Hanibal skrev:
Det kan godt være jeg spørger dumt.
Men hvad gør pot eller hass ved jer siden i syntes det er så fedt.

Udvider bevidstheden på nogle punkter, indskrænker den på nogle andre
Sanserne bliver forstærket, lyd, lys, musik og mad bliver meget bedre, ting der normalt er kedelige og monotone får en ny mening
Griner på hvis man ikke ryger hver dag/flere gange om ugen
Pot giver imo den bedste rus til nogle ting, hvor hash eller indica strains er dejlige til en aften med film på projektoren. Couch-lock og hvad der følger med. Nogen gange så slemt at man ikke engang kan overskue at gå på toilettet

Ryg stille og roligt hvis det er noget super-pot. Du skal nok få effekt, og tit er den snigende skævert også den mest behagelige og stille rus
Du skal nok bare prøve det et par gange, lær rusen at kende og giv dig hen i rusen. Prøv at være positiv over den nye verden og slap af. Hvor underligt det end lyder så hjælper det at grine, rusen forstærker din sindstilstand, hvis du er glad bliver du gladere, hvis du har nedtur på kan du få en god hash-nedtur. Man kan derfor "snyde" rusen ved at opretholde et "kunstigt" humør, som så derefter bliver forstærket og dermed "ægte" godt humør
Tit er det nok bare at smile

Latter smitter, ligesom gaben, derfor kan man også blive i godt humør bare af at kigge på et billede af f.eks. en baby med kæmpe grin på, eller bare lytte til nogen der griner (i virkeligheden eller fx. film) i rusen
Held og lykke med den fortsatte udforskning af THC. En af grundene til at jeg så godt kan lide cannabis, tror jeg, er fordi der ikke er en rus der er ens, man kan manipulere rusen hen i den retning man foretrækker, og derved føles rusen forskelligt selv efter års hverdagsrygning. Selvom stort forbrug nedsætter de sjove ting ved rusen og gør en sløvere i stedet, og uden de store psykoaktive effekter. Effekter som kommer igen hvis du stopper med at ryge. Tit er en pause på en uge nok til at det føles mange gange stærkere at ryge samme mængde