Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 09:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
Hey.. nu har jeg endelig fundet et sted i århus de har hps og til rimelige penge... men jeg skal bruge en transformator og skærm til den jo, en der kender et sted hvor de har "gode" skærme til rimelige penge???

Junior medlem

Geografisk sted: Staden, chp, dk
Hvorhenne i århus er det sted?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja ja ja vad er det for et sted og vad er en rimlig pris har de en hjemme side ellers vad ville 2 400 watt koste

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
er det entlig ikke mulig at lave sådan en hps's fætter der ja mener en lampe er en pære/fattnig og så en skærm og det er vel det,nu kender jeg ikke lige en hps lampe til sokke holderne men ellers hvis nu kunne man selv købe en rimlig pære og så fixe nogle fattninger og så selv lav noget super skærms halløjsa,det ville man da spre en masse penge på, hvor har de ellers hps'er i danmark og vad er gade prisen på sådan en fætter der

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
De priser jeg snakker om er 190,- for en 400w og 260,- for en 600w hps pære. Og det er hos BØGA i tilst jeg har fundet dem.

en til BØGA homie er http://www.b-m.dk/

Dedikeret medlem

de er muligvis excl. moms da det jo er lager udsalg....

så en 600W vil højest koste 325.

husk at fatninger er meget store og jeg ved ikke hvor man kan købe dem... men mon ikke bøga der' har reflektore og ballaster..

skulle undre mig hvis de ikke har... når de sælger lamperne .... ellers er post nemlig lidt dyrt for sådan en ballst den vejer nemt 5-10kg... hehe og det er sgu dyrt at få dsendt fra deutschland..

ellers kan man på byggepladser ol. oxo finde HPS lamper... med ballast og det hele... husk at den evt kan være 380V. hvilket kræver kraft!

husk oxo at jeres sikringer skal kunne klare presset ellers står i uden lys.... men hvis i har 10A (ampere) skulle i kunne klare 1800W
på hvert relæ.

men hvis i bor i en bette møg lejlighed hvor køleskab oxo er sat til samme sikring så har du muligvis et problem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]