Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 20:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vig, Danmark
Her i weekenden tog jeg til byen for at feste med T og J, da jeg kom ind til dem kørte vi på staden og købte noget "70 kr ryger" og noget" White Widow", nå men hjemme igen på guldbergs gade røg vi igennem alt hvad bongen kunne trække, hvilket resulterede i at T faldt om på gulvet og besvimede i ca. 30 sek!!!!!!!
Det skal siges at han havede røget igennem de sidste par timer inden, og at han ikke havede nogen symptomer hverken inden eller efter at han faldt om, mit spørgsmål er så om nogen af jer andre har oplevet noget ligende????

MVH Apache

Jow vi har oplevet noget lignende.

Darkraver fik pludselig blackout, efter han havde røget på en led bong. Men det var bare i 3 sek. eller sådan noget, jeg har en ide om at det måske skyldes at sukkerniveauet i hjernen mindskes ret meget ?

mvh
Loonie

Dedikeret medlem

han er jo bare gået kold.

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
http://www.smurf3000.com

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det lyder som en blanding af iltmangel og kraftig påvirkning.

Ashoka

Junior medlem

Geografisk sted: Vig, Danmark
Det lyder rigtigt nok, alså det med iltmanglen og den kraftige påvirkning.
Jeg har også tilbragt hele dagen idag med T og han virker til at der ikke har været mere så man må håbe på at der bare var denne ene gang!

MVH Apache Billede Billede Billede Billede

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det var en ret interessant oplevelse at gå kold på den måde... Det føltes mest som iltmangel. Jeg var kun lige ude i 5 sekunder, og bagefter havde jeg det ok... Bort set fra at jeg var knokle-skæv og havde slået næsen lidt. Det var egentlig ikke noget som jeg blev særligt bange for. Men det var en trippet oplevelse sådan bare at besvime.

------------------
Only users lose drugs!

Medlem

Geografisk sted: somewhere green
Jeg skulle mene at han/i/jer bare har fået iltmangel, man kan jo ikke tage en overdosis THC, eller: en test nogen amerikanere lavede på rotter for at teste dødeligheden for THC
Viste at hvis et menneske skulle tage en overdosis skulle det ryge 50 Kilo !!!!

------------------
God ryger!!!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
kender en der fik black-out i bussen på vej til grønkoncert fordi hun havde røget en del + det var varmt.

Jeg har selv prøvet at gå i brædderne efter et dobbelt trip på p.cubensis.
Det var nok det mest spooky. gik i brædderne havl 7 om morgenen ovre ved xaruz. og det eneste jeg husker er at jeg svævedev i et sort univers sammen med flere 1tusinde lysende skikkelser hen mod et stort fantasisk skær af hvidligt skarpt lys. og så vågnede jeg igen og var helt konfus og kunne ikke forstå hvorfor at alle kikkede så underligt på mig.
Hvor længe jeg var væk må i spørge Xaruz om da jeg ingen anelse har.

Sådan en oplevelse gør sku en hel religiøs... Så er problemet bare... hvilken religion skal man vælge? Billede

Junior medlem

Geografisk sted: Dammark
Hej jeg har oplevet noget ligende med en af mine kammerater! Man skal passe på det er sket 3 gange for ham nu, den ene gang besvimede han midt på gaden og faldt med ansigtet ned i asfalten! Han var ikke kyn bagefter så pas på!

-Trip Duck-

Medlem

Geografisk sted: VesterBrooklyn
Jeg r helt overbevist om, at det r sukker fald, der r snak om.
Jeg har selv før i tiden, I de unge dage *gg*
Haft lignende tilfælde både med svimmelhed og kvamle. Og har fundet ud af at noget sukker, såsom chokolade, el. druesukker, straks tager disse symptomer. Så det r da værd at prøve, hvis andre skulle få det ringe i en rus..

Chill
Simo
Billede

Dedikeret medlem

hmmm kender problemet.

det er ofte hvis man indtager store mængder røg som er meget koncentrede,,, jeg inhalerede overhalvdelen af røgen i en 1,5L flaske, (vandfald) hvor der var brændt en hel chillum ned i, hvilken indeholdte 1,5g standart og 1 ristet smøg,,, det hele var brændt af så alt røgen var i 1,5L flasken ,,,, efter jeg havde suget ,,,, hvilket kunne mærkes under suget,,, nåede jeg lige at give den sidste røg til en af mine venner inden jeg faldt bagover i en stol og vågnede op 3-4 sec. efter,,, hvor jeg havde mig livs vildste nicotinchok..... jeg vil faktisk våge at påstå at det muligvis kunne være nicotinen, som måske ikke har været ristet helt nok,,, og når det ryges på bong får man jo oxo temlig stor koncentration af røg, hvilket indegholder mere nicotin,,,, og derfor tror jeg at man får de der blackouts..... det sker sjældent men det er oxo sjældent at folk indhalere disse enormemængder røg....

men hvis man nu har drukket i forbvejen syntes jeg at man kan blive helt lam!... sidder/ligger og fatter intet...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= GLÆDELIG JUL =-
www.smurf3000.com

Medlem

Jeg har prøvet at besvime 3 gange alle på svampe. Det er skide ubehageligt!!!

Men jeg tror det var fordi jeg ikke rigtigt havde fået noget at spise alle 3 gange.

------------------
XTC
KapzLuck

PS! Fedt blad.

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
hmm jeg kender en gut der er besvimmet 2 gange (af joints)...

har selv prøvet to gange, hvor jeg kunne mærke at jeg var lige ved at gå ud, føltes ligesom et headrush, bortset fra at det ikke aftog efter et par sek, istedet begyndte det at blive sort for mig. Det hjalp da jeg satte mig ned på hug...

(den anden gang kom det tilbage så snart jeg rejste mig op, det hjalp dog da jeg fik noget tøj af(havde det pisse hedt) og noget at spise og drikke)

---------------------------------------
well I'm a true addict...Ohhhh shit I just had a headrush.....
---------------------------------------

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
he he Xaruz lavede pot-chai med 18-20 gram pot i til 5 personer i fredags. Damn 2 gik mega kold (jeg var den ene) og de andre faldt i søvn efter lang tids griner *GGG*. Det var sku helt fedt, selvom jeg lå ude på lokummet i 3 timer og fattede nada og en fis.
Fik på et tidspunkt griner på mens jeg sad i totalt mørke og ikke kunne finde tønden fordi jeg sku knække mig igen (for ca. 5 gang)

En anden gang kikkede jeg op mod lyset med lukkede øjne og så fik jeg det vildeste rush jeg nogensinde har oplevet, alle nerver sitrede og det føltes som om jeg lige havde leget med et par søm i stik kontakten. Og så knækkede jeg mig igen *GGG*

------------------
Respect the shrooms and the shrooms will respect you :)

Jeg har prøvet at gå kold engang på den måde,
PRØV AT RISTE ALT NIKOTINEN UD og så gør det for fanden da ordentlig, jeg gik kold på en spand fed med for meget NIKO shit i, men kun i et kort stykke tid (de andre ved det ikke for de gik osse i brædderne).
Men cool nok, det var ihvertfald mit bud, for jeg har røget spand siden, men der mixede jeg.

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja det så godt nok skummelt ud da du blackoutede inde på staden den dag darkraver, men du havde sådan et underligt smil da du var ved at ryge ned.
Men lad os håbe at det ik sker igen :-)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Heh, det var ellers nogenlunde griner. Jeg havde ingen anelse om hvor længe jeg havde været væk. Men jeg er sgu ikke så meget for at ryge bong længere...

Medlem

Hejsa, jeg tror jeg har noget, der kan virke interessant i denne sammenhæng. Det er noget, som jeg engang læste i det gode, gamle danske undergrundsmagazin 'HPA.dk'.

Det handler simpelthen om, at man sætter sig ned på gulvet, og at man hyperventilerer alt hvad remmer og tøj kan holde. Dette gør man i 40-50 sekunder.

Derefter rejser man sig op, holder en hånd hårdt over munden og puster alt hvad man kan (You know, det, som man bliver så rød i hovedet af).

Hvis man har gjort det effektivt nok, så besvimer man, sgu! Det er bedst, hvis man har nogen med sig, der kan gribe een, hvis man skulle falde.

Jeg har selv prøvet dette, men jeg har kun fået det til at virke en enkelt gang, men det er en ganske interessant oplevelse, og man fatter bare minus, bagefter.

Det skulle vidst være rimelig usundt, så prøv det og lad det ligge.

Jeg kan godt se, om jeg kan finde den originale tekstfil om emnet, men jeg lover ikke noget, svar, hvis I er interesserede.

Medlem

Føj, hvor er der mange sproglige fejl i ovenstående indlæg, men jeg blev pludselig så ivrig. Sorry.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Har engang prøvet at æde et gram smuldret hash i en gelatine kapsel sammen med nogle kammerater. Det tog uendeligheder før det begyndte at virke, derfor valgte vi at ryge noget superskunk. Det var nok et dumt valg for da jeg peakede på det, begyndte hashen at virke samtidig. Det resulterede i at det bord jeg sad foran trak i mit hovede og jeg så sorte lyn for øjnene. Jeg var nød til at ligge resten af aftenen og kigge på loftet der snurrede rundt og føle en puls på 160 bpm - damn det var ubehageligt. Jeg troede jeg var færdig.

Ashoka

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]