Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 02:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hey, mig og en ven skal æde extrackt af 9 lsa baby hawaian woodrose frø her idag har vi bestemt os for..

Så var det jeg tænkte om det ville være smart at æde det halve af det først og så lige lade det virke og så æde det andet halve , eller vil der ikke komme ordenlig virkning hvis man gør sådan? skal det hele bare ædes på en gang?

Jeg har ikke selv prøvet lsa før(har prøvet svampe masser gange), det har min ven, det var bare ikke woodrose frø han har prøvet..

Men hvad siger i, skal lortet bare ned på en gang eller skal vi tage at dele det op af to gange?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

nå det sku lige meget nu hehe, har skyllet hele pisset ned..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg har ikke erfaring med lige netop dette, da jeg har spist det hele fra starten de gange jeg har taget HBWR. Men, efter hvad jeg har læst gennem tiden giver det den bedste effekt at spise det hele på én gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Theis skrev:
nå det sku lige meget nu hehe, har skyllet hele pisset ned..

Hva så.. Virker det, hhe..?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jep, mit hjemme extract virkede!..
Et rigtig opturs trip i det gode vejr nede i skoven på et rigtig godt spot, mig og min ven gik og snakkede om det bare kunne være for frådern med noget frugt, vi fik VILDT lyst til noget saftigt frugt og så begyndte vi at gå ned mod vejen af fordi vi ville ringe til en der skulle komme med frugt hehe.., så lige da vi skal til at tage telefonen op af lommen så kommer vi til et kæmpe blomme træ, OPTUR!;D;D det er mit opturs træ nu! og så var det ellers bare optur alting , fik tænkt en masse ting igennem og var bare glad hele tiden og bouncede lidt rundt og nønnede den samme sang i flere timer og så snakket lidt med træerne og bladene og sådan ;)...
Har det herreligt idag, så det er sku positivt!

Havde 5 min lille lille bette kvalme og var lidt smadret i et kvarter hvor det var hårdt at gå, men så begyndte det bare at virke og det var bare dejligt:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]