Jeg kan godt lide virkningen af meskalin, men jeg tror jeg gør noget galt. Jeg har forsøgt mig med tørret kaktus fra EP tre gange før, men med varierende held. Og det er jeg lidt utilfreds med, så her er et par spørgsmål:
* Hvis det har at gøre med hvor længe jeg holder "suppen" i mig, hvordan kan jeg så holde det nede længere? Vil det hjælpe at justere pH på det meget sure indkog til ~7?
* Kan man (vha. køkkengrej) fjerne unødvendigheder fra indkoget?
* Ville det være mere effektivt (virkning kontra pris) at lave A/B-ekstrakt?
Jeg tænker på om ekstraktet vil være mindre kvalmefremkaldende end suppen, og på den måde mere effektivt?
* Hvad er bedst at "skylle efter" med?
Alle tre gange har det været indtaget med samme kammerat, der har fået samme dosis (50g pr. mand) og samme eller lidt stærkere effekter. Og hver gang fastede vi >10 timer inden:
Første gang skulle det bare gå stærkt: 50g san pedro blev kogt en time med citron, blendet, kogt en halv time mere og (med stort ubehag) spist i form af ~300ml grød.
INGEN virkning, men heller ingen kvalme/mavesmerter!
Jeg ved godt at jeg gjorde det helt forkert, men burde der ikke have sket NOGET?
Anden og tredje gang:
50g Peruvian torch blev kogt 4 gange á 1½ time (6 timer total) med rigeligt citron og den fra-siede væske kogt ind til ~150ml tyk, MEGET sur væske med bræksmag.
Det blev taget indenfor en halv time som shots, med et minimum af sodavand til at skylle efter med.
Efter 1½ times kvalme kom det hele op igen og i løbet af endnu en time kom virkningen snigende, men blev aldrig rigtig kraftig. Ingen visuals, ikke engang CEV's, ingen vilde mindfucks.
EDIT: Har lige skåret et par ting ud i pap