Mmmmmmkay saa fandt jeg lige noget dial up og en PC, de sidste 2 uger har vi camperet out back, trimmet adskildige kg buds og har faaet lavet lidt hash. Jeg ved ikke hvor meget vi har lavet med jeg vil skyde paa, noget der ligner 250 gram Ice / Bubblehash eller hvad i vil kalde det.

Billed nr. 1 er bare lidt laekker natur som jeg har tilbragt 2 uger i og har fundet massere spaendene dyr, som alle ved har de en masse turist draebne dyr og yeah jeg har alerede fundet flere af dem.
Paa billed nr 2 kan i se "mig" holde en brown snake vi fandt, det vil sige i kun kan se min haand anyway. Det skal lige pointeres at dette er vedens 3 giftigste slange og hvor vi var ville det umulig at naa et hospital hvis man bliver bidt, der ud over fandt vi forskelige scorpioner, red backs som er den australske version "den sorte enke" bare lidt mere giftig end den amrikanske Black widow.

Der var 2 forskelige scorpioner og her er den der ser mest spaendene ud, det er en stor Qrken scorpion og den er ikke speciel giftig men man faar det nok ikke skide godt af blive stukket. Den meget mindre scorpion der lever i skoven og i mere grQne omraaader, den vil man ikke stikkes af. De er ikke generelt dQdlige men man bliver rigtig syg.

Jeg har ikke nogle hash billeder endnu, eller det vil sige dem kan jeg ikke uploade her fra og der er massere guld i vente. Jeg har et par 100 MB billeder som jeg skal ha upladet, men alle hernede har dial up/ 56k linjer saaaa jeg venter lige til jeg kommer hjem.
Imorgen bliver jeg samlet op af Wally Duck fra Overgrow, de naeste 5 dage vil vi bruge i et mere tropisk/regnskovs omraade. Han har lovet at han har noget hash klar til mig, da jeg rejser rundt med fly og jeg kan ikke tage noget med mig rundt fra sted til sted. I aften sider jeg uden rQg og paa sametid er jeg en af de eneste i australien der har hash, ham jeg har lavet hash for de siste 2 uger fortalte mig at hans venner ikke har set hash i mellem 7 og 23 aar. Han snakker om 50 AU$ pr gram som
tilsvare noget der ligner 250 kr pr gram, men jeg ved det ikke og jeg forventer ikke 250 kr pr gram. Men hvis han kan afsaette det til den pris er det fint med mig :twisted: Jeg har ikke noget med det at gQre anyway.
@kk jeg har en sten til dig, der var ikke noget guld saa "gem stones" maa kunne gQre det ikk? ........... lige meget hva du syndes saa har jeg agater og krystaler med hjem i alle mulige farver.
Vi to ud til en gut ude i "the bush" som havde en grund med agater og krystaler i jorden, vi gik bare rundt og samlede det op fra jorden. Fandt nogle rigtig flotte agater og krystaler, paa billedet kan i se hvad vi samlede pa en times tid.

Palindrome