Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jun 2024 12:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 mar 2001 20:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2001 02:01
Indlæg: 12
Geografisk sted: DK
Da jeg stadig bor hjemme ved de gamle, og da jeg gerne vil plante mine egne planter, har jeg tænkt at plante i en stor skov, som ligger tæt på hvor jeg bor.
Spørgsmålene lyder:

Ville det være bedst at plante i en skovkant, som vender ned mod en sumpet eng, eller inde midt i skoven, hvor der ligger en lille lysning??

Skal jeg bare plante en række frø, og så bare vente (og håbe) på at de kommer op? Eller skal jeg passe og pleje dem?

Jeg er lidt i vildrede, da det er mit første hold som jeg skal dyrke......

(ryger smiley) fri hash


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2001 21:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
nu ved jeg ikke hvor meget du ved om at dyrkke hamp, men er her et per ord på vejen


er her vad du går efter du har læst denne besked, så går du ind og gennem banker dine forælder,og tvinger dem til at købe en hps lampe til dig her efter rykker i hele køkkenet ned og indretter det til skunk dyrkning, (hvis dette ikke er mulig må du nøjes med den skov der du snakker om med la være med at plante dem dirakte ude i skoven, plant dem i vindus karmen og når de er 20 cm store så skal du plante dem ud i den omtale skov,når du planter dem ud skal de have en go'e gang vand, og ellers skal de ikke have ret meget,tænk på at de er ukrudts planter på lige fod med brændlæller,og vad angår gødning dør de fleste planter i dk på grund af at ,mange tåber overgøder dem. om de er blevet overgødet kan du se ved om bladne kryller sammen, ellers hvis de er begynd på det pis kan du give dem noget vand og håbe på at det vil fjerne noget af det, ellers kan du oxo smide 5 dele blade i en spand og så putte vand i så den er fyldt la det stå i et per dage og så kan du bruge det som gødning,tjek evt smurff's guide eller ADB's hjemme side,men la være med at gøde dem for tit maxs 2 gange mens de er i vækst og så ikke ret meget være gang der er jo oxo næring i den jord du dyrkker dem i,du kan evt bruge nogle mælke kartonger til at start plante dem i,du kan bruge en blanding af jord og spagnum det er fint,(husk bare at bruge nogle go'e frø ikke sådane nogle man køber i en dyrhandel de er skod,og det lort er ned aflevt så der ikke er thc i, det er oxo det man kaler for fodder hamp og det er ikke en skid værd,

her er et per danske links

www.ethnoplanet www.indra.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2001 22:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Pete>> Find et øde sted i skoven med sollys hvor jorden er veldrænet uden alt for meget ukrudt, men heller ikke for tør og gold!

Fugt jorden og læg din sæd(*G*)i et par cm.´s dybde.
Jorden skal herefter holdes fugtig og vandes regelmæssigt indtil plantens rodsystem forhåbentlig selv er i stand til at hente vand.
Efter ca. 3 mdr. skal den ikke længere vandes(såfremt den selvfølgelig har fået ordentligt rodfæste)da THC produktionen herved fremmes.

Hvis ellers dine frø spirer og bærer på noget ædelt genetik, burde Du være i stand til at høste noget røg når tiden er inde.

Når planten er et par måneder gamle, kan Du ved lejlighed nipse de store bæreblade af planten for at fremme mængden af topskud.
Men lad i hvert fald altid 2-4 af de store bæreblade blive siddende, til at trække næring op gennem stængelen!!!

Vigtigst; Hold jorden fugtig de første 3 mdr.
Sørg for at hampen overvinder ukrudtet - og ikke omvendt!!!
Good luck...

René

***Trækpapirsguirlander og spraglet confetti***


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team