Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey :D

Ved ikke om det bare er mig, men vil lige hører.. problemet er at for et halv års tid siden, røg jeg meget meget tit... Stoppede så, i et halvt ca! Men har gjort det lidt her på det sidste.. Og når jeg bliver skæv, så får jeg det dårligt i psyken.. Overreagere på alt, altså bliver ikk agressiv.. Men ser tingene fra nogle sindssyge vinkler, og føler mig ik skæv på den fede måde.. DEt sker kun hvis jeg ryger meget lidt... Men kommer ikk rigtig i den såkaldte drømme verden mere.. Nogen der ved havd fanden der sker !?

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Senest rettet af Hr. Andersen 28 nov 2005 16:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Giv settings en tanke..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
ya husk setting.. det er oss federe at gøre en lille tur ud af det frem for at sidde og stene på et værrelse... selvom det er en del nemmere :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ved lidt hvad du mener..

Jeg havde min vilde periode da jeg var 14-15-16
Det var i de 3 år at jeg virkelig røg meget, gu fanden var det magisk de første 20 gange, gu fanden, men sådan er det jo med ALT, ligesom første gang man havde sex, total magi, første gang man hørte shpongle, eller første gang man kyssede en tøs...

Men med hash som alt andet må man indse at de magiske tider svinder hen..

Jeg skal ryge MEGET hvis jeg skal ryge nu, og så kommer jeg alligevel ikke hele vejen "derhen" hvor jeg plejede..

Det bedste er at holde nogle gode lange pauser hvor man smider sine interresser på noget anden, og så når endelig man skal ryge, skal set/setting sq være iorden, og det skal være noget GODT weed :)

Titel:
Tror i ikke nærmere det er et PVC Build-up eller noget i den stil flere oplever, jeg har svært ved at forstå hvordan folk kan ryge sig "tolerante" på 3 år og ligne.

Jeg vil vove at påstå at der er ikke mange 15-17 årige der har adgang og slet ikke penge til at ryge go røg, det er næppe en "setting" betinget oplevelse at ryge hash og om man bliver skæv eller ej.

Jeg har røget i mange år og har forvane at ryge ....ja det bedste man kan få, det sker selvfølig og jeg glæder mig hver gang men jeg møder desvære ikke mange der har noget røg der er bedre end hvad jeg ryger til dagligt.
Nogle ryger måske noget der er mere stener eller giver en anderledes høj effect, det er jo forskeligt om man er til alm hash, sort hash eller Bubble hash og der er jo også meget stor forskel på om man ryger Indica eller sativa buds hvis det er det grønne men fortrækker.

Generelt så oplever jeg bare at folk ryger noget der er for dårligt, jeg kan ærligt ikke huske sidst jeg har hørt fra nogen at jeg havde lavet en dårlig joint og den ikke virker. Det plejer at være den anden vej rundt, nærmere "puhhhh den er godt nok go den her....host host..... damn man bliver skæv af det her"

Så er der så når man møder en anden grower der gerne vil være noget, det er også sket flere gange hvor folk sider og hovere og fortæler at de har dyrket noget der er meget bedre, hvor efter de selv tror de er nogle fandens helte og de fleste studser lidt over at jeg ikke forsøger at overbevise dem om mit er bedre.
Personligt spør jeg med det samme om jeg må smage og evt. få en klon af deres vidunder plante, for jeg er da helt klart altid på jagt efter en bedre strain eller en anden smag for det hele er jo ikke styrke heler.

Det er ikke lykkeds for mange at de så har kunnet bakke deres påstand op, fint nok de har dyrket en go plante engang men hvis man ikke har den mere og har røget alt røgen og der er heler ikke flere frø.....hva har man så tilbage andet end mindet om en dejlig plante. Nemlig ingen ting og så kan det jo være fløjtne hvor meget bedre den er end hvad jeg dyrker hvis de ikke kan hjælpe en anyway med en klon.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Men Piercer, oplever du slet ikke at du får svagere virkning af den samme dosis hvis du har røget tæt i en periode, og omvendt - får en stærkere effekt hvis du har holdt pause i en periode?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
Men Piercer, oplever du slet ikke at du får svagere virkning af den samme dosis hvis du har røget tæt i en periode, og omvendt - får en stærkere effekt hvis du har holdt pause i en periode?

Nu ryger jeg ikke særlig meget, men hvis jeg ryger 5 dage i træk, så føler jeg bare jeg kan styre det mere. Ikke at jeg bliver mere tolerant, men at jeg har mere kontrol over min "skævhed"..

Titel:
Næææ det gør jeg enlig ikke, kun hvis jeg ryger Bubble hash eller Ice vil de fleste her nok kalde det. Så virker intet andet efter en uge's tid, ikke rigtig før du har holdt en go pause fra Ice.

Der findes mange forskelige typer THC, noget med 29 forskelige former og de virker forskeligt. Det kan godt være jeg husker forkert og der er 31 eller sådan noget, men anyway fakta er at der findes flere forskelige former for THC trichomer (krystaler),

Ved at skifte mellem hvad jeg ryger holder jeg min resistens nede og kan blive lige så skæv som alle andre når jeg ryger mine joints, selvfølig har jeg nok en højere tolerance end mange helt unge rygere. Men jeg har nok også noget der er bedre og mere kraftigt end mange alm. rygere, der for så vil mine joints nok virke stærke på mange, men alm rygere der har røget peter belli tobak i flere år og har et dagligt forbrug godt kunne følge med mig eller ryge mig under bordet da jeg er joint mand og ikke altid kan suge mange bong hoveder eller en stor pibe.

Citat:
Nu ryger jeg ikke særlig meget, men hvis jeg ryger 5 dage i træk, så føler jeg bare jeg kan styre det mere. Ikke at jeg bliver mere tolerant, men at jeg har mere kontrol over min "skævhed"..

Jeg kan ikke huske hvornår jeg har haft en "frivilig" røgfri dag eller ryge pause, ud over jeg lige har været på ferie og defor ikke kunne ryge i nogle dage men's jeg rejste og skulde gennem flere lufthavne.

Jeg havde selvfølig sat alting op og var alerede igang med at rulle en joint da jeg sad bag i bilen ud af lufthavnen ved endelig ankomst, ikke at det er særlig "smart" eller noget nærmere langt fra. Men det viser at folk reagere forskeligt og "resistens" er en relativ ting, man ændre sig med aldern og det gør din "skævert" også stille og roligt. Jeg oplever ikke grine flip og æde flip når jeg ryger, man kan godt få lyst til noget sødt eller andet lækkert selvfølig. Tiden hvor jeg tømer et køleskab eller æder alt hvad jeg har i skabet er lige som slut, det sker bare ikke og tjaa det er mere som om jeg ikke er sulten når jeg er skæv.

Jeg kan ikke kontrolere min søvn hvis jeg ikke ryger, nærmere det vil sige at jeg ikke kan sove og heler ikke efter at ha liget stille længe nok. Da jeg rejste her i sommer ferien havde jeg 2 x 3 dage uden søvn, jeg kunne få stærk medicin af min læge mod min søvnløs hed, men bivirkningerne fandt jeg LANGT højere end ved at ryge.

Jeg ryger ikke når jeg er sammen med mine børn, det vil sige at jeg normalt kun ryger når de er kommet i seng. Min datter er 7 år og hvis du spør hende ryger jeg ikke, hun har aldrig set mig ryge noget som helst. Nicotin var mig kun en last indtil jeg byttede det ud med THC da jeg var 13 og startede med at ryge standart på cola flasker osv.

MVH
Piercer :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]