Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Skunk joint.
Junior medlem

2 spørgsmål.

1. Kan man ryge en pure skunk joint, dvs. uden smøg?

2. Hvor fint klipper i skunken? - Hvis det er til en pure skunk joint.

På forhånd tak
:P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
ja du kan sagtens ryge en ren pot pind, du ska bare vide at den går lidt nemmere ud end en smøg! men eller ja :wink:
du kan bare hakke det så fint du vil bare det ikke kommer gennem filtered :roll:

Titel:
M!W skrev:
ja du kan sagtens ryge en ren pot pind, du ska bare vide at den går lidt nemmere ud end en smøg! men eller ja :wink:
du kan bare hakke det så fint du vil bare det ikke kommer gennem filtered :roll:

Nu spør manden jo ikke om pot, men fuck det.....man kan sagtens ryge skunk eller what ever cannabis produkt du har rent, hvor fint det skal hakkes er vel en smags sag og suge evne. (har mødt personer der fortrækker at suge sig blå i hovedet, for at kunne fylder munden med røg)

Hakker du det meget fint er der go chance for at du får pakket jointen så tæt at den er nærmest umulig at suge luft/røg igennem, det er total nederen og ikke nok med man ikke bliver specielt skæv fordi man ikke inhalere ret meget. Så tager det også 20 min at ryge den og man er total forpustet, så hak det som du ville når du normelt mixer med tobak og rul den løst.

Jeg syndes det er en klar fordel at lave små og meget tynde joints når jeg ryger rent weed, men det er simpelthen så stærkt at det ikke er en fornøjelse på anden måde og jointen kommer bare ti at smage ad H til.

Held og lykke og husk øvelse gør mester

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Junior medlem

Okay, mange tak :D.

Titel:
Medlem

Det er noget bøvl at klippe i stykker put det i en blender og giv det 2 sek ryst og så 2 sek mere så er den i vinkel men tror ikke man kan gøre det med mindre end 5 g ad gangen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tom's skrev:
Det er noget bøvl at klippe i stykker put det i en blender og giv det 2 sek ryst og så 2 sek mere så er den i vinkel men tror ikke man kan gøre det med mindre end 5 g ad gangen

Hvis man slår meget hårdt til sin pot/skunk, så ryger der en masse af den interessante harpiks af, så blenderen skal skrabes omhyggeligt bagefter for at få den THC holdige harpiks med op.

Jeg bruger nu altid en grinder til at findele min cannabis med, og en grundig grinding giver efter min mening en størrelse på bladene, som i sidste ende giver en god joint at suge i.

Titel:
Medlem

Jeg bruger ikke min blender til andet( Stort set) men ellers så er det jo normalt madvare man bruger i sin blender så det er jo ikke får at det går til spilde :)

Mvh Tom

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]