Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 03:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jan 2007 16:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2006 22:43
Indlæg: 256
Okay, aftenen startede ud med at mig og en ven skulle have røget noget pot. Jeg tog hjem til ham og jeg havde rullet 4 joints hjemmefra, og han havde noget hash liggende.
Da vi kom ud til ham fik vi denne finde idé at prøve at lave noget guldkakao. Vi tog noget sødmælk og kakaopulver, hvilket vi blandede op i en kande.
Så tog vi noget kærgården og ja, tror næsten der var 3gram hash. Jeg tror det var god standard. Det "stegte" vi i en gryde, indtil det var en lysebrun substands. Så hældte vi kakaoen over i, og rørte det rundt indtil det var godt blandet sammen, og smagte godt.

Vi drak hver 2 kopper på ca. en halv time, og så satte vi os til at se Hartmann X. Lige pludselig opdagede vi at virkningen begyndte at komme, da tingene omkring os så lidt "dobbelt agtige" ud. Og pludselig fik vi begge to mega griner på. Vi grinede i ja, jeg ved ikke. 5 minutter. Så blev vi enige om at okay. Vi var mega skæve.
Vi besluttede os så for at sætte "The Julekalender" på, og okay. Vi grinede så meget at min ven pludselig skulle ud og knække sig, da han næsten havde stoppet sin vejrtrækning med grineriet. Hehe.

Ca. en halv time senere besluttede vi os for at lave noget mad. Vi gik ud og smurte hver 4 - 5 rundnommer rugbrød med rejesalat, tunsalat og andet godt. Vi gik ind, og så herefter "The Julekalender" igen.
Da vi havde spist vores madder besluttede vi os for at smøre noget mere. Da jeg så stod ude i køkkenet og smurte maden, hvilket var temmelig svært, da min balance var temmelig dårlig, så fik jeg det dårligt. Jeg måtte løbe ind i stuen og ligge mig ned, ellers havde jeg knækket mig.
Da jeg så lagde mig ned fik jeg det godt igen, men ligeså snart jeg rejste mig op fik jeg det dårligt.

Vi så noget mere fjernsyn og blev enige om at der nok var lidt for meget hash i, og at næste gang var det halve nok, altså 1,5gram. Efter et stykke tid fik vi steneren på, og besluttede os for at gå i seng. Jeg var her ude på toilettet og knække mig et par gange, hvorefter jeg gik ind og sov som en sten.

Alt i alt var det en sjov aften, men vi fandt ud af at man skal have lidt mere respekt for rygelsen, da det ikke var så fedt at være så mega blæste, at man ikke kunne stå på sine ben uden at brække sig.

Næsten dag var jeg mega træt, og så rigtig smadret ud. Jeg følte også trang til at kaste op her, men gjorde det ikke.

Men hvad fanden, vi havde det sjovt, og man lærer af sine fejl :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team