Havde engang en oplevelse på GBL. Efter en uges jævnt forbrug(plus tjald og et par pils), tog jeg en aften hjem fra min ven, havde lige hældt 2,5 ml i ganen inden jeg gik, og skyndte mig hjem. Da jeg kom hjem satte jeg mig ved min comp og stenede lidt, jeg kunne mærke at jeg nok lige havde taget ½ ml for meget, og kampen mod søvnen begyndte... i løbet af de næste 30 min(gætter jeg på, tidfornemmelsen er ikke lige i top i en god bizzlebrændert) havde jeg været rundt og besøge 4-5 forskellige venner og fester, osv.
Hvert sted kunne jeg, snakke med folk, lugte, føle, og huske alt, når jeg vågnede! pludselig blackouter jeg og er tilbage i min stol i et enkelt min. og så videre til næste sted... sidste sted på rejsen var i min kammerats gamle lejlighed, hvor jeg stod sammen med en pige, som jeg først havde lært at kende efter han var flyttet, hun havde self aldrig været i lejligheden, og det begyndte at gå op for mig at tingene ikke rigtig passede sammen, jeg ville kysse hende, men lige inden blir jeg svimmel og blackouter, sidder nanosekundet efter i min stol igen, nøgen, grædende, og så bange som jeg aldrig har været før!!!
Det var realistiske drømme, håber bestemt ikke du oplever noget lignende i din søgen. kan bestemt ikke anbefale den form for drømme.
held og lykke peace bubbles
|