Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
kan jeg mix salvia og hash sammen.og hvordan går jeg med de salvia udtræk når jeg ryger de m.v.h trold Billede

Medlem

Geografisk sted: København
Nu har jeg ikke selv røget hash på salvia.
Men jeg kan da hurtigt fortælle at hvis du ryger hash dagligt, forstærker den nok salvia'en og for dig til at falde til ro.

Men hvis du til gengæld sjældent ryger hash tror jeg nok ikke du skal blande det fordi så bliver det noget kun voldsomt........

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hash og Salvia Divonium kan sagtens blandes,
men hvorfor skulle man gøre det.

Salvia Divonium er ikke legetøj, men en plante der omgivet af meget mystik. Salvia Divonium skal respekteres for hvad det er og ikke spædes op med tjald. Hvis du leder efter et volsomt hashtrip så køb en god ryger og æd et gram. Lad være med at blande tingende sammen.
Hvis man dykker ned i de uheldige epsioder i f.eks. kender om svampe i DK - så er årsagen altid blandingsmisbrug. Nyd dog de enkelte planeter som de og lad være med at lave åndsvage eksperimenter. Det er ikke kun dumt - men også respektløst overfor de enkelte planter!!! Salvinorin A er endnu ikke kortlagt - og er derfor stadig en gåde - dette er der måske en årsag til.

Bare min ydmyge mening...

------------------
zIoN iS fOr ReAl

tak for de.men jeg søger nu ikke et volsomt hashtrip .men bare en go og ny måde at trip på m.v.h trold Billede Billede

Junior medlem

Geografisk sted: øbenhavn Dk
Jeg vil på det kraftigste advare mod at blande salvia og hash. D.v.s at man godt kan ryge hash efter man har røget eller tygget salvia , altså når virkningen er aftaget. jeg blev psykotisk sidste år fordi jeg røg salvia og hash samtidig , hver for sig er de udemærkede men ALDRIG SAMTIDIGT. Hashe´n forlænger på en eller anden måde virkningen af salviaen og det gør man slet ikke kan styre trippet jeg fik telepatiske evner og fik en paranoia som endnu ikke er holdt helt op endnu. så lad vær med det Billede

------------------

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei!
Å røyke hasj før og etter salvia-trippen er aldeles utmerket. Hvis man IKKE røyker hasj før salviaen, da blir trippen veldig kort, og man har lett for å bli rastløs når man kommer ned. Hasjen sørgr for å intensivere trippen og den får deg gjerne til å ligge stille en stund etter nedturen. For det er etter den verste turbulensen at meditasjonen og bearbeidingen starter. Og ligge stille og sveve etter nedturen er det som gjør salviaen interessant. " visdommen" kommer sivende inn i deg , usynlig og utenfor din kontroll. Selve trippen er som regel ufattelig intens og forvirrende, men legg merke til forandringene med deg selv de første døgnene etter en salvia-tripp.Dette stoffet er potent personlighetsforvandlende saker, og for min del , kun positivt.
Jeg har fått en "trygg, mental hverdag" etter at jeg begynte å røyke salvia.
Håper andre har positive opplevelser med en av verdens beste læremestre,salvia divinorum.

"if in doubt...double the dose"
Terence McKenna

Junior medlem

jeg tror ikke du har lyst til at ryge hash hvis du ryger salvia extrakt. Jeg har ikke fundet nogen ting man kan sammen ligne Salvia med, Den har sq ingen bror lige som lsa - lsd - svampe. salvia er en enspænder

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Trold skriver du ik en trip-raport hvis du har prøvet det,,jeg har bestilt noget og ser frem til det Billede ved det bliver for vildt set ud fra de mange trip reports der på lycaeum

***!!*!*
????????
(kommer senere)

jeg blev fuck up.jeg hoppe op i min sofa fordi musiken låde Billede up og blev der lidt. v.h trold

[This message has been edited by trold (edited 09-01-2001).]

Junior medlem

Griner Trold
håber det var fedt hele vejen, jeg har stadigvæk ikke fået mit Billede jeg tror sku han har taget røven på mig det værste er at jeg har betalt ham,

!!!*!!*
???????
(kommer senere)

Junior medlem

HVEM SLOG MIG I BAGHOVDET!!!!
puhaa ikke for dem med et svagt hjerte, HAV RESPEKT FOR HENDE (naboen og hans venner sidder sku nok lige nu og tror at jeg er gået hen og blevet bzzzz) *gg
Råd. prøv først salvia når du har så godt som prøvet alt andet MEGET POWERFULL
Hygge der ude i vinteren

Junior medlem

aaa så er det kommet, det bliver ja nu må vi se hvad det bliver, en rejse ind i det ukendte! hun skulle jo efter sigende være en meget vis plante der skal behandles med respekt, så jeg vil bruge lidt tid på at zoome ind. HyggE

**!**!
??????
(kommer senere)

Dedikeret medlem

hehe det lyder da vildt nok... hehe

"Er skæv og skrev dette først.....:"
hmmm jeg har sgu ikke prøve at blande det i samme mix.... men jeg har da været knokkelskæv den desværrer kun ene gang jeg har prøvet det.... så jeg kan sgu ikke fortælle dig om der skulle være nogen forskel.... men der skete da ikke noget med mig.... så hvorfor ikke prøve... men forfanden da.... hvis du har ekstrakt så ryg det da for sig selv... og ryg noget hash senere når salviaen ikke virker mere.....

det er da synd at blande det op hvis det ikke er bedre..... og det er klart synd at blande det op med standart ol.
skrev noget mere...... SOK hvor det kager det her...
------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

[This message has been edited by smurf3000 (edited 17-01-2001).]

Junior medlem

sikke et bizzar stof, nu er jeg ved at forstå det, panikede sku lidt (meget) første gang. Hmm hvis nogen har læst min trip raport så var det faktisk slet ikke såen det forgik,,,jeg ved det lyder wird men jeg har lige prøvet et lille hovede til og det var en slags foresættelse til det første trip hvor "hun" forklarede hvad der skete den første gang.
En legesyg plante der kan skræme en så man er ved at pisse i bukserne
STOR RESPEKT TIL SALVIA

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fed oplevelse Sukker!
Kan du/har du lyst til at lave en trip rapport på fortsættelsen?
Jeg ved godt at jeg gentager mig selv.
Hav stor respekt for disse stoffer. Det er var jo ikke for "sjov" skyld at de gamle kulturer havde et seriøst forhold til disse planter. Hvis du VIL kan de give dig visdom, men hvis du bare GØR , så kan de virkelig fucke med din psyke!

Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]