Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg er igang med at overveje at blive "selvforsørgende" ved selv at begynde at gro....Har igennem flere år læst en del om groning og synes at det virker bedre men synes jeg har haft svært ved at finde materiale om hvilke seeds der er "nemmest" at begynde med når man nu er helt ny i "branchen"

Vi må jo selvfølgeligt ikke nævne frøbanker men navne på frøene må man vel godt nævne:-)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg vil sige at skunk #1, eller Duckfoot er rimelig nemme at begynde på, duckfoot har den fordel at de ikke blir særlig høje, men skunk #1 giver noget bedre røg end duckfoot :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
BisMann skrev:
Jeg vil sige at skunk #1, eller Duckfoot er rimelig nemme at begynde på, duckfoot har den fordel at de ikke blir særlig høje, men skunk #1 giver noget bedre røg end duckfoot :D

Duckfoot? Det er da ikke en nem plante... Skal højst sandsynligt tvinges i blomst udendørs, og er en relativt besværlig plante der kræver en del pasning

Duckfoot kan også godt blive stor, er det ikke lowryder du mener?

Bliver ikke så høj og er nem og hurtig at gro, men skunk#1 er rigtigt kraftigere og giver større yields

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Xp3rt skrev:
BisMann skrev:

Duckfoot? Det er da ikke en nem plante... Skal højst sandsynligt tvinges i blomst udendørs, og er en relativt besværlig plante der kræver en del pasning

Duckfoot kan også godt blive stor, er det ikke lowryder du mener?

Bliver ikke så høj og er nem og hurtig at gro, men skunk#1 er rigtigt kraftigere og giver større yields

Du har ret, jeg tækte på lowryder! My bad.

Edit- ku slet ikke genkende dit negativ af dit normale avater ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Admire skrev:
Jeg er igang med at overveje at blive "selvforsørgende" ved selv at begynde at gro....Har igennem flere år læst en del om groning og synes at det virker bedre men synes jeg har haft svært ved at finde materiale om hvilke seeds der er "nemmest" at begynde med når man nu er helt ny i "branchen"

Går ud fra du har planer om et indendørs grow? Så hold dig til nogen af de medgørlige skunk typer. Udendørs sativa/pot er muligt, men for det meste svært og uøkonomisk at have med at gøre indendørs.

Der er mange, der dyrker: california orange bud, AK47, white widow, skunk#1. Du kunne evt. prøve et skunk mix. Jeg ville ikke kaste mig ud i Ducksfoot eller Original Haze som det første (nogle indefrø er udnævnt som sådan, fordi det er sativaer med uhyggelig langsommelig produktion).

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg vil anbefale dig at finde en indica- domineret sort. De har gerne en ret kort blomstringstid og blive ikke så høje. Jeg synes det er ærgeligt at spilde strøm på at dyrke Lowryder indendørs (pga styrke og udbytte), men den er helt klart nem at have med at gøre.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Dér er nogen dér har skrevet præcist samme topic som dig på dcf http://dcfonline.dk/index.php?name=PNph ... ic&t=10924 du kunne jo lige tage en kikker dér :lol: :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]