Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Pollen
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Hej,,,

Ville lige høre jeg andre her inde om der er nogen af jeg der kender noget til pollen.. for er blevet tilbudt noget der skulle være rimlig sindsygt.. men er ikke helt klar over præcis hvad det er?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Pollen får man fra hanplanterne. Det indeholder overhovedet ikke THC. Det du er blevet tilbudt som pollen, er nok noget godt hash, der i folkemunde bliver kaldt "pollenhash", selvom det overhovedet ikke indeholder pollen. :)

Titel:
Junior medlem

Subs det er såmen meget godt. Du får en ret god virkning uden at skulle ryge særlig meget, men 14 dage max så er du "immun" overfor det, forstået som at det bare virker som standard.

Så ryg endelig noget af det. Men køb til 1 uges tid og så vent et par måneder før du ryger det igen :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Stonez skrev:
Pollen får man fra hanplanterne. Det indeholder overhovedet ikke THC. Det du er blevet tilbudt som pollen, er nok noget godt hash, der i folkemunde bliver kaldt "pollenhash", selvom det overhovedet ikke indeholder pollen. :)

oki.. en af mine venner, som ryger jævnligt, har prøvet at ryge noget af det.. og der skal sku normalt en oki dosis til før han begynder at blive skæv..men af det her skal han ikke suge ret mange gange af en joint før han kan begynde at mærke det stille og roligt.. så det skulle vidst være rimlig godt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

VIBPO skrev:
Subs det er såmen meget godt. Du får en ret god virkning uden at skulle ryge særlig meget, men 14 dage max så er du "immun" overfor det, forstået som at det bare virker som standard.

Så ryg endelig noget af det. Men køb til 1 uges tid og så vent et par måneder før du ryger det igen :)

oki.. jamen har hørt det med man ikke skal ryge ret meget af det for at opnå virkning.. men det er da en skam hvis man bliver "immun" overfor det som du nævner

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Medmindre han ved nøjagtigt hvilken type hash du ryger, kan han umuligt vide det. "Pollenhash" er en betegnelse der ofte bliver brugt om mange forskellige typer hash. Dét at det bliver solgt som "pollenhash" siger ikke meget.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

men kort sagt er det noget godt røg eller hvad når det går under betegnelsen pollen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
SuBs skrev:
men kort sagt er det noget godt røg eller hvad når det går under betegnelsen pollen?

Når jeg har fået en såkaldt pollenryger, så har den været i top-kvalitet, så det ror jeg godt du kan regne med det er ;)

Den er især god på bong, imo

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
thafreak skrev:
SuBs skrev:

Når jeg har fået en såkaldt pollenryger, så har den været i top-kvalitet, så det ror jeg godt du kan regne med det er ;)

Noo, IMO skal pollen dælme da ryges i joint!

Pollen kan sagtens være noget crap, men det burde være en god hash.

VIBPO: Ja, du bliver "immun" overfor røgen efter et stykke tid, det gør du med alle typer røg, ligemeget om det er så er ice-hash. Det handler om at skifte løbende imellem de forskellige typer røg, skunk den ene uge, hash den næste osv., men IMO ryger man en tand i overkanten hvis man er nødt til at tage sig brug af den metode, for at blive "ordentligt" skæv hver gang.

-Fluffy

Titel:
Medlem
Brugeravatar

thafreak skrev:
SuBs skrev:

nice.. ser frem til få fat i det så :D

Titel:
Junior medlem

Pollen er det eneste jeg bliver "immun" overfor på kort tid. Det andet tager sq en del længere.

Og personligt har jeg aldrig fået dårligt pollen.

Og det skal ryges i joint 8)

Titel:
Junior medlem

Det pollen jeg har røget har kun været godt. Men det skal ryges i en joint, det er ikke godt på bong...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
I min verden er pollen fra hanplanterne, men hash-"typen" pollen (pollenhash) dækker heromkring over ryst af lidt varierende kvali der er blevet presset med varme. Dvs. at det normalt er langt bedre end alt det 70'er 80'er og 90'er shit man kan købe (ja fuck prisbetegnelserne, det koster alligevel ikke det pr. g kunne ligeså godt hedde banan- æble- og colahash)

God hash, noget af det bedste hash jeg har købt har været pollen, men har dog røget bedre, men det var enten hjemmelavet eller noget jeg røg med på

Og ja, pollen fra hanplanterne indeholder ligeså meget THC som mine tånegle

Titel:
Medlem

Og husk: "Pollen marok gejles før den brændes op"[tab]

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ikke rigtigt at Pollen kommer fra hanplanter.Okay hvis vi skal være helt korrekte,ER det rigtigt,men det "Pollen" der tales om her,er hun plantens harpiks kirtler,der ligner strøet sukker på de rigtigt fede strains.Rigtig fed pollenhash,er harpiks kirtler der er presset sammen,og ikke ret meget andet.

Han pollen kan ryges med rimeligt resultat fra de stærkeste arter,men rigtig guf kommer fra hunplanten.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
mener i den lyse tøre standard som bliver til pulver er det det i mener

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Altså jeg synes det er utroligt så meget i snakker om "pollen hash" ska ryges på den og den måde og blablabla.

Der er ikke noget der hedder pollen hash, ingen speciel type eller noget.

Pollen hash er bare et navn det bliver givet for at trække flere penge ud af dig, for at overbevise dig om at det er god hash.
Uden det behøver at være det vel at mærke.

Det er det samme som når nogen siger "Slasker", "Snasker", 80'er og 90'er.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Optimus Prime skrev:
Altså jeg synes det er utroligt så meget i snakker om "pollen hash" ska ryges på den og den måde og blablabla.

Pollen hash er bare et navn det bliver givet for at trække flere penge ud af dig, for at overbevise dig om at det er god hash.

Det har jeg set dig skrive før, der er jo noget specielt hash der hedder pollenhash og det er nemlig af en speciel konsistens. Der er også en god grund til at der findes 80 og 90 'er. En 80'er er god at ryge, .En 90'er skal der næsten intet i før jointen bliver total slaske! :yeah:

Så føler man på ingen måde man er blevet trukket penge ud af en hvis man før har prøvet at ryge en 80'er der såmænd var god med 0.4 i dernæst en 90'er med 0.3 i og en endnu bedre "lyksalig" effekt.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Etherlungs skrev:
Optimus Prime skrev:

Det har jeg set dig skrive før, der er jo noget specielt hash der hedder pollenhash og det er nemlig af en speciel konsistens. Der er også en god grund til at der findes 80 og 90 'er. En 80'er er god at ryge, .En 90'er skal der næsten intet i før jointen bliver total slaske! :yeah:

Så føler man på ingen måde man er blevet trukket penge ud af en hvis man før har prøvet at ryge en 80'er der såmænd var god med 0.4 i dernæst en 90'er med 0.3 i og en endnu bedre "lyksalig" effekt.

Du skal lige vide.. jeg griner af dig.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
doeneg skrev:
mener i den lyse tøre standard som bliver til pulver er det det i mener

Nej... Ikke mig ihvertfald...

Ryst, trichomes der er presset sammen, i modsætning til tør std. der smuldrer til pulver på fingrene, er "pollen" fedtet, klistret og duftende. Man kan se trichomes'ene når man bryder klumpen op, og det glimter lidt i stærkt lys

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]