Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 20:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Jeg har lige købt de fedeste hamp frø det er en krydsning fra en en fyr der hedder french..y som er rimeligt kendt ude på det store net, men han har lavet den her plante som hedder Blue African Extreme og det er en krydsning mellem: Blueberry X Super Silver Haze(haze, NL#5, Super Skunk) X Mr. Nice´s G-13 X Hashplant X Swazi Det bliver en rigtig sativa plante, kilden i maven og det hele, Fuck jeg begynder allerede at glæde mig til efteråret.

Jeg har også bestilt nogle Neville´s Haze og nogle California Orange, bare sådan for sjov.

Svamp & Hamp Billede

[This message has been edited by Sativa (edited 21-02-2001).]

Medlem

Geografisk sted: Viborg
Hey Sativa,

WoW! Det var ellers noget af et X du har fået fingrene i der. Hvor lang tid skal den blomstre, før du kan høste den??

Peace...

Medlem

Ham jeg har købt dem fra siger 8-10 uger indendørs, men jeg har tænkt mig at smide dem ud i drivhuset, og så skal der laves en masse stiklinger plus at der skal voldkrydses, jeg har tænkt mig bla. at krydse den med "mighty mite" for at få en plante der bliver færdig på 3-4 måneder (frø-høst). damm it man det er ligefør man kommer i bukserne ved tanken om alle de lækre hamp planter Billede

Medlem

Jeg bliver lige nødt til at poste sælgerens beskrivelse af planterne (jeg tror jeg er en skabs blærerøv)

desværre er det på engelsk

Blue African Extreme is BGS's 60% Indica Blue13HP crossed with African Seeds 100% pure Sativa, Swazi. The resulting cross is a genetic goldmine. It includes Blueberry, Super Silver Haze (Haze, NL#5, Super Skunk), Mr. Nice G-13, Hash Plant and Swazi "rooi bart". These strains represent the best the cannabis world has to offer. Both the female Blue13HP and the male Swazi plants came from seeds won in the A77 action. The beans from this cross were finished the first week in November, 2000. I had to go a bit longer than would normally be the finish date to ensure they were ripe. They have been viability tested (best I have seen for germ rate) and the resulting seedlings showed no tendency to get leggy. You will not need to do anything special to get these to pop for you. I have not had a chance to grow them (obviously) out so I will need some feedback from you more results oriented growers. The energetic high from the sticky sweet aromatic seeded buds was stunning with instant onset and extended duration. They smoked even with a nice white ash. No harshness here but of course they were grown outside in good earth and that does make a difference in quality and quantity. Lots of smiles with this stuff! Inside expect to finish in 8-10 weeks at about 30 inches yielding 4-8 oz. of full resinous buds of the highest quality. Medium ferts on these guys. The branching is average with a relatively high calyx to leaf ratio. Not a lot of manicuring will be required and that is good news. Outside, with a strong spring start, you should expect plants in the 4-7' range with good mold resistance and strong stems. A yield in the 1-2lb. range should easily be yours, completely finishing the 1-3 week in October in the US. Expect results and quality from French..y's beans. 10 prime quality beans

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ddd

Senest rettet af loader 12 feb 2005 16:22, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Geografisk sted: Fra landet hinsides fjorden.
Hey Sativa

kan man købe nogle af de frø

rygeren
stoney

Medlem

Geografisk sted: somewhere green
Hey sativa har du ikke brug for en hjælper
;-)
ellers har jeg kun en ting at tilføje *savle*

held og lykke med den

Dedikeret medlem

har du tænkt dig at plante dem udendørs...?

ellers held og lykke, og god ryger..

Medlem

ROLF - Man kan krydse dem med en tidligt blomstrene hamp så vil den starte med at blomstre ved ved måske 9-10 timers mørke i stedet for først ved 12 timer, men det betyder egentlig kun noget udendørs fordi at høst datoen bliver rykket ca. en måned frem og så når man lige at undgå skimlen.
Men du kan også krydse den med en der blomstre hurtigere fks. "Neville´s Haze" den blomstre 14-20 uger og det er eder manme meget vis du nu krydser den med en afganer som måske kun blomstre 6-8 uger så vil afkommet måske være færdigt efter kun 10 uger, men så vil det bare ikke være så kraftigt.

STONEY - Desvære nej, jeg får kun 10 frø og det kunne jo være at vis jeg gav dig et at det måske så var det bedste og det ville jo være trist for mig, men hvis du nogensinde kommer forbi odense kan det jo være at der var en stikling i overskud.

SMURF - Ja jeg har tænkt mig at dyrke dem udendørs, ligesom jeg har tænkt mig at dyrke de "neville´s haze", "california orange" og "zamaal" der lå i min postkasse i morges på friland, nogen af dem bliver også dyrket i mit drivhus.

Planen bag det her er at forædle dem så de kan vokse ordentligt på friland, så til næste år er der jo nok lidt for mange frø, håber jeg.

Medlem

Hey Sativa,

Bare lige et spørgsmål til din nyerhvervelse Billede
Efter hvad jeg kan forstå på French-Y's beskrivelse, lyder det til at det er første gang han har prøvet at lave det kryds. Er det korrekt?? Eller er krydset stabiliseret??

Peace...

Medlem

Jeg tror at det er et rimeligt stabilt kryds indtil næste generation dvs. det er en krydsning mellem to forholdsvis stabile linier, der vil nok være nogle små forskelle i "blue13hp" men swazi "rooi bart" skulle gerne være en stabil plante, og da F1 kryds altid (næsten) er meget stabile regner jeg også med at det her er det, der vil så når jeg krydser videre blive støre variation planterne imellem.

Medlem

Hey Sativa,

Jeg havde lige et par "følere" ude, da jeg ikke kendte French_Y selv. Han skulle efter sigende være første klasse! Beskeden jeg fik var :"He really knows his shit!", så du skulle nok få nogle fede planter ud af de frø. Held og lykke!

Peace...

Medlem

Tak Greengod, jeg tjekkede ham også inden jeg købte noget, Jeg har også haft et par følere ude på dig rundt om på nettet, du ser ud til at være en belæst fætter der ved noget om at dyrke hamp, og en af grundende til at jeg bestilte de frø hjem jeg har gjort er at jeg vil sprede det ud over danmark så vi kan få noget bedre hamp, så vis du på et eller andet tidspunkt kommer forbi odense eller jeg kommer i nærheden af din hjemstavn eller vi mødes i psychedelia regi så kunne du jo få et par stiklinger hvis det havde nogen interesse, så kunne du jo dele dem videre ud til de folk du syntes der har fortjent det, og så er det hurtigt spredt.

Svamp & Hamp Billede

Medlem

Hey Sativa,

Belæst ligefrem Billede - good one! Din idé med at sprede urten er lige i øjet. Jeg kender en gut der har nogle planter der bliver over 5m høje. Hvad med sådan et par stykker på et par iøjenfaldende steder? F.eks. på en bakketop eller midt i en rundkørsel. De ville jo sikkert have en begrænset levetid, men hvad fa'en - man har vel altid en klon i ærmet Billede Ellers er jeg da helt med på at få en klon eller to af dig. Måske har jeg endda noget interessant at bytte med, når det en gang bliver aktuelt.

Peace... Billede
greengod@hushmail.com

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
er der ikke lige nogle der gider at forklar mig et simpelt ? som hvordan krysser man planterne (er det ikke på samme måde som man poder eller endda bruge pollen fra en anden plante oxo,

Medlem

En krydsning er når man overføre pollen fra en han plante til en hunplante, afkommet vil så være en blanding mellem de to forældre også kaldet F1 afkommet.

Svamp i Hampen Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]