Jeg har rettet lidt og slettet en total hat og briller post her, men vil lige adde lidt info også og til emnet om brug af Æther og Gas indendørs så har jeg kun en ting at sige om det - IDIOT!
Jeg benyter mig af et "honey bee" rør jeg har fået lavet, men dette er kun en produtype og er blevet kaseret pgs matrialet. (Røret SKAL være af Kobber eller Rustfri stål) Et galvaniseret rør som dette frigiver crap når det kommer i kontakt med Butan gas, men som sagt dette er en prototype og er ved at få nogle lavet i rustfri.

Et ca 30 cm langt rør med en inder dia på tykkelse med en tommelfinger, der er i den ene ende monteret en prop der er lavet et huld der passer med en dyse fra en Butan Lighter refil.
Røret fyldes med buds, trim eller hvad du nu gerne vil trække på og et filter monteres med en post elastik i den anden ende. Røret holdes med en tang eller isoleret handske og en skål placeres under røret udmunding, nu er der bare tilbage at presse dysen i bund og lade gassen flyde igennem og vaske Thricomerne af matrialet i røret.
Når du har kørt din gas igennem røret, så er det bare at lade det fordampe og en hurtig efter behandling. Jeg plejer at varme min BHO (butan honing olie) igennem så det fri giver de sidste butan rester der måtte være indkapslet, det tager et minut eller to og man kan se hvordan de små bobbler frigives fra olien.

Dette giver en utrolig ren og super lækker olie, der ligner Honing og har en flot gylden farve og en ren smag af cannabis olie.
Dette er udendørs aktiviteter, sålænge du har med Gasser og let antændelige væsker og dampe at gøre. Det kan godt være man kan undlade at ryge en smøg eller bruge sin el kedel, men tænk en gang over at din Fastnet TLF kortsluter 110 Volt hver gang den ringer. Så teoretisk set kan det også være en andtændings kilde, sammen med alle mulige andre ting i dit hus.
Jeg har desvære oplevet at en af mine venner antænte gassen udendørs med en gnist fra hans nylon tøj, der skete ham ikke noget alvorligt men han fik en voldsom forskrækelse og måtte købe nyt tøj.
Problemet er nok at folk der ikke kan forstå hvad gasser er for noget, heller ikke forstår omfanget af 3. grads forbrændinger og simple men risicble hus instalationer.
MVH
Piercer :twisted:
PS. Er der stadig nogen der ikke har fattet at Gas og Æther er udelukkene til udendørs brug, så kig lidt på det her det skulde kunne få selv en 5 årig med på ideen.