Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pot i bong
Junior medlem

Hey. Jeg har kun røget hash i bong. I ved laver et mix af hash og tobak og så fyrrer op. Nu skal jeg vide hvordan man ryger pot i bong. I dette tilfælde pot = blade. Er ikke meget inde i pot så vil høre hvordan man ryger det i en bong ? tak :) Skal lige siges hvis i vil vide jeg har 300 gram pot så kommer ikk til at mangle noget. Bare fortæl hvordan jeg skal ryge det i bong.

Site Webmaster
Brugeravatar

zixer skrev:
I dette tilfælde pot = blade.

Øhm. Hvis du har købt 300g blade er du nok blevet snydt..

Du finder ikke meget THC i bladene, men derimod topskud.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Moderator
Brugeravatar

Optimus Prime skrev:
zixer skrev:
I dette tilfælde pot = blade.

Øhm. Hvis du har købt 300g blade er du nok blevet snydt..

Du finder ikke meget THC i bladene, men derimod topskud.

Det kommer vel an på prisen, det kan jo stadig bruges til hampesmør, chai og sårn lidt forskelligt.. Men ja, lyder umiddelbart som en øv-deal..

Titel:
Junior medlem

Ja det rigtig nok. Ham jeg har snakket med som har det har også fundet ud af det noget lort. Ikke mig der har det ;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

zixer skrev:
Ja det rigtig nok. Ham jeg har snakket med som har det har også fundet ud af det noget lort. Ikke mig der har det ;)

Right right right ;D

Titel:
Junior medlem

Så skaffer vi bare noget hash i stedet. Plade :D

Titel:
Junior medlem

Men kunne godt tænke mig at vide endnu en ting. Inde på forskellige sider kan man købe frø. Men hvordan får man så plader ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er lovligt at sælge frø, med den forudsætning at de ikke bliver brugt til dyrkning af hamp.

Når du skriver "plader" går jeg ud fra at du mener hash, og da denne substans er ulovlig, kan den ikke forefindes på internettet (eller i håndkøb) på retmæssig vis.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

R. Girk skrev:
Det er lovligt at sælge frø, med den forudsætning at de ikke bliver brugt til dyrkning af hamp.

Når du skriver "plader" går jeg ud fra at du mener hash, og da denne substans er ulovlig, kan den ikke forefindes på internettet (eller i håndkøb) på retmæssig vis.

Nemlig, og desuden:
Hvad psychedelia.dk IKKE er til:
Anskaffelse og køb/salg af rusmidler - det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.

Medlem

zixer skrev:
Hey. Jeg har kun røget hash i bong. I ved laver et mix af hash og tobak og så fyrrer op. Nu skal jeg vide hvordan man ryger pot i bong. I dette tilfælde pot = blade. Er ikke meget inde i pot så vil høre hvordan man ryger det i en bong ? tak :) Skal lige siges hvis i vil vide jeg har 300 gram pot så kommer ikk til at mangle noget. Bare fortæl hvordan jeg skal ryge det i bong.

For lige at vende tilbage til topic..

Har selv fine erfaringer med at ryge pot, det er ikke en nødvendighed at komme tobak i da skidtet nok skal brænde så længe du holder en lighter på og suger.. Syntes dog selv pot er stærkere at suge i bong, end alm. hash. Rigtigt koldt vand i bongen kan dog hjælpe lidt på det..

Go' ryger :D

Titel:
Junior medlem

Stonez skrev:
R. Girk skrev:

Nemlig, og desuden:
Hvad psychedelia.dk IKKE er til:
Anskaffelse og køb/salg af rusmidler - det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.

Lad så MIG sige hvad sitet er til. At få information. Jeg spørger ikke HVOR man kan købe. Jeg spørger HVORDAN det bliver lavet ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

zixer skrev:
Lad så MIG sige hvad sitet er til. At få information. Jeg spørger ikke HVOR man kan købe. Jeg spørger HVORDAN det bliver lavet ;)

Det er ærligt talt lidt svært at udlede.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Har du kigget i "Cannabis generelt" ? :)

Titel:
Junior medlem

Bare glem. Jeg spurgte hvordan en plade bliver lavet. Hvis ingen har lyst til at hjælpe så det fint :). Har alligevel kontakterne til at skaffe (:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
@zixer
Folk vil gerne hjælpe herinde, men vi forventer bare en minimal indsats fra din egen side af. Vi har en søgemaskine du kan lokalisere øverst oppe hvor der står [!]Søg, ved hjælp af den kunne du uden de store problemer have fundet en tråd som denne f.eks. http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... light=hash

Titel:
In our memories
Brugeravatar

The end.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]