Hello psy
Jeg ved en del af dette sikkert kan besvares med lidt søgning på google, men jeg håber at falde i psy's nåde, og lade et et par "veluddannede" svare for at spare mig besværet

Er det stadig lovligt at købe ayahuasca urter over nettet?
Det er snart det eneste jeg kan finde på, da det lader til alt andet er blevet banned. Er gammel bruger herinde (var faktisk overrasket over mit login stadig fungerede), og fantastist at komme tilbage efter så mange år og stadig se nogle velkendte navne på boardet. Regner ikke med der er nogle der husker mig da jeg mest læste, frem for at skrive. Er snart 4-5 år siden jeg har prøvet psychedelia sidst, og der købte jeg bare growkits osv over nettet, men nu er jeg desværre blevet gammel og fornuftig i mellemtiden, så vil nødig komme i klemme. Men tager mig selv oftere og oftere i at tænke på jeg savner at komme tilbage i den "verden" som det var at f.eks. at sidde i en dejlig svamperus.
Har siden fået en god ven som godt ku tænke sig at prøve noget, så tænker jeg må prøve at finde noget. Jeg har prøvet en del af ayahuasca/salvia/svampe osv, så jeg har en masse erfaring. Men synes måske også at aya nok er lidt voldsomt at starte ud med... er der nogle forslag til noget der stadig er lovligt, der kan anbefales?! Nåede desværre aldrig at prøve meskalin, men så vidt jeg husker blev alle "interessante" kaktusser ulovliggjort?! Hvilket bare ærger mig så meget... ville rigtig gerne prøve en meskalintur, må komme på min top X inden jeg dør. Men inden jeg får råd til en tur til sydamerika, tager jeg gerne imod gode råd og anbefalinger.
EDIT: Psychedelia er ikke behjælpelig med anskaffelse af rusmidler af nogen art. mvh deres moderator/Bardo
(Regner ikke med der er noget direkte imod retningslinjer, men hvis der er undskylder jeg)