First post, be gentle
Jeg har efterhånden prøvet kratom et par gange, først som ekstrakt og nu også som de tørrede blade Ethnoplanet har anskaffet. Ekstraktet indtog jeg en dosis på ca 2,5-3 gram af, og med de tørrede blade har den største dosis nok været på 5-6 gram.
Jeg har ikke overskredet denne dosis, da det fremgår af ethnoplanet.dk at en typisk dosis er på 3-5 gram. Better safe than sorry, og alt det der. Mit spørgsmål går på, hvor store doser i har prøvet at indtage, da jeg aldrig selv (eller mine kammerater, der har prøvet det sammen med mig) har oplevet en synderligt stærk effekt. Der er en effekt, tag ikke fejl, men jeg har endnu ikke opnået den effekt jeg havde forestillet mig, første gang jeg prøvede det. Jeg føler som regel en mild svimmelhed, min næse kilder altid, "dovenskab" i forbindelse med at udtale ord og den slags..
Jeg har set at sagewisdom.com (mener jeg nok siden hedder), snakker om doser helt op på omkring 15-25 gram, hvilket har fået mig til at overveje om jeg spilder den dejlige plante på for små doser

Den slags går jo ikke.
Jeg har forgæves prøvet at søge her på forummet men uden held, må jeg hellere lige indskyde hvis jeg har overset noget. Jeg er også klar over, at styrken på kratom kan variere meget, så det er mest af alt jeres oplevelser med det fra ethnoplanet jeg er ude efter.
Mvh
Mr. Jim Sonweed