Den perfekte joint? det er jo meget en smagssag, men i korte træk..
Rister smøgen stille og roligt over en lighter, uden at smøgen bliver helt sort, bare branket efter 2-3 minutters ristning. Så tager jeg og noldre min hash ud på en papir bakke, og blander de to ting, uden at gøre mixet alt for fint (bong agtigt). Så folder jeg et 2x5 cm papir/karton 4 gange i enden og ruller om de 4 folder, så der kommer et lille M i enden af filteret.
Så ruller jeg papiret om filteret, kræver vel lidt øvelse, men et tip til det er at rulle jointen uden at slikke på limen, og så tilsidst lige flappe enden ud nede ved filteret, og slikke op af limen ca. 2-3 cm.. og så lukke den

Tænkte mere på mine lunger da jeg stoppede med bong.. det andet, med hukomelsen.. - hvad man ik ved har man ikke ondt af..
Du får det måske dårligt af joints fordi:
Tobakken ikke er ristet ordenligt, rist rigeligt.. Vis du rister smøgen direkte over flamen, syntes jeg sjællent den bliver brændt pga, papiret ligesom skåner den lidt..
At det er noget shitty weed, og det smager af hundelort eller gummi..
Man smager det jo meget mere på joints end på bong, så enden er det noget skod hash, eller også skal du måske bare lige vende dig lidt til det

Jointen er for varm: Måske stamper du den ikke nok, så der kommer en kæmpe lang glød på jointen når du tar dine hvæs.. eller også tager du måske for store hvæs?..
smagen: har du mere at brokke dig over

jeg elsker smagen af både tobak og hash.. men prøv evt. at købe de der Savoy smøger, (mener det er lilla) der er nada nikotin i, og de smager virkelig ikke af noget..
smagen af hash kan du nok ikke rigtig gøre noget ved, andet end at ryge noget pot eller skunk.. som IMO smager meget værer..
PS: det ik altid en lækker smagsoplevelse man får når man tager stoffer.. men det er vel heller ikke det vi gør det for? :twisted: