Næææ det gør jeg enlig ikke, kun hvis jeg ryger Bubble hash eller Ice vil de fleste her nok kalde det. Så virker intet andet efter en uge's tid, ikke rigtig før du har holdt en go pause fra Ice.
Der findes mange forskelige typer THC, noget med 29 forskelige former og de virker forskeligt. Det kan godt være jeg husker forkert og der er 31 eller sådan noget, men anyway fakta er at der findes flere forskelige former for THC trichomer (krystaler),
Ved at skifte mellem hvad jeg ryger holder jeg min resistens nede og kan blive lige så skæv som alle andre når jeg ryger mine joints, selvfølig har jeg nok en højere tolerance end mange helt unge rygere. Men jeg har nok også noget der er bedre og mere kraftigt end mange alm. rygere, der for så vil mine joints nok virke stærke på mange, men alm rygere der har røget peter belli tobak i flere år og har et dagligt forbrug godt kunne følge med mig eller ryge mig under bordet da jeg er joint mand og ikke altid kan suge mange bong hoveder eller en stor pibe.
Citat:
Nu ryger jeg ikke særlig meget, men hvis jeg ryger 5 dage i træk, så føler jeg bare jeg kan styre det mere. Ikke at jeg bliver mere tolerant, men at jeg har mere kontrol over min "skævhed"..
Jeg kan ikke huske hvornår jeg har haft en "frivilig" røgfri dag eller ryge pause, ud over jeg lige har været på ferie og defor ikke kunne ryge i nogle dage men's jeg rejste og skulde gennem flere lufthavne.
Jeg havde selvfølig sat alting op og var alerede igang med at rulle en joint da jeg sad bag i bilen ud af lufthavnen ved endelig ankomst, ikke at det er særlig "smart" eller noget nærmere langt fra. Men det viser at folk reagere forskeligt og "resistens" er en relativ ting, man ændre sig med aldern og det gør din "skævert" også stille og roligt. Jeg oplever ikke grine flip og æde flip når jeg ryger, man kan godt få lyst til noget sødt eller andet lækkert selvfølig. Tiden hvor jeg tømer et køleskab eller æder alt hvad jeg har i skabet er lige som slut, det sker bare ikke og tjaa det er mere som om jeg ikke er sulten når jeg er skæv.
Jeg kan ikke kontrolere min søvn hvis jeg ikke ryger, nærmere det vil sige at jeg ikke kan sove og heler ikke efter at ha liget stille længe nok. Da jeg rejste her i sommer ferien havde jeg 2 x 3 dage uden søvn, jeg kunne få stærk medicin af min læge mod min søvnløs hed, men bivirkningerne fandt jeg LANGT højere end ved at ryge.
Jeg ryger ikke når jeg er sammen med mine børn, det vil sige at jeg normalt kun ryger når de er kommet i seng. Min datter er 7 år og hvis du spør hende ryger jeg ikke, hun har aldrig set mig ryge noget som helst. Nicotin var mig kun en last indtil jeg byttede det ud med THC da jeg var 13 og startede med at ryge standart på cola flasker osv.
MVH
Piercer :twisted: