Citat:
HEIII - der findes altså MANGE planter som der ikke kendes til her i forummet.
Ikke alle naturens ”gaver” findes endnu på nettet. Alene i Danmark kender jeg til mange planter som ingen ved noget om her.
Nu hentydede jeg ikke til dette board, men mere hele internettet.
Hvilke euforiserende planter vil du mene er umulige at opstøve info om på nettet? Mine erfaringer siger mig, at 99% af de
kendte planter er nævnt et eller andet sted på nettet. Selvfølgelig er nogle mere udbredte og anvendte end andre, men basisviden plejer at være til at få fat i.
Jeg kender selv til svaleurt uden dog at have eksperimenteret med den og da jeg ikke ved voldsomt meget om planter, går jeg udfra at mange andre også ved mere eller mindre om denne plante.
Citat:
Så hold inde med at tro nettet og dette forum er alt vidende om planter. Ingen grund til at få dårlige vibs mellem dig og andre, blot fordi du tror alt findes på nettet.
Hvad jeg tror, har du ikke rigtig belæg for at udtale dig om, men indtil videre ser jeg ikke noget bedre alternativ til internettet som informationskilde.
Når dette er sagt, kan jeg egnetlig ikke se hvorfor du poster dette svar.. Det har intet med topic at gøre.