Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 22:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Trapped In A Black hole
hey jeg har lige nogle spørgsmål ang. lsa. Som sagt er det første gang på lsa.

1: hvor mange frø skal der til for et godt trip?
2: får man stærke visuelle effekter?
3: tørhed i halsen?
4: Skal der slik til? (æde flip)

Andre gode råd?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
1 - vil sige at 2-3 g skulle give et godt medium trip uden de vilde synsforstyrelser. Men det er selvfølgelig også individuelt fra person til person. Start med en lille dose og prøv dig siden hen frem.

2 - det kommer helt an på størrelsen af dosen hvor vilde visuals du får. Men nogle får du da ved 2-3 g.
Læs evt. et par tripraporter først så du er lidt forberedt til hvad du må gå i møde.

3 - Jeg har røget hash når jeg har trippet lsa, så skal derfor ikke med sikkerhed kunne sige om du får tørker på af det. Synes dog ikke at jeg har været særligt tør i munden når jeg har trippet.

4 - Har kun oplevet noget nær normal appetit under påvirkelse af lsa. Har ikke haft problemer med at spise aftensmad osv. Men lidt slig er jo altid hyggeligt når man er på knark.

Held og lykke med det, og skriv gerne tilbage med en rapport når du har trippet..

Hulka.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
hulkamaniac skrev:
1 - vil sige at 2-3 g skulle give et godt medium trip uden de vilde synsforstyrelser.

Hvordan kan du vide hvor mange frø han skal tage når han ikke skriver hvilken art der er tale om?

speedfighter: Synes du skulle læse en masse om det før du prøver.. Siden du ikke skriver hvilken art der er tale om, lyder det ikke til du har sat dig særligt meget ind i emnet. Det kan sagtens gå galt, hvis du ikke ved hvad du laver.
Læs nogle triprapprter til at starte med.

Titel:
Junior medlem

har købt 1g hbwr fra ethnoplantet. Så hvor mange frø svare så et godt trip med mange hallu'er? Har tænkt mig at lave ekstrakt af det.

Titel:
Junior medlem

har købt 1g hbwr fra ethnoplantet. Så hvor mange frø svare så et godt trip med mange hallu'er? Har tænkt mig at lave ekstrakt af det.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Styrken varierer noget alt efter hvor de er dyrket, så det er lidt svært at sige. Der er helt sikkert nogen her på siden som ved hvor kraftige ethnos nuværende frø er.
Men du skal sikket tage mellem 3 - 8 frø. Men det kunne du lige så godt selv have fundet ud af, hvis du gad søge her på siden. Der er allerede mange emner om det..
Må jeg spørge om hvor gammel du er?

Titel:
Junior medlem

hmm snart 17 så det er lige lidt tidligt jeg er startet på stoffer.
Men syntes at mit liv stod stille, og jeg kom til at tænkte på at jeg aldrig har havde prøvet stoffer før.. så de sidste 3 mdr. har jeg haft travlt med diverse stoffer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis du kun er 16, og har prøvet diverse stoffer på 3 måneder, skulle du
måske slappe lidt af!

Ja ja, det er møg irriterende, at nogen prøver at opdrage på dig. Men bare tænk på, hvor hurtig man kan smadre sit liv.

Tænk dig lidt om, og så må du have et godt trip.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvis jeg var dig, ville jeg lægge dine planer på hylden!

Du er 16 og bor garanteret hjemme. Hvis det er tilfældet, så bliver ekstraktion ret svær, da det er nemt for forældrene at få øje på.

Køb istedet nogle Morning glory frø. Også kaldt Ipomoea violacea.

De er mindre frø, og de indeholder meget mindre stryknin end HBWR frø gør.
Dog er doserne også højere (150-250 frø).

Jeg har stor erfaring med LSA så hvis du har spørgsmål mht. Morning Glory eller HBWR så skriv endelig en PM!

Men mit mest seriøse råd ville være: Vent med psychedelika et år eller to..
Man er som 16 årig sjældent parat til stærke psykoaktive oplevelser, hvilket LSA i den grad giver ved konsumering!

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
speedfighter: dog er jeg kun 15,men aligevel hvis du har kørt ret hårdt på med stoffer i de sidste 3 måneder så slap lidt af der går ret lang tid mellem jeg rør de forskellige ting. Længst tid ved psychedelia

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sekstoi skrev:
speedfighter: dog er jeg kun 15,men aligevel hvis du har kørt ret hårdt på med stoffer i de sidste 3 måneder så slap lidt af der går ret lang tid mellem jeg rør de forskellige ting. Længst tid ved psychedelia

Fornuftigt.. Men jeg mener tilgengæld at hvis han begynder på psychedelika nu og får smag for det istedet for mange andre lorte stoffer, så finder han også hurtigt ud af at stryknin ikke er noget man har lyst til at indtage hele tiden :P
Tro mig! Jeg tog engang HBWR hver dag i en uge. Til sidst blev jeg så syg at jeg fik et delerium og noget der lignede et stærkt men dårligt LSD trip...

Det gift der findes i LSA frø er bare ikke legetøj :lol:

/Cope

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
kæmpe undskyldning for fejlagtigt at gå ud fra at der var tale om morning glory :oops: :oops:

Titel:
Junior medlem

Det er ingen problemer for mig at kunne have plads, til at lave ekstrakten
det eneste jeg selv synes er små farligt, er eftervirkningerne så vi må jo håbe jeg kan holde til det. Det der bekymre mig med hensyn til at stoppe med stoffer til omkring 2 år, er at efter jeg opdaget psy.dk for 5 mdr. siden har jeg ikke kunne tænkte på andet. Jeg ved godt at det lige pludselig fucker op og jeg bliver afhængig af diverse simulancer. Men alt her i livet er jo farligt, ved også godt at man leger med skæbnen, hver gang man indtager noget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

speedfighter skrev:
Jeg ved godt at det lige pludselig fucker op og jeg bliver afhængig af diverse simulancer. Men alt her i livet er jo farligt

Sig mig.. er du tosset? Hva er det for en slap livsfilosofi at føre?
Hvis du er af den indstilling trækker jeg mit tilbud om hjælp tilbage.. Gider da ikke hjælpe en på 15 årig som anser livet for værende en latterlig leg..
Tag dig lige sammen der!

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg syntes generelt at et godt råd ligegyldigt hvad man vil gøre, er at spørge sig selv hvorfor? Hvorfor ønsker jeg dette, og hvad håber jeg at kunne opnå... Jeg kan godt forstå at du syntes at psychedelia og de emner vi behandler her er spænende, men så brug tiden på at lære om det. Der er udgivet en hel del gode bøger hvor af flere er tilgængelige online. Ellers har vi et udemærket bibliotek i landet som også har nogle gode bøger. Så selvom du ikke kan tænke på andet end stoffer, behøves det ikke at betyde man skal fylde sig med dem døgnet rundt !

Titel:
Junior medlem

Hvis du er af den indstilling trækker jeg mit tilbud om hjælp tilbage.. Gider da ikke hjælpe en på 15 årig som anser livet for værende en latterlig leg..

/Cope[/quote]

Infected Cope: Kan godt være det er meget lavt, men synes ikk jeg har sindsygt meget at være happy over og nej jeg er ikk tosset. Måske lidt depremeret, ved ikk hvad jeg skal med mit liv, er blev færdig med grundforløbet på tec, for nogle mdr. siden som automekaniker men har ikk fundet læreplads, så skal finde på noget nyt, jeg skal i gang med og DET er pænt svært.

Hamp: Tror bare det er vildt fedt og udforsker sin underbevisthed..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

speedfighter skrev:

/Cope

Infected Cope: Kan godt være det er meget lavt, men synes ikk jeg har sindsygt meget at være happy over og nej jeg er ikk tosset. Måske lidt depremeret, ved ikk hvad jeg skal med mit liv, er blev færdig med grundforløbet på tec, for nogle mdr. siden som automekaniker men har ikk fundet læreplads, så skal finde på noget nyt, jeg skal i gang med og DET er pænt svært.

Jeg har selv tendens til tit at synes at livet er meget tomt og jeg er selv en anelse deprimeret til tider men jeg kan love dig for at psykedeliske stoffer der er meget dybdegående ikke hjælper dig af med den tilstand du er i.. Det gør den nærmest bare værre - enten under trippet (gud forbyde det) eller bagefter.

Titel:
Junior medlem

Gaia skrev:
speedfighter skrev:

/Cope

Jeg har selv tendens til tit at synes at livet er meget tomt og jeg er selv en anelse deprimeret til tider men jeg kan love dig for at psykedeliske stoffer der er meget dybdegående ikke hjælper dig af med den tilstand du er i.. Det gør den nærmest bare værre - enten under trippet (gud forbyde det) eller bagefter.

Gaia: Hvad ville du mene ville hjælpe min mig? Skal lige siges at jeg er under 18, så alt hvad jeg evt. foretager mig vil blive inberettet til mine forældre.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
speedfighter skrev:
Gaia: Hvad ville du mene ville hjælpe min mig? Skal lige siges at jeg er under 18, så alt hvad jeg evt. foretager mig vil blive inberettet til mine forældre.

Hvad mener du med det? Det bliver vel kun indberettet hvis du er så uforsigtig at dine forældre opdager det?

Tja, men hvis jeg skulle give dig nogle gode råd til hvad du kunne gøre for at blive lidt mindre deprimeret, så er det i hverfald ikke at fylde dig med diverse stoffer i din alder. Find nogle sunde interresser (f.eks. sport af en art - det bygger både krop og psyke op), og mediter over livets mening uden at blande sanseforstærkende stoffer ind i dit sind. Hvis du bliver ved med at finde psykedeliske stoffer spændende (hvad de virkelig også er!) kan meditation forberede dig til en senere psykedelisk oplevelse.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Og hvis du har svært ved at meditere er der som jeg nævnte altså et hav af gode bøger som kan være meget behjælpelige at havde læst før man tripper.. Så siger du at du tror bare det er vildt fedt.. Det er ikke bare vildt fedt, men det KAN DET OGSÅ VÆRE !!! Men hvis bare skal forståes som at det er det eneste du tror om det ville jeg nok lige tjekke lidt mere op på facts som minimum. Men ellers hør på Fanny når hun anbefaler at vente og evt bruge din interesse for underbevidstheden på en anden måde end ved at fylde dig med knark !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]