Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2024 07:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 dec 2006 01:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2006 14:50
Indlæg: 523
Geografisk sted: On top of myself i hope
Hey tænkte på om hvordan i fortrækker at ryge pot ?
ryger i joint med ren pot i eller blandet op ?

_________________
"Do the thing you fear most and the death of fear is certain" - Mark Twain


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 dec 2006 03:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2006 03:03
Indlæg: 74
Geografisk sted: Danmark.
Der er mange emner om det her, men personligt ryger jeg det rent hvis jeg ruller joints, men kan godt finde på at blande det op, hvis jeg ryger bong da det gør smagen lidt mindre hård (kommer selvfølgelig også an på hvilken stand det pågældende pot er i) - og rist det nu godt, hvis du vil blande.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 dec 2006 12:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2006 14:22
Indlæg: 149
Er det godt nok hvis en pot-joint er lavet af mere eller mindre kun knuste pot-blade? (og helt uden tobak). Eller skal der være noget topskuds-agtigt i?

Jeg har nemlig lige fået lavet sådan et par joints, og jeg er lidt spændt på om de nu virker, når det kun er blade?

- Silver_Bullet


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 dec 2006 12:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2004 09:57
Indlæg: 1743
Geografisk sted: Orbit Earth
Silver_Bullet skrev:
Er det godt nok hvis en pot-joint er lavet af mere eller mindre kun knuste pot-blade? (og helt uden tobak). Eller skal der være noget topskuds-agtigt i?

Jeg har nemlig lige fået lavet sådan et par joints, og jeg er lidt spændt på om de nu virker, når det kun er blade?

- Silver_Bullet

Hvis du bliver skæv var de gode nok, hvis ikke, må du proppe nogen topskud i. Sværere er det ikke.

_________________
Let Go And Let God!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 dec 2006 14:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2006 14:22
Indlæg: 149
ThirdEyeFlood skrev:
Hvis du bliver skæv var de gode nok, hvis ikke, må du proppe nogen topskud i. Sværere er det ikke.


Problemet er at jeg fik en pose med nogle potgrene/kviste, og fra hvad mine lidt mere garvede venner sagde, var der ikke rigtig nogle topskud i, så vi var nødt til at bruge kun blade til de joints.
Jeg har ikke rigtig nogen ide om kvaliteten, men det havde da en ret god kraftig duft.
Det skal måske lige nævnes at jeg ikke har prøvet at ryge pot før, kun normalt hash i beskedent omfang.

Men bare sådan generalt talt, så kan potjoints altså godt have god nok virkning, selvom det kun er blade?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 dec 2006 15:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5088
Silver_Bullet skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
Hvis du bliver skæv var de gode nok, hvis ikke, må du proppe nogen topskud i. Sværere er det ikke.


Problemet er at jeg fik en pose med nogle potgrene/kviste, og fra hvad mine lidt mere garvede venner sagde, var der ikke rigtig nogle topskud i, så vi var nødt til at bruge kun blade til de joints.
Jeg har ikke rigtig nogen ide om kvaliteten, men det havde da en ret god kraftig duft.
Det skal måske lige nævnes at jeg ikke har prøvet at ryge pot før, kun normalt hash i beskedent omfang.

Men bare sådan generalt talt, så kan potjoints altså godt have god nok virkning, selvom det kun er blade?

Generelt set, så skal der trikomer(thc-krystaller) til at gøre dig høj, om du kan blive høj af at ryge din omgang blade, vil afhænge af hvor tæt på topskudet der er beskåret, hvis det kun er større blade, tvivler jeg på at du vil få nogen nævneværdig effekt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jan 2007 02:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jan 2004 15:24
Indlæg: 73
Geografisk sted: CPH - the brix
Put lidt hash i, og lidt obak imellem, og så har du en god troldmand.

Jeg har ikke haft de gode oplevelser med at ryge potblade hverken rent eller med tobak... det er nærmest som en sløv jay, med en endnu sløjere smag af pot... Fik engang en stor zip-pose (dem der lukker i toppen - zip!) - cirka 15 gram grindet blade. Var nærmest som at drikke en øl uden alkohol... :/

Det du har kan så være mere potent. men hvis ikke så brug det som smag, i en jay med hash. Eller sammen med noget stærkere pot.

My 5½ cents
-Bowphus


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jan 2007 10:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jan 2007 10:26
Indlæg: 7
Geografisk sted: Fyn
Silver_Bullet skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
Hvis du bliver skæv var de gode nok, hvis ikke, må du proppe nogen topskud i. Sværere er det ikke.


Problemet er at jeg fik en pose med nogle potgrene/kviste, og fra hvad mine lidt mere garvede venner sagde, var der ikke rigtig nogle topskud i, så vi var nødt til at bruge kun blade til de joints.
Jeg har ikke rigtig nogen ide om kvaliteten, men det havde da en ret god kraftig duft.
Det skal måske lige nævnes at jeg ikke har prøvet at ryge pot før, kun normalt hash i beskedent omfang.

Men bare sådan generalt talt, så kan potjoints altså godt have god nok virkning, selvom det kun er blade?



Hej min ven. Lad være med at spilde din tid med at ryge blade eller stilke eller hanplanter som vil give dig samme virkning. Køb dig noget husholdningssprit og vask bladene istedet for. Det kan måske give dig en lille slasker.
Mvh Noelkongen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2007 13:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
sayeh skrev:
Hey tænkte på om hvordan i fortrækker at ryge pot ?
ryger i joint med ren pot i eller blandet op ?


Jeg ryger det praktisk talt altid rent, om det er pot, skunk eller hash. Det gør mig ikke så meget, at den sommetider går ud - tænker bare på det som en god cigar ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2007 13:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2004 22:52
Indlæg: 398
Geografisk sted: århus
Malkavian skrev:
sayeh skrev:
Hey tænkte på om hvordan i fortrækker at ryge pot ?
ryger i joint med ren pot i eller blandet op ?


Jeg ryger det praktisk talt altid rent, om det er pot, skunk eller hash. Det gør mig ikke så meget, at den sommetider går ud - tænker bare på det som en god cigar ;)


Ryger du hash rent i joints eller hvordan gør du det??


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jan 2007 16:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Enten kombineret med skunk eller rent i en joint!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jan 2007 19:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 dec 2006 13:54
Indlæg: 305
Geografisk sted: paradisæblevej 111
Nu har jeg selv røget næsten udelukkende pot de sidste to måneder. Næsten hver dag as well. Og jeg vil sige... det pot jeg ryger er meget fint. Det er kørt igennem persillehakker og hele den dyne der.

Og der fortrækker jeg ca en halv smøg pr. 1-1.5 g pt. Men det er sgu forskelligt fra person til person.

Jeg kan godt ryge det rent, men fordi det her pot er så fint så er det svært at suge i. Og findes der noget bedre end at slamsuge en joint? :D

Men jeg er godt nok imponeret over at Malkavian ryger joints med ren hash. Jeg har prøvet at ryge æselspark, men udelukkende ren hash? Er det virkelig så dejligt?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jan 2007 20:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 aug 2005 12:42
Indlæg: 107
Geografisk sted: Ude i Hampen
Mini-krøl skrev:
Nu har jeg selv røget næsten udelukkende pot de sidste to måneder. Næsten hver dag as well. Og jeg vil sige... det pot jeg ryger er meget fint. Det er kørt igennem persillehakker og hele den dyne der.

Og der fortrækker jeg ca en halv smøg pr. 1-1.5 g pt. Men det er sgu forskelligt fra person til person.

Jeg kan godt ryge det rent, men fordi det her pot er så fint så er det svært at suge i. Og findes der noget bedre end at slamsuge en joint? :D

Men jeg er godt nok imponeret over at Malkavian ryger joints med ren hash. Jeg har prøvet at ryge æselspark, men udelukkende ren hash? Er det virkelig så dejligt?


Ja at ryge fint snittet hash på fx en guipsy smager godt og er dejligt fri for tobaks smag osv dog skal man lige vende sig til det kradser lidt i starten .


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jan 2007 00:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 dec 2006 13:54
Indlæg: 305
Geografisk sted: paradisæblevej 111
Jamen det lyder selvfølgelig meget fornuftigt det i har fat i alle sammen..
cool.. tak for det. I can now rest in peace.. ej. hehe... men så behøver jeg ikke flexe det i aften hvor jeg skal ryge.. hehe. Hygge


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team