Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 08:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Blev du skæv de første gange du inhalerede THC-holdig røg?
Ja 51%  51%  [ 49 ]
Nej 49%  49%  [ 48 ]
Afgivne stemmer : 97
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg er klar over at dette ikke er nogen videnskabelig undersøgelse, men det kunne være interessant at finde ud af om der noget hold i hypotesen om en eventuel manglende effekt af THC-holdig røg, de første par (2-5) gange man inhalerer den og hermed menes der ikke under samme rygesession.

Og NEJ Malkavian jeg tror ikke der findes nogen mystisk THC-mur i hjernen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Jeg gjorde ja. Dog en lidt skidt skævert, da rusen skræmte mig lidt. Røg heldigvis ikke så meget, så efter et godt råd fra gutterne herinde om bare at slappe af, så gik ikke mere end en ½ time før jeg havde det fint igen. Men ja, jeg blev påvirket 1st time.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Ja det gjorde jeg.

Men jeg prøvede nu cookies før jeg røg, jeg blev dog ikke skæv første gang jeg spiste hashcookies, men jeg spiste skam heller ikke så meget, så jeg regner med det var derfor. Fordi anden gang jeg spiste kager blev jeg så skæv som jeg aldrig tror jeg har været siden. ^^

Jeg tror simpelthen bare der er forskelligt fra person til person.

Hvis du har spist lige før du ryger bliver du heller ikke lige så skæv. Der kan være mange komponenter som kan have indflydelse på din skævert, så jeg tror det er ret svært at komme frem til enighed om noget mht. 1st time rygning.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ja jeg blev skæv første gang. Røde øjne, let virkning i et par timer. 0,3g standart i en færdiglavet fra Staden...

Anden gang gik det bedre. Tømte 3 joints og samlede hashen sammen og puttede tilbage i en af de tømte cones med noget nyristet smøg der ikke smagte af hønsemøg som det andet. Blev godt og grundig skæv :)

En af de 6 første tror jeg blev jeg hamrende lam kombineret med alkohol. Første gang jeg var rigtig skæv. Første gang med "karusseltur-baglæns-når-man-lukker-øjnene"

Så stemte ja

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den første gang jeg røg, var samtidigt også én af de allerbedste.

"Du skal bare nærmest trække vejret igennem jointen, så virker det!"

... Og det gjorde jeg så. Resultatet blev verdens mest ubehagelige hosteanfald jeg nogensinde har oplevet. Jeg kunne hverken trække vejret ud eller ind, og fik oven i købet kraftig kvalme...

MEN: Da det gik over, satte jeg mig over på en træstub i en lysning og fik noget mild solskin, og derefter havde jeg det superlækkert:

Billede

Det glemmer jeg satme aldrig!

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Første gang jeg røg, røg jeg en hel potjoint uden anden effekt end spændinger og tics i mine arme. En mere erfaren ryger (læs: han havde prøvet det før) der var iblandt os, foreslog at vi røg det på bong istedet for, og så fremdeles. Røg et hovede, der skete ikke rigtig noget. Røg et til, og pludselig kom gennembruddet - jeg blev så skæv som jeg aldrig havdet været før, tiden gik i hak, det føltes som om min krop vejede et ton, jeg hørte ekstremt høje forvredne lyde, og når de andre grinte lød det fuldstændigt surrealistisk underligt. Det var fuldstændig vanvittigt. Efter nogle timer blev jeg mere normal igen, og efter et par timer til var effekten hel væk og jeg følte mig afslappet og godt tilpas. Noget af en tur.

Jeg har oplevet disse mærkværdige ting i mildere form nogle andre af de første gange jeg røg, men idag har hash den traditionelle, klassiske effekt på mig, og jeg oplever aldrig hallucinationer el. lignende mere. Bare skøre/sjove tanker, god følelse i kroppen og et humørløft.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg, jeg havde en god skævert!

Røg sammen med en anden newbie og et par lidt mere garvede. Den første joint, vi røg, ramte kun den anden newbie, og hun sad og flækkede af grin over ingenting. Det forstod jeg ikke helt - jeg tænkte, at det var placebo for hende. Så kom den anden joint... Og pludselig blev lokalet forvandlet til cirkusrevyen. Kæft, hvor vi grinede! Super god jomfrutur!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: W00T =P
Første gang jeg røg skete der ikke det største, men anden gang, delte jeg en 2 grams, joint, med en.

Først grinte han af ingenting, de første 3 min. efter jointen, og jeg begyndte at få det rigtig skidt,

Han Faldte om og det var umuligt at komme i kontakt med ham.

ALT i mit hoved var ubehageligt, og jeg vidste ikke at det var meget at dele med en anden når, det først var 2. gang man prøvede det.

Jeg brækkede mig og en mus kom ud og begyndte at spise mit bræk, mens jeg sad og var totalt lam.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
det var først 3. gang jeg røg jeg blev "rigtig" skæv
1. gang var til en fest men der var vi også 7 eller sådan noget der delte en joint.
2. gang var sammen med nogle af mine venner der skete heller ikke noget.
men 3. gang er jo lykkens gang :D der delte mig og 3 af mine venner en joit jeg har aldri været så skæv.

Titel:
Medlem

Jeg må også melde mig under den der 3. gang er lykkens gang. Har altid nægtet at ryge smøger så første gang jeg røg kunne jeg self. ikke indhalere.
1. gang var til et Danske gymnasieelevers sammenslutning arrangement hvor vi var på en skole i valby. Vi fandt en kontainer med dejlige møbler:D
2. gang var dårlig stand. i en kælder også uden held.
3. gang var samme dårlige stand. på min vens altan og fuck det var en oplevelse der stadig står klart. Vi sugede i en tjubang og først blev fødderne påvirkede, så benene og det fortsatte end til hele kroppen var fuldstændig afslappet. Vi blev skæve på en måde man som erfaren ryger sjældent får lov til.

Hvis man ikke kan få THC'en til at slå så prøv at lege lidt med en tjubang, men tag det lidt roligt med den for man får meget hurtigt for meget.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, jeg blev skæv første gang jeg inhalerede THC-røg, men ikke de første par gange hvor jeg forsøgte mig med at ryge joints (eftersom jeg ikke var vant til at inhalere).

Titel:
Både og.. Der gik rimeligt lang tid inden det slog ind på mig (20-30 min efter jeg røg) Men så blev jeg fandeme også skæv.. Det var på en stor led lædertjubang til et eller andet latterligt netparty engang i tidernes morgen.. Oh de minder

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
De første fem gange inhalerede jeg af en chillum. Hårdt, bitches..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
HAMMERSKÆV! Første gang var på "blokkens legeplads" hvor vi røg noget voldsom skunk. Måske spillede det en faktor at jeg var en 11 år gammel dreng, men hell yeah, jeg blev rykket rundt af da green ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skejby, Århus
Teknisk set blev jeg ikke skæv første gang jeg røg, men det var også fordi at jeg røg meget lidt af en svag jay.
Men anden gang... ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Blev ikke skæv de mange første gange, grundet at jeg enten puttede for lidt i eller havde pussy-lunger.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg blev på ingen måde skæv. Jeg blev faktisk ret skræv.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland, syd for fjorden
Første gang jeg røg, var sammen med et par gode kammier til en fødselsdagsfest..
Vi delte en pind, som den ene af mine kammier havde med.. Fik da helt sikkert en sjaaw fornemmelse i kroppen/hovedet.. lækkert :)

Weee.. Mit første indlæg på psy :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Nej. Hvor meget der var i mikset kan jeg overhovedet ikke huske. Det er sgu snart 20 år siden. Første gang var joint, og ryge, det kunne jeg sgu, så det var ikke problemet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]