Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Hello psy
Jeg ved en del af dette sikkert kan besvares med lidt søgning på google, men jeg håber at falde i psy's nåde, og lade et et par "veluddannede" svare for at spare mig besværet :) Er det stadig lovligt at købe ayahuasca urter over nettet?

Det er snart det eneste jeg kan finde på, da det lader til alt andet er blevet banned. Er gammel bruger herinde (var faktisk overrasket over mit login stadig fungerede), og fantastist at komme tilbage efter så mange år og stadig se nogle velkendte navne på boardet. Regner ikke med der er nogle der husker mig da jeg mest læste, frem for at skrive. Er snart 4-5 år siden jeg har prøvet psychedelia sidst, og der købte jeg bare growkits osv over nettet, men nu er jeg desværre blevet gammel og fornuftig i mellemtiden, så vil nødig komme i klemme. Men tager mig selv oftere og oftere i at tænke på jeg savner at komme tilbage i den "verden" som det var at f.eks. at sidde i en dejlig svamperus.

Har siden fået en god ven som godt ku tænke sig at prøve noget, så tænker jeg må prøve at finde noget. Jeg har prøvet en del af ayahuasca/salvia/svampe osv, så jeg har en masse erfaring. Men synes måske også at aya nok er lidt voldsomt at starte ud med... er der nogle forslag til noget der stadig er lovligt, der kan anbefales?! Nåede desværre aldrig at prøve meskalin, men så vidt jeg husker blev alle "interessante" kaktusser ulovliggjort?! Hvilket bare ærger mig så meget... ville rigtig gerne prøve en meskalintur, må komme på min top X inden jeg dør. Men inden jeg får råd til en tur til sydamerika, tager jeg gerne imod gode råd og anbefalinger. EDIT: Psychedelia er ikke behjælpelig med anskaffelse af rusmidler af nogen art. mvh deres moderator

/Bardo

(Regner ikke med der er noget direkte imod retningslinjer, men hvis der er undskylder jeg)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hverken kaktusser eller ayahuasca-planterne, er ulovlige=)

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
virkelig?!? jeg var overbevist om kaktusser var blevet ulovlige... måske var det bare på tale den gang. Så er det jo bare gode nyheder :) men stadig hårdt at starte på... jeg kom til at tænke på det vel snart er svampe sæson. Hvis der er en venlig sjæl i næstved omegen der har lyst til at give mig en guidet tour til gode steder at samle, giver jeg gerne en bajer eller noget ;) Har endnu ikke plukket en eneste dansk svamp jeg har haft lyst til at putte i munden :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Griner, er også selv fra næstved omegn ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvis du savner en svamperus så anskaf dig en azurescens spawnbag, gjorde jeg selv i marts og smed den i et bed med frisk flis sidst jeg tjekkede havde myceliet spredt sig fuldstændig vildt, så hvis jeg er heldig her når der bliver en del koldere så popper der små dejlige azurescens svampe op af jorden =) . Dette kan laves hvor som helst og har svært ved at se hvordan man skulle komme i klemme nogen steder med det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]