldrig vide sig sikker på noget.

Jeg vil da oxo mene det er den væreste bæmåde at dele kamel lort op på, ryger/semi ryger/super ryger?

Hash er hash, spørgsmålet er vel egentligt kun hvor meget du er dum nok til at give, og/eller om der er trukket nol på det

Titel:
Junior medlem

Tak for svarene,,,,, men der er da lige et newbie spørgsmål mere :oops:

Citat:
Hash er hash, spørgsmålet er vel egentligt kun hvor meget du er dum nok til at give, og/eller om der er trukket nol på det

Øhh,,, hvad er nol

Og så mit allersidste dumme spørgsmål, hvad er poppers,,

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
poppers er noget bøsser tar når de knepper hinannen i røven...

Titel:
Junior medlem

Wow har venner der tar det stads :shock: Hvilken virkning har det helt præcist

Titel:
Tidligere holdmedlem

jo ser du, nogle mennesker er genetisk anlagt til at være homosexuelle, samme fejl i kromosonerne resulterer også i at de har en uimådståelig trang til amyl nitrit(poppers)

Hvis en ikke homosexuel person indtager poppers vil det resultere i e kemisk reaktion i rygraden der fremkalder amfetamin, der derfor vil nedbryde ens ryg, langsomt men sikkert, pest, kolera, bylder og aids er også hyppige bivirkninger, naturligtvis kun hvis man er heterosexuel.

Derfor er det ganske nemt at finde ud af hvem der er bøsser ved at tilbyde dem poppers, derfor vil jeg anbefale dig at skynde dig at skifte din vennekreds ud, for hvis at de får lidt for meget poppers og lysterne stiger lidt for meget har du ikke en chance!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Billede

80´er og homoseksuel!

Titel:
Medlem

For mig og de fleste jeg kender har det altid været hvad de forskellige slags rygere blev solgt for på staden pr gram, ved køb af et gram.

Altså 70'er - mindre god ryger, 80'er - ryger, 90'er super ryger eller hvad den gik under

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ole skrev:
For mig og de fleste jeg kender har det altid været hvad de forskellige slags rygere blev solgt for på staden pr gram, ved køb af et gram.

Altså 70'er - mindre god ryger, 80'er - ryger, 90'er super ryger eller hvad den gik under

Hvad er så 50'er?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

For fanden da oxo, skal vi ikke slå fast engang for alle!

Kamel lort er kamel lort ligemeget hvad det koster!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Kiliman> hold nu din kæft. Dine posts om du hader hash er latterlige.

Okay du kan ikke lide hash, fint nok, men ingen gider høre om det! Og da slet ikke når du skriver sådan noget der.

Jeg er helt vild med hash, og der er sgu stor forskel på det! God hash, dårlig hash, meget god hash, meget dårlig hash osv.

Der er jo stor forskel på det der bliver solgt som standard og det der bliver solgt som ryger. Hvad er forskellen spør' du? Ja det er så mængden er THC. Og den kan du sgu ikke sige ikke er der.
Personligt får jeg intet ud af at ryge det der bliver solgt som standard normalt men bliver godt skæv af ordentlig hash. Hash der er rimelig hårdt, men hurtigt bliver rimelig blødt når man lige har gnedet det lidt mellem fingrene.

Skulle der heller ikke være forskel på ussel alm. standard og den sorte nepal hvor stemplet på pladen er af bladguld!?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Kiliman skrev:
Hvad er så 50'er?

For det meste ville den vel hedde super standard, nogle steder bare standard
I dag hører man (næsten) kun standard om hvad der ville svare til 50'er, eller 60'er.

Edit: Det er priserne fra de små pølsebakker og paptallerkener i bodernes tid

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

50kr for et gram standard!?

Man skal da være godt dum for at betale det.

Selv ikke hos de mest usle pushere jeg kender koster et gram standard 50kr...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Helt sikkert DH

Senest rettet af Hurby 14 jul 2005 10:40, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Kunne i venligst ikke lade være med at diskutere priser?

Det lægger op til salg og bla bla - i kender smøren.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jugger J skrev:
Kiliman> hold nu din kæft. Dine posts om du hader hash er latterlige.

Okay du kan ikke lide hash, fint nok, men ingen gider høre om det! Og da slet ikke når du skriver sådan noget der.

Jeg er helt vild med hash, og der er sgu stor forskel på det! God hash, dårlig hash, meget god hash, meget dårlig hash osv.

Der er jo stor forskel på det der bliver solgt som standard og det der bliver solgt som ryger. Hvad er forskellen spør' du? Ja det er så mængden er THC. Og den kan du sgu ikke sige ikke er der.
Personligt får jeg intet ud af at ryge det der bliver solgt som standard normalt men bliver godt skæv af ordentlig hash. Hash der er rimelig hårdt, men hurtigt bliver rimelig blødt når man lige har gnedet det lidt mellem fingrene.

Skulle der heller ikke være forskel på ussel alm. standard og den sorte nepal hvor stemplet på pladen er af bladguld!?

Jeg har selv røget det crap engang, så derfor er jeg, vil jeg selv mene i min ret til at kunne have min mening om det, eller jeg tager måske fejl?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Uanset hvad har du ret til mening, og osse til at ytre den. Men du bør kunne se at dine posts er åndsvage og uinteresante.

Og iøvrigt fortæller du ikke din mening i de posts. Du beordrer os til at have samme mening som dig. Du siger ikke "JEG syntes at hash..." du siger bare "Hash Er...."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]