Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 07:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSA hjælp
Nu har jeg prøvet det en to gange - med Morning Glory frø og BHWR - 20 gram Morning Glory og 2-3 gram BHWR - og et eller andet sted er det gået fuldstændig galt - jeg brugte Rensebenzin til at fjerne s9 shittet med og træsprit til selve ekstraktionen - lod det stå i 4-5 dage og rystede det temmelig tit (gad ikke røre i det fordi hold kæft det stinker) - jeg rykkede det i ovnen ved omkring de 50-60 grader og hold kæft det stank i mit køkken - så skrabte jeg alt det der pulver af op proppede det i kapsler - og åd derpå 6 af de 12 kapsler jeg endte ud med - + ½ gram Damiana fordi jeg læste på Erowid at nogle havde haft succes med at forstærke trippet lidt - her skete der ikke noget og jeg ventede i lang tid - ca. 2-3 timer, så røg jeg noget galar og lagde mig til at sove, vågnede så midt om natten og kunne ikke se en skid - alt være dækket af små underlige firkantede krystaller (en enkelt visual) som desværre forsvandt med at jeg røg en smøg for lige at kvikke op til det trip jeg nu troede jeg skulle til at være på - men desværre.....

Anden gang jeg prøvede det var de resterende 6 kapsler + Damiana + 1g Salvia Divinorum x5 - her virkede salviaen så - men LSA'en udeblev - men salviaen var sjov - sådan på en måde - lidt for virkelig måske - men meget skæg....... Der var et rumvæsen på mit værelse... men nok om det..

Hvad har jeg gjort fejl med min ekstration fordi det må ligesom være der den glipper! eller kan man have en naturlig resistens overfor LSA?
Fordi jeg kan se i guiden at 3-4 BHWR frø skulle være nok - men jeg lavede altså over det 10 dobbelte sådan bare i bhwr + de 20g morning glory - jeg må være en dør til køkken kemi...

Fordi LSD må jeg jo sige virker som det skal - eller det går jeg da ud fra - jeg bliver ihvertfald sendt ud i verdensrummet.

Håber i Kan hjælpe

P.L.U.R

Titel:
Medlem

Jeg har ikke selv prøvet at ekstrahere LSA endnu, men jeg har da hørt om mange, hvor det er gået galt fordi de har haft for meget varme og lys på. Tror du det kan være ovnen på de 50-60 grader der gjorde det?

Titel:
Medlem

for meget varme. brug sprit, det lugter mindre, og så skal du undgå lys og varme, for lysergid syrer er meget ustabile og bliver kværnet af lys og varme.... så måske havde dit project duet hvis du ikke smed det i ovnen.... sorry, better luck next time....

bare lad det stå et sted hvor der er mørkt og det kan fordampe naturligt... stil det fx øverst i dit skab...

Titel:
Medlem

Hmm, en mere kemikyndig person skal nok lige bekræfte dette, men jeg synes at have hørt at man kan tilsætte vinsyre, og konvertere LSA'en til tartrat-salte, som skulle være mere stabile. Men som sagt er jeg ikke helt sikker, så tag ikke mit ord som fakta

Titel:
ja fint - så må man jo sige at guiden på denne side ikke just er præcis - fordi det er den jeg har fulgt........

Men det er fandmer nederen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]