Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 08:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 15 nov 2021 10:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 nov 2021 10:23
Indlæg: 8
I forbindelse med en samtale med en ven i weekenden, snakkede vi om, hvad det bedste hash på market er!

Jeg sagde det var sort marok og han sagde det var Ice, vi diskuterede os lidt priserne hvor vi sagde en plade lå på cirka 3000 er det rigtigt, eller er der nået der er bedre?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2021 12:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 150
Geografisk sted: Fyen
Den stærkeste klump jeg personligt har prøvet var kaldt 'black mamba', noget en bekendt fra svendborg plejede at ryge. Ved ikke mere om det men det tog mig en uge at ryge éen joint med det fordi det var så stærkt :eyes: ...

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2021 13:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 nov 2021 10:23
Indlæg: 8
MuffDiver skrev:
Den stærkeste klump jeg personligt har prøvet var kaldt 'black mamba', noget en bekendt fra svendborg plejede at ryge. Ved ikke mere om det men det tog mig en uge at ryge éen joint med det fordi det var så stærkt :eyes: ...



Lyder samte kras.

Hvad ligger standart priserne på, noget der er "godt" på en plade?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2021 20:05 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Noget af det bedste og dyreste hash man kan få fat på (hvis man er heldig), må efter min mening være håndrullet charras fra indien/ Nepal.

Ice hash er nok lige så stærkt kunne jeg forestille mig. Men det er vel nærmere i kategorien ekstrakter.
Så kan man jo også begynde at diskutere bho, shatter og andet voks. Det siges at man nogle steder i udlandet kan få fingrene i 98-99% rent krystaliseret thc. Som jo så nok må være det stærkeste.

Man får ikke en plade af noget godt hash for 3000kr i disse tider, med mindre man er gode venner med en seriøs bagmand, eller køber kilo ad gangen

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2021 22:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Koalabjørnen skrev:
Noget af det bedste og dyreste hash man kan få fat på (hvis man er heldig), må efter min mening være håndrullet charras fra indien/ Nepal.

Ice hash er nok lige så stærkt kunne jeg forestille mig. Men det er vel nærmere i kategorien ekstrakter.
Så kan man jo også begynde at diskutere bho, shatter og andet voks. Det siges at man nogle steder i udlandet kan få fingrene i 98-99% rent krystaliseret thc. Som jo så nok må være det stærkeste.

Man får ikke en plade af noget godt hash for 3000kr i disse tider, med mindre man er gode venner med en seriøs bagmand, eller køber kilo ad gangen


Jeg er også på charras. Selv hjemmelavet charras fra pot eller mediocre skunk har været super super lækkert.

Angående krystaller, prøv at google THCA. THC kan i sig selv ikke krystallisere til store flotte krystaller, men det kan dens precursor THCA, som bliver omdannet til THC når man ryger det.

Det ligner straight up bare rent meth eller MDMA.

Det må da forresten lige være et projekt for dig at kaste dig ud i! :lol: 8)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2021 23:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
En god lys pollum foretrækker jeg selv, men det er ved at være længe siden. Charas er også lækkert, men imo. mest pga. smagen, og det er også sjældent jeg støder på det længere. Kan også godt lide den lidt friskere virkning, da planterne typisk ikke er fuldmodne, når man laver charas. Synes meget det er en smags sag.
Hvis det er det stærkeste du mener, så er det nok shatter eller lignende. Nol blandet med ice er også ret potent, og lidt nemmere at håndtere, end produkterne hver for sig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 00:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 nov 2021 10:23
Indlæg: 8
Bismann skrev:
En god lys pollum foretrækker jeg selv, men det er ved at være længe siden. Charas er også lækkert, men imo. mest pga. smagen, og det er også sjældent jeg støder på det længere. Kan også godt lide den lidt friskere virkning, da planterne typisk ikke er fuldmodne, når man laver charas. Synes meget det er en smags sag.
Hvis det er det stærkeste du mener, så er det nok shatter eller lignende. Nol blandet med ice er også ret potent, og lidt nemmere at håndtere, end produkterne hver for sig.



Er det overhovedet muligt og dyrke nogle af de overstående, som folk nævner, her i dk?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 01:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Altså du kan jo ikke dyrke hash, eller andre ekstrakter. Men du kan dyrke pot/skunk og så forarbejde det som du ønsker. Ice er ret nemt at gå til. Søg på ghetto ice, så er der en nem og billig måde at gøre det på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 08:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 nov 2021 10:23
Indlæg: 8
Bismann skrev:
Altså du kan jo ikke dyrke hash, eller andre ekstrakter. Men du kan dyrke pot/skunk og så forarbejde det som du ønsker. Ice er ret nemt at gå til. Søg på ghetto ice, så er der en nem og billig måde at gøre det på.


Nej jeg ved godt man ikke kan dyrke hash, men planten, som kan fremstille er til og dyrke :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 13:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Ja, og som Bismann siger er BHO, wax, ice osv alt sammen ekstrakter.. Du skal bare have dit plantemateriale, så kan du lave alverdens produkter.
Tror I markedet kommer til at blive 'godt' igen? Tænker mest på kvaliteten. Kvaliteten er... fin, som den er lige nu (Hulk, Starbux, Nesquik, Bob Marley skiverne i al fald). Men er 99% på der stadig er en masse olie i... Vil bare gerne have gode, some what rene skiver :((

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 13:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
Jeg købte 125 gram i fælleskab med nogle venner, betalte cirka 80kroner grammet for en hash der hedder Gelato (kan se at ret mange pushere i flere byer har den samme)
Den var så dyr sammenlignet med alt andet (som koster 27-30kr grammet) at jeg bestilte en labtest inde på Cbdanmarks hjemmeside for de 700kr det koster.
den viste et latterligt højt THC indhold, i kan selv se her https://pasteboard.co/LgECVGfxuOOD.png
ved ikke hvor højt normal hash ligger men her personligt ikke testet noget højere end 20% hvis det kommer fra gaden.

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 13:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
justchill skrev:
Jeg købte 125 gram i fælleskab med nogle venner, betalte cirka 80kroner grammet for en hash der hedder Gelato (kan se at ret mange pushere i flere byer har den samme)
Den var så dyr sammenlignet med alt andet (som koster 27-30kr grammet) at jeg bestilte en labtest inde på Cbdanmarks hjemmeside for de 700kr det koster.
den viste et latterligt højt THC indhold, i kan selv se her https://pasteboard.co/LgECVGfxuOOD.png
ved ikke hvor højt normal hash ligger men her personligt ikke testet noget højere end 20% hvis det kommer fra gaden.


Spændende! Nej, normalt er jeg reeet sikker på, at det er nogenlunde umuligt for kommerciel hass at komme over sådan 20-25% (altså når det er fra Spanien, Marokko etc). Derfor tror jeg virkelig meget på, at der er blandet sygt meget olie i 90% af al hassen der pt sælges som middel/over middel. Har også set en video fra Afghanistan, hvor der sidder en 30 gutter og blander alt muligt i hash på hver deres gryde over et bål. Gemte desværre ikke videoen, men altså.. kan man få 150% mere fortjeneste ved at blande det op, then why wouldn't you.. In an unregulated, criminal business :D

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 14:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 150
Geografisk sted: Fyen
hcd4100p skrev:
Er det overhovedet muligt og dyrke nogle af de overstående, som folk nævner, her i dk?

Det er en total myte at Cannabis kun vokser i de varme lande. Man kan sagtens dyrke, også udendørs i DK. Det eneste problem er vores meget fugtige efterår, der altid gør høsten til lidt af en kamp mod mug og insekter osv. Men det kan sagtens lade sig gøre :peace:

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 17:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Dansk hash indeholder i gennemsnit 28% THC.

Kilde: Sundhedsstyrelsen - https://www.sst.dk/da/Udgivelser/2021/N ... lrapport-5


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 18:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Hindbaerroulade skrev:
Dansk hash indeholder i gennemsnit 28% THC.

Kilde: Sundhedsstyrelsen - https://www.sst.dk/da/Udgivelser/2021/N ... lrapport-5

Billede
Gad sgu godt have sundhedsstyrelsens kontakter..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 18:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Det der med at der bliver blandet olie, henna, glasskår og alt muligt andet i, det kunne jeg efterhånden godt tænke mig at se nogle kilder på.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 19:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
spaffeh skrev:
Kvaliteten er... fin, som den er lige nu (Hulk, Starbux, Nesquik, Bob Marley skiverne i al fald). Men er 99% på der stadig er en masse olie i... Vil bare gerne have gode, some what rene skiver :((


De plader er ikke voldsom meget bedre, end alt det andet skidt der på marked pt, de bare trykt med varme, så overfladen blive sort og fyldt med olie, så det virker som bedre kvalitet.

Den sidste rene (kommercielle) plade var tiktok og den har jeg ikke set i over et år nu, kostede også minimum 9k i sidste led.

Ellers er der 1407 og forskellig 120 ug plader som man kan købe på staden/københavn, til 100 kr gr. (ryger pt en de kaldte for banana kush hos Rød stue)

Der har også været æg med 120-90 ug man har kunne købe i perioder, der en del billigere, fra 700 kr for 10g.

Den eneste måde man kan være sikker på god ren hash i DK, til en overkommelig pris, er at importere det selv(minimum 100g af gangen) eller være gode venner med en der gør.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2021 21:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
fkn taxamike skrev:
Hindbaerroulade skrev:
Dansk hash indeholder i gennemsnit 28% THC.

Kilde: Sundhedsstyrelsen - https://www.sst.dk/da/Udgivelser/2021/N ... lrapport-5

Billede
Gad sgu godt have sundhedsstyrelsens kontakter..

Hvis jeg husker korrekt, er analyserne baseret på beslaglagt hash fra Aarhus-området.
Testet på Aarhus Universitet. Jeg tror, tallene passer. Jeg er ikke stødt på dårlig røg i den by i meget lang tid, og jeg har købt lidt her og der.

Men det overrasker mig ikke, at Øboerne brokker sig. Da jeg var på Staden sidste jul, blev jeg også enormt skuffet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2021 20:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
"Fra 2014 er der systematisk indsamlet hash i forbindelse med gadeplansprojektet. De
indsamlede prøver viser, at THC-koncentrationen i hash i Danmark er høj og stabil, med
et gennemsnit på 28 pct. Ligesom for de øvrige stoftyper, observeres en stor variation i
THC-koncentrationen med et spænd fra 13 til 44 pct. Der observeres regionale forskelle
i kvaliteten, da renheden af hash i Odense er højere end landsgennemsnittet, mens
renheden i Aarhus er lavere end landsgennemsnittet målt over en treårig periode.
Ældre undersøgelser af THC-koncentrationen i hash i Danmark viser et betydeligt
lavere THC-indhold, hvilket indikerer, at THC-koncentrationen i hash har udviklet sig
meget igennem årene."

Jeg er stadig skeptisk, hash med 44% THC lyder ufatteligt højt.. Så er det jo bedre end godt hjemmedyrket..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2021 21:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 nov 2021 10:23
Indlæg: 8
fkn taxamike skrev:
"Fra 2014 er der systematisk indsamlet hash i forbindelse med gadeplansprojektet. De
indsamlede prøver viser, at THC-koncentrationen i hash i Danmark er høj og stabil, med
et gennemsnit på 28 pct. Ligesom for de øvrige stoftyper, observeres en stor variation i
THC-koncentrationen med et spænd fra 13 til 44 pct. Der observeres regionale forskelle
i kvaliteten, da renheden af hash i Odense er højere end landsgennemsnittet, mens
renheden i Aarhus er lavere end landsgennemsnittet målt over en treårig periode.
Ældre undersøgelser af THC-koncentrationen i hash i Danmark viser et betydeligt
lavere THC-indhold, hvilket indikerer, at THC-koncentrationen i hash har udviklet sig
meget igennem årene."

Jeg er stadig skeptisk, hash med 44% THC lyder ufatteligt højt.. Så er det jo bedre end godt hjemmedyrket..



Hvad ligger en god hjemmedyrket på i THC?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team