Nogen der har prøvet at få muskelkramper under en hashrus?
De sidste par gange har jeg haft det nemlig, lidt ubehageligt i starten; men nu er det til at kontrollere og egentlig ret morsomt...
Kan bedst beskrive det som om musklerne en for en "tester sig selv" - altså trækker sig sammen og slapper af spontant...
Det kan fx starte i fødderne, så læggen, så lårene, maven, ryggen, skuldre osv... Det er meget tydeligt og andre omkring mig kan se det uden problemer og synes jeg ligner en spastisker - jeg har fx prøvet at mine hænder knyttes og åbnes meget hurtigt så jeg er så syret til i underarmene når det holder op at jeg ikke kan holde på noget
Som computernørd, kan jeg bedst beskrive det som om kroppen "reset'er" musklerne systematisk fra en ende af - hvis det giver nogen mening
Endelig har jeg også haft lidt CEV's hvor jeg kunne se musklerne som fibre (som sådan en illustrativ tegning fra en lægebog fx) - og så se de enkelte muskler skifte farve mens de bliver aktiveret...
Lyder vist slemmere end det føles; men kender en del bonghoveder og ingen af dem har nogensinde hørt noget lignede, så nu vil jeg da lige høre her