Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 03:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

En ven og jeg har længe gået med tanken om at prøve denne urt, men vi er virkelig nybegyndere med den slags. Vi vil faktisk bare have nogen fede drømme. Vi har så fået foreslået urten Calea zacatechichi, men vi ved ikke hvordan den skal indtages? Vi kunne forestille os at den skal ryges, men vi spørge lige her for en sikkerhedskyld.

Hvor meget skal vi bruge til 3 personer, og hvordan skal vi gøre?

Senest rettet af Winky 07 sep 2006 17:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det smager zygo-dårligt, og virker egentligt ikke (ifølge mine erfaringer).

Desuden må du ikke linke til forhandlere!

Titel:
Medlem

Øhh ... Det var da beklagelidt, kan du foreslå noget som så virker? Sorry for det med linket, sletter det nu.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vil du bare have vilde drømme?

Titel:
Medlem

Ja, eller bare realistiske drømme.

Titel:
Tidligere holdmedlem

MELATONIN

Titel:
Medlem

Tror bare at jeg holde mig til Calea zacatechichi. Men hvordan skal jeg indtage det? Skal det ryges eller drikkes? Hvor langtid inden søvnen? Og hvor meget skal man bruge til 3 personer?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Havde engang en oplevelse på GBL. Efter en uges jævnt forbrug(plus tjald og et par pils), tog jeg en aften hjem fra min ven, havde lige hældt 2,5 ml i ganen inden jeg gik, og skyndte mig hjem. Da jeg kom hjem satte jeg mig ved min comp og stenede lidt, jeg kunne mærke at jeg nok lige havde taget ½ ml for meget, og kampen mod søvnen begyndte... i løbet af de næste 30 min(gætter jeg på, tidfornemmelsen er ikke lige i top i en god bizzlebrændert) havde jeg været rundt og besøge 4-5 forskellige venner og fester, osv.

Hvert sted kunne jeg, snakke med folk, lugte, føle, og huske alt, når jeg vågnede! pludselig blackouter jeg og er tilbage i min stol i et enkelt min. og så videre til næste sted... sidste sted på rejsen var i min kammerats gamle lejlighed, hvor jeg stod sammen med en pige, som jeg først havde lært at kende efter han var flyttet, hun havde self aldrig været i lejligheden, og det begyndte at gå op for mig at tingene ikke rigtig passede sammen, jeg ville kysse hende, men lige inden blir jeg svimmel og blackouter, sidder nanosekundet efter i min stol igen, nøgen, grædende, og så bange som jeg aldrig har været før!!!

Det var realistiske drømme, håber bestemt ikke du oplever noget lignende i din søgen. kan bestemt ikke anbefale den form for drømme.

held og lykke
peace bubbles

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Jeg købte for nogle år siden et gram X10 ekstrakt, som jeg da mener jeg fik en virkning ud af. Men det er selvfølgelig svært at sige, hvor meget af det der var placebo, da man nok automatisk kommer til at tænke mere over sine drømme, end man ellers ville.
Især første nat efter jeg havde taget det, havde jeg en meget lang og usædvanlig drøm, eller rettere flere drømme, som fortsatte i forlængelse af hinanden.
Men der var også flere af nætterne jeg prøvede det hvor jeg ikke synes jeg kunne mærke nogen forskel.
Men en af de sidste nætter, tog jeg en noget større dose end jeg ellers havde gjort, mener det var lidt over 250mg (eyeballing) som jeg tog sammen med en gang 5-htp, hvor jeg midt om natten vågnede op og kunne mærke at jeg bestemt ikke var ved baseline, havde milde visuals og følte mig rimeligt desorienteret, men faldt dog i søvn igen.
De andre nætter havde jeg taget omkring 100mg.
Tror kun jeg prøvede at sluge det, pakket ind i jointpapir, men man skulle vidt også kunne ryge det.

Titel:
Tidligere holdmedlem

hvorfor sad du nøgen og stenede?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Aner det ikk!! sådan vågnede jeg.... :shock:

Titel:
Dedikeret medlem

Man kan gøre en hel del for at huske sine drømme bedre, uden at indtage nogetsomhelst. Jeg ved ikke hvor meget af dette du har prøvet, men det er min erfaring at det hjælper en hel del:

- Hav drømme i tankerne ofte.
- Tænk over hvad du drømte med det samme når du vågner.
- Skriv drømmene ned, så snart du vågner.
- Sov så længe som muligt, gerne 10 timer eller mere. Når du vågner, så læg dig til at sove igen.
- Tag en middagslur. Også selvom du ikke har brug for det.

Titel:
Medlem

Nu har vi bestilt 40g. Vi regner med at lave et shots glas til os ver med 1g i. :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Calea zacatechichi virker fint som drømmeurt, især i kombination med mindre mængder alkohol.

Den bedste indtagelsesmetode er rygning imo. Et gram eller tre skulle kunne gøre det. Men det virker også fint oralt.

Hvis du mærker et lille buzz i kroppen efter at have røget det skulle kvaliteten være ok. :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]